Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه – فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی کامل نیروی انتظامی استان کرمانشاه برای خدمت به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" به طور سر زده از موکب های بر پا شده در امامزاده با قر(ع) شهرستان هرسین بازدید کرد و در این بازدید از نزدیک در جریان خدمات ارائه شده به زوار اربعین قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی این نیرو برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران اربعین خبر داد و گفت: همکاران ما با تلاش شبانه روزی شرایط لازم را در حوزه برقراری نظم و امنیت زوار فراهم کرده اند.  

وی با قدردانی از عملکرد انتظامی شهرستان هرسین افزود: از ظرفیت حضور زائران اربعین باید استفاده کرد و این بهترین فرصت برای معرفی فرهنگ والای دینی و اسلامی کشورمان است.

سردار امان اللهی افزود: خدمت به زائران حسینی از اجر معنوی زیادی بر خوردار است و باید همواره مورد توجه باشد.

همچنین سرهنگ همتعلی شکری فرمانده انتظامی شهرستان هرسین هم در این بازدید با ارائه گزارشی از عملکرد انتظامی این شهرستان گفت: با توجه به تمهیدات ایجاد شده در شهرستان  هرسین آمادگی کامل برای استقبال و پذیرایی از زائران وجود دارد.

فراهم شدن تمهیدات انتظامی و رفاهی ویژه اربعین در اسلام آبادغرب 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از فراهم شدن تمهیدات انتظامی و رفاهی برای پذیرایی از زائران اربعین در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا" در جلسه ستاد اربعین شهرستان که در دفتر امام جمعه و با حضور مسئولان ادارات و هیات امنای مساجد اسلام آبادغرب برگزار شد تامین امنیت زائران توسط پلیس را مایه افتخار دانست و گفت: خدمت به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) عبادت است و خوشبختانه با بکارگیری تمام توان، امنیت مطلوبی برای زائران ابا عبدالله الحسین (ع) برقرار است.

وی افزود: به منظور تسهیل تردد زائران حسینی در محورهای مواصلاتی این شهرستان به سمت مرزهای خسروی و مهران عوامل انتظامی و راهور با حداکثر توان خود  امنیت زوار را برقرار می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از مشتاقان زیارت عتبات عالیات درخواست کرد: نهایت همکاری را با انتظامی داشته باشند و از شتاب و عجله کردن بی مورد خود داری کنند.

سرهنگ سرتیپ نیا گفت: به منظور رفاه حال زوار تعداد ۲۲ مدرسه، مسجد، حسینه، سالن ورزشی، خوابگاه و تالار جهت استراحت شبانه روزی زوار و تعداد سه موکب با همت و تلاش تمام دستگاههای اجرایی شهرستان و مردم ولایت مدار در داخل شهر اسلام آبادغرب برای پذیرائی از آنان  در نظر گرفته شده است.

اهتمام انتظامی گیلانغرب در برقراری امنیت زائران و روان سازی ترافیک 

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب گفت: نیروی انتظامی برای خدمات رسانی به زائران حسینی از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کند.  

سرهنگ "سلیم سلیمی" با اشاره به اینکه برنامه ریزی های لازم را برای مدیریت ترافیک منتهی به استان ایلام در محور گواور و گردنه قلاجه انجام داده ایم، خاطرنشان کرد: موضوع ترافیک یکی از دغدغه های زائران اربعین است و برای حل آن تمامی نیرو و امکانات خود را  بسیج کرده ایم.

وی افزود: در بحث ترافیک اشکالاتی وجود دارد که بخشی از آن به زیرساخت ها برمی گردد؛ البته حتی اگر زیرساخت ها تغییری نکند ما باز هم خود را مؤظف به روان سازی ترافیک و ارائه راهکارهای لازم می دانیم.

سرهنگ سلیمی همچنین گفت: به منظور رفاه حال زوار ۲ موکب با همت و تلاش دستگاههای اجرایی شهرستان و مردم ولایتمدار بخش گواور  شهرستان گیلانغرب  برای پذیرائی از آنان در نظر گرفته شده است.

توقیف محموله سیگار قاچاق در صحنه 

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه گفت: در یک عملیات ضربتی بیش از ۱۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شد.  

سرهنگ "بهروز فخری" اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی قبلی صورت گرفته، نیروی انتظامی شهرستان یک دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق را شناسایی و با هماهنگی با مقام های قضایی نسبت به توقف و بازرسی از آن اقدام کرد.

وی افزود: در این عملیات بیش از ۱۲۰ هزار نخ انواع سیگار قاچاق به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط، و یک دستگاه خودرو سواری توقیف و یک  متهم هم دستگیر شد.

سرهنگ فخری با بیان اینکه متهم دستگیر شده به مقام های قضایی معرفی شده است از همکاری دادستانی شهرستان صحنه قدردانی کرد.

دستگیری سارقان حرفه ای در پاوه 

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه از دستگیری باند سارقان حرفه ای داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ "حمیدرضا ملکی" خاطرنشان کرد: پس از انجام کارهای شناسایی و اطلاعاتی یک باند ۳ نفره سارق غیربومی که شامل ۲ مرد و ۱ زن بودند در مخفیگاه خود در روستای نسمه از توابع شهرستان پاوه دستگیر شد.

وی با بیان اینکه از خودروی سارقان تعدادی زیادی از مدارک و آلات سرقتی مانند دیلم و کلید سه گوش که بصور حرفه ای جاسازی شده بود کشف و ضبط شد گفت: متهمان در بازجویی های بعمل آمده به ۸ فقره سرقت داخل خودرو، چند فقره سرقت از صندوق صدقات در سطح شهرستانهای کرمانشاه، اسلام آباد و پاوه اعتراف کردند.

سرهنگ ملکی افزود: تنها در یکی از سرقتهای این باند در شهرستان پاوه مقداری ارز شامل ۴۸۰۰ دلار، ۱۵۰ هزار دینار و همچنین مقداری طلا و جواهرات به ارزش ۲۸میلیون ریال به سرقت رفته بود.

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه یادآور شد: با شناسایی مالباختگان اموال و پولهای مسروقه به آنان تحویل داده شد وسارقان نیز برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

کشف دو دستگاه خودرو سرقتی و توقیف ۳۰ خودرو و موتور سیکلت در سنقر 

فرمانده انتظامی شهرستان سنقرکلیایی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان و کشف دو دستگاه خودرو سرقتی و توقیف ۳۰ دستگاه خودرو و موتور سیکلت مزاحم در این طرح خبر داد.  

سرهنگ "غضبان احمدی فرد" در تشریح این خبر گفت: به منظور پیشگیری از وقوع جرم و کشف و برخورد با آن در روزهای اخیر طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط یگانهای اجرائی نیروی انتظامی شهرستان سنقرکلیایی در سطح این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود:در جریان این طرح دو دستگاه خودرو پژو۴۰۵ و آردی که در شهرستانهای کرمانشاه و تهران به سرقت رفته بودند کشف شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در این طرح۳۰دستگاه خودرو و موتورسیکلت مزاحم و متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.  

سرهنگ احمدی فرد همچنین گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۸ سارق، خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر دستگیر و ۹۸۵ ثوب پوشاک قاچاق به ارزش ۵۰میلیون ریال کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان دستگیر شده نیز برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در کرمانشاه 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در شهرک تعاون شهر کرمانشاه خبر داد.  

سرهنگ "حسین براری" گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در  شهرک تعاون شهر کرمانشاه بلافاصله ماموران کلانتری ۲۳ تعاون به سرعت به محل اعزام و دستگیری متهمان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از بررسی ماموران از صحنه حادثه مشخص شد که اعضای ۲ خانواده به دلیل اختلافات فامیلی با هم درگیر شدند و این درگیری منجر به زخمی شدن دو نفر از اعضای این خانواده ها شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه مجروحان این درگیری با کمک مرکز فوریت های پزشکی به بیمارستان منتقل شدند، گفت:  در این راستا  ۸ نفر از عوامل نزاع دسته جمعی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ براری با بیان اینکه برخورد با هنجار شکنان در اولویت کار پلیس قرار دارد، گفت: برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان  از تمام توان خود استفاده خواهیم کرد و هرگز به هنجار شکنان اجازه نخواهیم داد که موجب سلب آرامش شهروندان شوند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در حاشیه برگزاری نشست این ستاد، از آمادگی کامل استان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری پیش از ظهر امروز در حاشیه تشکیل ستاد انتخابات استان اصفهان در آستانه برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های سمیرم و لنجان، گفت: بیست و یکم اردیبهشت ماه مرحله دوم انتخابات در این دو حوزه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مرحله از انتخابات، فقط افرادی که در مرحله نخست در همین دو حوزه رأی دادند و کسانی که در مرحله اول انتخابات شرکت نکردند می‌توانند رأی خود را به صندوق اخذ رأی بیندازند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به اینکه رقابت در هر حوزه انتخابیه میان دو نفر است، بیان کرد: در حوزه انتخابیه سمیرم رقابت میان آقایان رحیم کریمی و سید محمد موسوی و در حوزه انتخابیه لنجان رقابت میان آقایان اکبر پولادی باغبادرانی و حسین رجایی ریزی خواهد بود.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: در جلسه ستاد انتخابات امروز، مقدمات اجرای انتخابات در این دو حوزه با حضور فرمانداران شهرستان‌های لنجان و سمیرم رصد و بررسی شد.

وی ادامه داد: برای برگزاری انتخابات مشکلی وجود ندارد و همه مقدمات فراهم است. امیدوارم مردم در این دو حوزه با نشاط و پرشور پای صندوق های اخذ رأی حاضر شوند و نماینده منتخب خود را راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخاباتردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنندنتایج فاجعه بار سوناک و محافظه کاران در انتخابات محلی انگلیس

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: تبلیغات انتخابات از پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت آغاز شده است و تا ساعت 8 صبح پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

استقرار 68 صندوق اخذ رأی در شهرستان سمیرم

فرماندار شهرستان سمیرم نیز گفت: این شهرستان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات آمادگی کامل را دارد، عوامل اجرایی، نظارتی و پشتیبانی نیز در آمادگی کامل هستند.

وی ادامه داد: 68 صندوق اخذ رأی در شهرستان مستقر خواهد بود که 28 صندوق به صورت سیار و 49 صندوق به صورت ثابت هستند.

اصغر هدایت گفت: بالغ بر 3 هزار نفر به صورت مستقیم، غیمستقیم و پشتیبانی در صندوق‌های اخذ رأی این شهرستان حضور خواهند داشت.

وی ضمن قدردانی از مردم شهرستان سمیرم که حضور پرشوری در مرحله نخست انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی داشتند، گفت: دعوت می‌کنم مردم شریف شهرستان در مرحله دوم نیز پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند.

استقرار 153 شعبه اخذ رأی در شهرستان لنجان

فرماندار لنجان نیز بیان کرد: شهرستان لنجان دارای 153 شعبه اخذ رأی است که 137 شعبه به صورت ثابت و 16 شعبه به صورت سیار در اختیار مردم قرار خواهد داشت.

حمیدرضا محمدی فشارکی با اشاره به اینکه عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان لنجان در مجموع افزون بر دوهزار و 700 نفر هستند، ادامه داد: از امروز به مدت سه روز آموزش عوامل اجرایی در سطح شهرستان لنجان در دستور کار قرار دارد و در این خصوص با کمیته آموزش ستاد انتخابات استان هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

وی گفت: تبلیغات توسط نامزدها انجام شده و تنور انتخابات در شهرستان لنجان گرم است و رقابت بسیار نزدیکی میان دو داوطلب وجود دارد.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور