Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:آخرین مهلت شرکت در مسابقه مهمان امام(علیه السلام) با محتوای داستان نویسی، خوانش صوتی، پیامک، دلنوشته، نقاشی و عکس محتوایی ۲۸ آبان ماه سال جاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، کانون فرهنگی هنری شهید روحی با حمایت های دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی و مشارکت صداوسیمای خراسان رضوی، سپاه امام رضا(علیه السلام، اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، دبیرخانه شورای اجتماعی محلات مشهد، مرکز رسیدگی به امور مساجد، سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد، مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، نهاد کتابخانه های عمومی کشور، اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، سازمان اوقاف و امور خیریه و آستان قدس ماسبقه ملی کتابخوانی مهمان امام(علیه السلام) را برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کتابهای یک قمقمه دریا نوشته محمد هادی زاهدی، اعترافات غلامان نوشته حمیدرضا شاه آبادی،برمدار آفتاب اثر محمد حسین پور امینی، نگاهی به زندگی حضرت معصومه(علیه السلام)، آفتاب خراسان، مثل امام رضا(علیه السلام)باش، میهمان امام رضا(علیه السلام) و زندگی به سبک دخترانه منابع این مسابقه می باشند.

 

داستان نویسی، خوانش صوتی، پیامک، دلنوشته، نقاشی و عکس محتوایی از محورهای این مسابقه است که شرکت کنندگان باید پاسخ سوالات را از طریق سایت www.m-ketab.ir ارسال و یا به صورت تستی از طریق پیامک به شماره ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ و از طریق تلگرام به شماره ۰۹۱۵۰۷۵۱۸۴۸ و یا به صندوق پستی ۱۱۴۷-۹۱۹۴۵ ارسال نمایند.

 

جوایز مسابقه ملی کتابخوانی مهمان امام(علیه السلام) ۳ کمک هزینه خرید جهیزیه ایرانی هر یک به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال، ۸ قالیچه متبرک حرم مطهر رضوی هر یک به ارزش ۳۰ میلیون ریال، ۸ هزینه سفر به کربلای معلی هر یک به ارزش ۱۵ میلیون ریال، ۸ نفر حضور در آئین غبارروبی روضه منره رضوی، ۸۸ کمک هزینه سفر به مشهد هر یک به ارزش ۴ میلیون ریال، ۸۸ کارت مهمانسرای حضرت رضا(علیه السلام) و ۶۰۵ بسته فرهنگی است.

 

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با تلفن ۳۷۲۵۶۴۷۴-۰۵۱ تماس حاصل نمایند و یا به آدرس دبیرخانه واقع در مشهد، خیابان شهید کریمی ۱۵، خانه مطالعات جواهری مراجعه کنند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  مدیرکل صداوسیما خراسان رضوی گفت: با هدف گرم شدن تنور انتخابات پخش مناظرات تلویزیونی و پخش ویدئو تبلیغاتی در حوزه انتخابیه مشهدمقدس و کلات از امروز آغاز می‌شود.

محسن نصرپور افزود: بر اساس مصوبه ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما؛ مقرر شده تا مناظره‌ها و فیلم‌های ویدئویی تبلیغاتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در سیما و رادیوی استانی پخش شود.

دیگر خبرها

  • مشهد در سوگ ششمین ولی مسلمین/عطر شهادت در اجتماع صادقیون پیچید
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات