Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@09:39:34 GMT

اجرای شش تصفیه‌خانه فاضلاب روستایی در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۷۵۵۷۶

اجرای شش تصفیه‌خانه فاضلاب روستایی در لرستان

استان‌ها > لرستان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از اجرای شش تصفیه‌خانه فاضلاب در استان خبر داد

به گزارش خبرآنلاین لرستان،علیرضا کاکاوند ، اظهار کرد: هم اکنون تصفیه‌خانه‌های فاضلاب روستایی که در حال احداث هستند با روند خوبی پیش می‌روند.

وی اعتبار این تصفیه‌خانه‌ها را بیش از هشت میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این تصفیه‌خانه‌ها در روستای نورآباد، بدرآباد خرم‌آباد، گندمینه الیگودرز و چغابدار دورود قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاکاوند یادآور شد: در دو روستای دربند ازنا و چمن‌سلطان الیگودرز نیز از محل بانک جهانی قرار است تصفیه‌خانه فاضلاب احداث شود که اعتبار آنها ۱۲ میلیارد تومان است و تا کمتر از دو سال آینده اجرایی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان خاطرنشان کرد: کار تصفیه‌خانه نورآباد تمام شده اما مردم روستای کفراج مانع از نصب پکیج آن شدند و حال این تجهیزات را به روستای بدرآباد منتقل کرده‌ایم.

وی افزود: فاضلاب این روستا جمع‌آوری شده و شبکه آن از زیر فرودگاه عبور می‌کند اما با فرودگاه دچار مشکل شده‌ایم چراکه اجازه نصب پکیج را نمی‌دهند و مجوز می‌خواهند. برای همین مکاتباتی داشتیم و سه سال است منتظر جواب آن هستیم.

کاکاوند با بیان اینکه نصب پکیج زمان زیادی نیاز ندارد و در صورت موافقت طی یک هفته انجام می‌شود، ادامه داد: روستای چغابدار دورود به شبکه شهر وصل شده و کار تصفیه‌خانه گندمینه الیگودرز مانده که البته شبکه و خط آن انجام شده است.

46

کلید واژه‌ها : استان لرستان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار بروجن گفت: رفع مشکلات و تسریع در روند توسعه روستای امام‌قیس بخش گندمان این شهرستان در اولویت کاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
فتاح کرمی افزود: ساماندهی گلزار شهدا، تسریع در اجرای رفع تداخلات زمین‌های مستثنیات و ملی، تکمیل طرح حفر چاه آب آشامیدنی، اجرای طرح هادی روستایی و آسفالت معابر با اولویت دنبال و اجرایی شود.
وی افزود: تجهیز سالن ورزشی، اصلاح شبکه‌های برق روستایی، بهسازی جاده و کمربندی روستا، توسعه گردشگری، پیگیری و ایجاد بوم‌گردی در چشمه علی روستای امام‌قیس از مهمترین نیاز‌های توسعه‌ای این روستا است.
روستای امام قیس از توابع شهرستان بروجن و در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • پاسخ عجیب آبفا خوی به بوی بد فاضلاب: مربوط به برخی فصول سال است!
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • مزارع کشاورزی که با فاضلاب خام و پساب آبیاری شوند، معدوم خواهند شد/چرخه تصفیه خانه‌ها باید تکمیل شود
  • اعتراض مردم خوی به بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب 
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان