Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملارد-رئیس اداره ورزش و جوانان ملارد گفت: پروژه استادیوم ۵ هزار نفری شهرستان ملارد تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا صیفوری، صبح چهارشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان طی سخنانی اظهار داشت: با توجه نکات مثبتی که در شرایط کلی ورزش شهرستان بوجود آمده است ماحصل فعالیت هیات های ورزشی در شش ماه ابتدای سال کسب ۳۲۷ مدال در مسابقات بین المللی، کشوری و استانی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیفوری افزود: از افتخارات ورزشی دیگر شهرستان، کسب ۱۳۳ مدال توسط ورزشکاران ملارد و عنوان پنجم در مسابقات المپیاد استان تهران است که در این راستا شهریار تنها شهرستانی است که بالاتر ازملارد قرار داشت و بقیه شهرستان های استان تهران زیر مجموعه ملارد قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه شهرستان ملارد دارای ۲۰ ورزشکار ملی پوش است که در رشته های مختلف ورزشی مشغول به فعالیت هستند گفت: در شوراهای همگانی برگزار شده در سطح شهرستان ۸ مورد ورزش همگانی برگزار شده است که مجموعا ۵۱ مورد مسابقه ورزشی و میزبانی قهرمانی استان ۷ مورد بوده که در رشته های گوناگون برگزار شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملارد اظهار داشت: در لیگ برتر فوتبال شهرستان ملارد ۳۱۶ مسابقه را برگزار کرده ایم که در این مسابقات ۱۰۰۰ نفر بازیکن و زیر مجموعه فعالیت داشتند.

وی با اشاره به جلسات برگزار شده و مصوبات در خصوص ورزش ملارد گفت: جلسات شورای ورزش در ۲ جلسه برگزار شده و۹ مورد مصوب داشته است و جلسه سامان دهی جوانان نیز با ۲۲ مصوبه تشکیل شده، ۴ کمیته فنی با ۱۹ مصوبه نیز به انجام رسیده است.

صیفوری بیان داشت: از دیگر فعالیتهای اداره ورزش ملارد؛ برگزاری ازدواج های آسمانی و سمن های شهرستان بوده است که در ۴ ساله رشد ۵۰ درصدی داشته اند، ۳۶ مورد برنامه اجرایی در هفته تربیت بدنی، ۱۸ مورد مسابقات در سطح ادارات شهرستان نیز صورت گرفته است.

وی با اشاره به گستردگی ورزش در بین کارکنان افزود: مسابقات متعددی درحوزه برگزاری مسابقات ورزشی بین کارکنان ادارات را داشته ایم که در همین راستا این حرکت سبب ایجاد پویایی در کارکنان شده است، همچنین در حوزه مبارزه با مواد مخدر ۵ مورد همایش برگزار کرده ایم که ۳ سمینار برای مربیان شهرستان پیشگیری از رشد و توسعه اعتیاد بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملارد با بیان اینکه پروژه های عمرانی ورزش ملارد کافی نیست گفت: با توجه سرانه ۳۴ سانتیمتری ورزش و رسیدن به حداقل نیم متر سرانه ورزشی در این شهرستان لازم استکه با اهتمام بیشتری در این زمینه گام برداریم چرا که هر چه در حوزه ورزش کار می کنیم کم است و همیشه مورد سرانه کم ورزش توسط مردم مورد سوال است.

صیفوری در پایان گفت: پروژه استادیوم ۵ هزار نفری شهرستان ملارد تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید وهمچنین بهره برداری از زمین فوتبال چمن بیدگنه تا دهه فجر خواهیم داشت و پروژه سرآسیاب هم مراحل ابتدایی آن انجام شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد

ایسنا/تهران نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس حکمی از سوی علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، جناب آقای نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

همچنین طی جلسه ای با حضور آقایان حسین پور و طوسی معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و سهیل غلامی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ملارد از زحمات ۴ ساله رسول ضابطیان رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان