Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@08:04:55 GMT

ترافیک دریایی را ببینید + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۷۴۵۸۵

ترافیک دریایی را ببینید + فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: ترافیک دریایی در بندر آمستردام برای هر گردشگری دیدنی است تجمع دفاتر چند شرکت‌ در این شهر و حجم بالای تبادلات روزانه علت این ترافیک است.

حجم ویدیو: 8.25M | مدت زمان ویدیو: 00:01:15 دانلود ویدیو

آمستردام، یکی از شهرهای تاریخی دنیاست؛ بزرگترین شهر کشور هلند با حدود یک میلیون نفر جمعیت که نیمی از آنها را مهاجرین و اتباع خارجی تشکیل می‌دهند ( بیش از 150 ملیت در این کشور حضور دارند ).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این شهر بندری در غرب هلند به دلیل بافت تاریخی و بندر زیبای آن سالیانه حدود 4 میلیون گردشگر را از سراسر جهان به سمت خود می‌کشاند.
تاریخ آمستردام به قرون وسطی می‌رسد، اما توسعه و نام‌آوریش در قرن 17 و 18 میلادی اتفاق افتاده است. سال 1872 بندر شهر به دلیل ساخت کانال دریای شمال مورد توجه ویژه قرار گرفت. شرکت‌های زیادی در این شهر دفتر دارند از جمله فیلیپس، اکزونوبل، هینکن و ...
بندر 90 جزیره دارد که به صورت دوایر متحدالمرکزی حول یکدیگر ساخته شده‌اند. مناطق زیادی از شهر زیر سطح دریا قرار گرفته است که دریاچه ای‌سل در شرق بندر و کانال کشتیرانی در غرب آن، راه را به دریای شمال و آبهای آزاد باز می‌کند.
رودخانه آمستل از وسط شهر می‌گذرد، و طی حدود 5 قرن، شبکه‌ای گسترده‌ از کانال‌‌ و نهر فضای زیبایی را در میدان اصلی شهر ایجاد کرده است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند

سید عبدالملک الحوثی اظهار داشت: در بخش پایانی سخنان خود به عملیات‌های ارتش یمن علیه کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی که به سمت بندر ایلات (ام الرشراش) حرکت می‌کنند پرداخت و گفت که در ۲۰۲ روز گذشته ۱۰۲ کشتی مورد هدف قرار گرفته‌اند.

به گزارش فارس، وی افزود: «تا زمان ادامه جنگ و محاصره در غزه این حملات نیز ادامه خواهد یافت؛ عملیات‌های نظامی ما ادامه می‌یابد و تلاش می‌کنیم تا اقیانوس هند این عملیات‌ها را گسترش دهیم».

او همچنین گفت که در پی عملیات یمنی‌ها عبور کشتی‌های آمریکایی از دریای سرخ به میزان ۸۰ درصد کاهش یافته است و در این میان هزینه بیمه کشتی‌های آمریکایی که بخواهند از دریای سرخ بگذرند در مواقعی حتی تا ۵۰ میلیون دلار نیز افزایش یافته است.

الحوثی تأکید کرد که بندر ایلات به شکل کامل تعطیل شده و اسرائیل در واردات کالا در تنگنای شدیدی قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند
  • تهدیدهای ترانزیت دریایی در ۱۴۰۳
  • رازهای جالبی از تایتانیک که شاید هرگز درباره‌اش نشنیده باشید (فیلم)
  • اگر در این ترافیک گیر بیفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)
  • اگر در این ترافیک گیر بیوفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)
  • ثبت رکورد صادرات از خرمشهر
  • فیلمی ناب از بازار تهران در حدود ۱۲۰ سال قبل / لباس پوشین مردان و زنان تهرانی جالب است (فیلم)
  • پرواز مرغ‌های دریایی بر فرازِ مزارع شهر میمه