Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین علی‌نسایی (عضو شورایعالی نظام پرستاری کشور) در گفتگو با خبرنگار ایلنا در واکنش به اظهارات یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در خصوص نبود بودجه جهت اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری؛ اظهار داشت: بودجه تعرفه های پرستاری در دل تعرفه‌های پزشکیست؛ در طی طرح تحول سلامت، تعرفه های پزشکی ۴ برابر افزایش یافت و اگر فقط یک برابر کمتر افزایش می‌یافت، بودجه تعرفه‌های جامعه ۲۰۰ هزار نفری پرستاری نیز تامین می شد و رضایت این جامعه بزرگ بهداشت و درمان را در پی داشت؛ اما فقط به رضایت ۴۰ هزار متخصص رضایت داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم اکنون ۲۵ درصد از تعرفه های متخصصان بیهوشی کاسته شده و اگر از تعرفه بقیه پزشکان متخصص همین میزانِ ۲۵ درصد کاسته شود، بودجه تعرفه‌های پرستاری تامین خواهد شد.

این فعال صنفی پرستاران در ادامه گفت: احتمالا جناب بهروز بنیادی، نماینده مجلس فراموششان شده که در سال گذشته همزمان با تصویب برنامه ششم توسعه در مجلس در دل این برنامه بندی عنوان شد مبنی بر این که تعرفه های پرستاری در سقف کارانه‌های موجود اجرایی شود و طبق برآوردها سقف کارانه‌های پرستاری با همین ۲۵ درصد تعرفه های پزشکی برابری می کند؛ در نتیجه ایشان به عنوان نماینده مجلس به جای نفی قوانین مصوب مجلس، به دنبال راهکارهای عملی در جهت اجرایی شدن قوانین مصوب خود مجلس باشند.

علی‌نسایی خاطرنشان کرد: برخی ادعاها تعجب‌برانگیز است و  برخی افراد که در مورد تعرفه های پرستاری اظهار نظر می‌کنند بدانند که با یک قشر فرهیخته و فهیم سر و کار دارند و مراقب اظهار نظرهای بی حساب و کتاب خود باشند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراحل رای دادن الکترونیکی چگونه است؟

دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۸ حوزه به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.   به گزارش ایسنا، مراحل رای دادن در انتخابات الکترونیکی به این شرح است: فرد با یکی از اصل مدارک کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه، گذرنامه یا کارت پایان خدمت وارد شعبه می‌شود.   ۱ - در ابتدا احراز هویت به صورت الکترونیکی انجام شده و اگر فرد واجد شرایط رای دادن باشد، به او کارت تعرفه داده می‌شود.   ۲- رای دهنده، کارت تعرفه را بر روی مکانی که روی صندوق الکترونیکی است، قرار می‌دهد.   ۳- وقتی صندوق اجازه رای دادن را داد، لیست اسامی و کد و تصاویر داوطلبان در اختیار فرد رای دهنده قرار می‌گیرد.   ۴- فرد کد داوطلبان را در محل مشخص شده به صورت دستی وارد کرده و رای خود را می‌دهد.   ۵- بعد از اینکه فرد رای خود را داد، کارت تعرفه را برمی گرداند و مدرک شناسایی خود را پس می‌گیرد.   ۶- در این انتخابات دیگر تعرفه رای کاغذی وجود ندارد و تعرفه‌ای هم داخل صندوق انداخته نمی‌شود.   بر اساس اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور امروز؛ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در استان تهران صندوق های الکترونیکی زیر بار می‌رود و شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک اجرا خواهد شد.   در حوزه انتخابیه تهران ۴ هزار شعبه به صورت تمام الکترونیک، آماده اخذ رای هستند.   دومین دوره از انتخابات مجلس دوازدهم جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مانور لاکچری قالیباف در هتل بزرگ تهران /پشت پرده مهمانی مجلل برای منتخبان مجلس دوازدهم / هزینه یک شب اقامت در گراند هتل چند؟ آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم نتیجه نهایی انتخابات مجلس/ دور دوم سراب

دیگر خبرها

  • رضایت استاندار قزوین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم»
  • بیش از ۹۰ درصد از درخواست‌های مردم در حوزه اشتغال است
  • تا ۱۰ سال آینده مجبوریم پزشک وارد کنیم
  • پس‌لرزه‌های حصارکشی «لاله» در شورا
  • ارتباط بیماری‌های دهان و دندان با افت عملکرد قلب، مغز و بروز برخی سرطان‌ها
  • پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب / ارتباط بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • مراحل رای دادن الکترونیکی چگونه است؟