Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@12:29:55 GMT

وضعیت مشکلات پروازهای ویژه اربعین بررسی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۷۷۳۲۰

وضعیت مشکلات پروازهای ویژه اربعین بررسی شد

دومین جلسه کارگروه تخصصی راه و شهرسازی معاونت حقوق عامه دادستانی کل کشور با محوریت بررسی وضعیت و مشکلات سفرهای زمینی و هوایی زائران اربعین برگزار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در این جلسه که به ریاست محمد جواد حشمتی معاون حقوق عامه دادستانی کل کشور برگزار شد، معاون و مشاور وزیر راه و شهرسازی، رییس سازمان هواپیمایی کشور، مدیرعامل فرودگاه های کشور، رییس دفاتر مسافرتی ایران و دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی به علاوه نمایندگان ناجا، ستاد اربعین، سازمان میراث فرهنگی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. حضور داشتند.

محمدجواد حشمتی معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در این جلسه بر ضرورت نظارت دقیق بر روند پروازها و حل و فصل مشکلات مربوط به تاخیر در پروازها تاکید کرد.

نظارت دقیق بر نحوه صدور و فروش بلیط پروازهای ویژه اربعین و مقابله با گران فروشی بلیط از دیگر محورهای مورد بحث در این جلسه بود.

در این جلسه بر ضرورت اطلاع رسانی بیشتر از نحوه فعالیت دفاتر و آژانس های فروش بلیط پروازهای ویژه اربعین و افزایش آگاهی زائران از شرایط پروازها و تلاش برای کاهش هر چه بیشتر تاخیر در پروازها تاکید شد.

معاون دادستان کشور خواهان ساماندهی هرچه بیشتر و مطلوب‌تر در خصوص نحوه مواجهه با مردم و زائرانی شد که سفرشان به دلایل مختلف به تاخیر می‌افتد.

حشمتی همچنین بر ضرورت اطلاع رسانی مستمر و دقیق از تعداد، نام و نشانی آژانس ها و دفاتر فروشنده بلیط پروازهای اربعین به منظور جلوگیری از ایجاد بازار کاذب خرید و فروش تاکید کرد.

در این جلسه مقرر شد نظارت و بازرسی بیشتری در خصوص دلایل تاخیر در پروازها همچنین جهت بررسی نحوه فروش بلیط و شناسایی تخلف‌های مربوط به گرانفروشی آن صورت گیرد تا در صورت فروش بلیط های گران تر از نرخ اعلام شده، مبالغ اضافه به مسافران بازگردانده شود. در این جلسه همچنین نحوه خدمات دهی به زائران حسینی در سفرهای زمینی بررسی شد و با اعلام اینکه مشکل خاصی در خصوص انتقال زمینی مسافران اربعین وجود ندارد بر ضرورت نظارت دقیق و مستمر بر آن تاکید شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۷۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خواست خدایی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست ساماندهی مرز بین‌المللی شلمچه به ساماندهی و نظم دهی به نحوه پارک خودروها در توقفگاه بزرگ اربعین اشاره کرد و افزود: امسال علاوه بر تمهیدات اندیشیده شده برای نظم دهی به نحوه پارک کردن خودروها، ۱۰ هکتار به توقفگاه اربعین اضافه خواهد شد تا زائران دغدغه کمتری داشته باشند.

وی تاکید کرد: خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) را وظیفه خود می‌دانیم و برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی (ع) در پایانه مرزی شلمچه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

فرماندار شهرستان خرمشهر بر ساماندهی زیرساخت‌ها در پایانه شلمچه در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: پلیس راهور، نیروی انتظامی، امنیتی، خدماتی در اولین فرصت نسبت به شناسایی نواقص و رفع آنها اقدام و اهتمام جدی داشته باشند و نیازمندی‌های خود را اعلام کنند.

وی با تاکید بر فعال شدن ایکس‌ری در ورودی پایانه مسافری تصریح کرد: در راستای بهبود روند بازرسی ورود و خروج زائران و مسافران و همچنین ارتقای امنیت پایانه گیت ویژه بازرسی نصب شود؛ همچنین اینکه دستگاه‌های خدمات رسان از قبیل آبفا، برق، گاز در مرز شلمچه استقرار داشته باشند تا در صورت وجود مشکل در اسرع وقت آن را رفع کنند.

فرماندار شهرستان خرمشهر خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی و رفع چند حاکمیتی در مرز شلمچه شد و گفت: در تلاش هستیم با همدلی و وحدت رویه کارهای خوبی در حوزه‌های مرزی، اقتصادی، زیارتی و گردشگری در پایانه مرزی شلمچه داشته باشیم.

کد خبر 6093565

دیگر خبرها

  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها
  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com