Web Analytics Made Easy - Statcounter

گناوه-ایرنا- فرماندار گناوه گفت: این شهرستان با 105 هزارنفر جمعیت و ورود 50 هزار نفر گردشگر به آن در هفته باید در توزیع امکانات و تجهیزات پزشکی و سهیمه بندی پزشکان متخصص در استان بوشهر در اولویت قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان بیمارستان امیرالمومنین(ع) گناوه افزود: دانشگاه علوم پزشکی در تخصیص امکانات و پزشکان متخصص تنها به جمعیت ساکن دراین شهرستان نگاه نکند بلکه باید میلیون ها مسافر و گردشگری را که در طول سال وارد این منطقه می شوند درنظر بگیرند تا بتوانیم پاسخگوی مسایل درمانی و بهداشتی آنان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در دولت یازدهم با اجرای طرح مهم تحول نظام سلامت اتفاقات خوبی در این شهرستان صورت گرفته است، اظهارکرد: در دولت یازدهم پزشکان متخصص در این شهرستان افزایش یافته اما ناکافی است و امیدواریم درتقسیم پزشکان متخصص در سال جاری در اولویت قرار گیرد.
فرماندارگناوه گفت: با توجه به اینکه در توزیع اعتبارات کمیته برنامه ریزی حوزه بهداشت و درمان در اولویت قرار گرفت و درسال جاری 40 میلیارد ریال اعتبار به این بخش اختصاص داده شد از مدیر شبکه انتظار می رود پیگیر مبادله موافقت نامه شود.
وی با تقدیر از خدمات و زحمات مدیر سابق شبکه بهداشت ودرمان و بیمارسان امیرالمومنین (ع) شهرستان از مدیران جدید خواست تمام تلاش و همت خود را در استفاده از ظرفیت ها و برطرف کردن نواقص و مشکلات بکار ببرند.
حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه هم با قدردانی از زحمات مدیران سابق امر سلامت این شهرستان از مدیران جدید خواست در حل معضلات و مشکلات این حوزه مجدانه بکوشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: در انتخاب مدیران جدید شبکه بهداشت ودرمان و بیمارستان گناوه از نیروهای قوی و توانمند استفاده شده است.
دکتر سعید کشمیری با تقدیر از زحمات مسئولان سابق شبکه بهداشت و بیمارستان گناوه افزود: باتوجه به ابعاد وسیع حوزه بهداشتی و درمان باید شرایط و زمینه های لازم برای مردم و کارکنان بخوبی فراهم شود.
رئیس شبکه بهداشت ودرمان سابق گناوه با ارایه گزارشی از فعالیت های دوران خدمت خود گفت: راه اندازی مرکز قلب، سامانه پیام سلامت، کسب رتبه نخست استانی در چیدمان و استانداردسازی خانه های بهداشت، کسب مقام برتر استانی در زمینه جلب مشارکت های مردمی و خیرین، مرکز خدمات سلامت دهان و دندان، حذف پرونده های کاغذی و ارایه خدمات بصورت الکترونیکی، تعمیر وتجهیز همه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و پیشرو در رفع نواقص سامانه سراسری سیب از عمده آنهاست.
در این جلسه محمد بازیاری و شهرا م جلالپور به عنوان رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرستان گناوه معرفی و از دکتر علی زکی زاده و محمدجواد طاهری روسای سابق تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
شهرستان گناوه با 105 هزارنفر جمعیت در 100 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۵۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری عصر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب «نور» در کشور اظهار داشت: اجرای طرح نور اقدام بسیار ارزشمندی در جامعه است که از اجراکنندگان این طرح در کشور و بخصوص در شهرستان تقدیر می شود.

فرماندار گناوه افزود: بر همه ما واجب است که از این اقدام حمایت کنیم و ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان در اجرای این طرح مهم با نیروی انتظامی همکاری و همراهی کنند.

صفری گفت: جامعه ما یک جامعه اسلامی و دینی است و از این طرح در بین مردم استقبال خوبی شده است و با برنامه ریزی های انجام شده با تذکر و ارشاد و راهنمایی پیشرفت خوبی در اجرای طرح را شاهد هستیم.

وی پیرامون ساماندهی دست فروشان در بازار گناوه با بیان اینکه برای حل مشکل باید از خرد جمعی استفاده شود، گفت: مسئولیت انجام این کار بر عهده شورای شهر و شهرداری است و همه ادارات مرتبط ملزم به حمایت و پشتیبانی هستند و باید کمک کنند.

فرماندار گناوه بیان کرد: مجموعه فرمانداری و فرماندار و ادارات و دستگاه ها اجرایی با تمام توان و امکانات از طرح ها و برنامه های توجیه شده شورا و شهرداری در این زمینه حمایت و همکاری خواهند کرد.

فرماندار گناوه افزود: طرح های عمرانی، فرهنگی و هر طرح و مسیر و برنامه توجیه شده ای که شورا و شهرداری در این زمینه داشته باشند حمایت می کنیم.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی، دادستانی و اصناف درخواست می شود که در این زمینه همکاری و فرهنگ سازی کنند.

وی گفت: نگرانی ها در این زمینه باید رفع و این کار باید عملیاتی شود.

وی ادامه داد: همه مشکلات باید با همکاری، همراهی و همفکری و مشورت هم در سطح شهرستان حل شود و از راهکارها و پیشنهادها و طرح ها برای رفع نواقص و مشکلات استقبال می شود تا همه در کنار هم برای رفع مشکلات کار و کمک کنیم.

کد خبر 6092411

دیگر خبرها

  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک