Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مديرکل بنياد استان البرز در پايان تأکيد کرد: آسايش و امنيت امروزي ما نيز مديون از جان‌ گذشتگي ايثارگران و شهيداني است که بي‌هيچ چشم داشتي، جان خود را در طبق اخلاص نهادند.
به گزارش خبرگزاري آريا، سردار محمديان فرمانده نيروي انتظامي استان البرز، ابراهيم طاهرنژاد مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان البرز ، نگهبان رئيس بنياد ساوجبلاغ به همراه جمعي از خادمان شهدا در قالب طرح سپاس و در راستاي ارج نهادن به مقام شامخ خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران صبح سه شنبه 9 آبان ماه به ديدار خانواده‌ي گرامي شهيد تازه تفحص شده علي زارع کار در شهرک خور ساوجبلاغ رفته و ضمن دلجويي به مشکلات آنان رسيدگي به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طاهرنژاد در اين ديدارها با گراميداشت ياد و خاطر شهدا و ايثارگران دوران دفاع مقدس را به‌ عنوان برگ زريني از تاريخ کشورمان و مايه‌ مباهات دانست و گفت: آيندگان افتخار خواهند کرد که درگذشته کساني از همين کشور در سخت‌ترين شرايط و در شرايطي که انقلاب اسلامي تازه به پيروزي رسيده بود، در مقابل دشمن متجاوز ايستادند.
وي در ادامه افزود: اگر در ملتى، فرهنگ شهادت‌طلبي زنده شود و ترس از مرگ از ميان برود، هرگز سستى، زبونى و گريز از مسئوليت‌ها، دامن‌گير آن ملّت نخواهد شد.
مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان البرز در پايان تأکيد کرد: آسايش و امنيت امروزي ما نيز مديون از جان‌ گذشتگي ايثارگران و شهيداني است که بي‌هيچ چشم داشتي، جان خود را در طبق اخلاص نهادند.

تفکر شهادت، انقلاب اسلامي را در برابر خطرات بيمه کرده است
طاهرنژاد همچنين در ديدار با خانواده شهيدان والامقام زنگنه و فرهادکيايي با بيان اينکه تفکر شهادت انقلاب اسلامي را در برابر خطرات بيمه کرده است گفت: صبر و ايثار خانواده‌هاي شهدا راه انقلاب را در مسير عزت و پيشرفت روزافزون قرار داده است .
وي در ادامه تصريح کرد : دشمنان در هرزماني از مواجهه با تفکر شهادت هراس داشتند چراکه اين مهم به همراه غيرت و ايثار جوانان اين مرزوبوم عاملي مهم در راستاي عزتمندي انقلاب اسلامي تا به امروز شده است .
مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان البرز در پايان خاطرنشان ساخت : صبر و ايثار خانواده‌هاي شهدا مکملي بر فرهنگ ايثار و شهادت بود تا اين دو عامل در کنار يکديگر سبب شود از تهديدات دشمنان نهراسيم و در مسير پيشرفت انقلاب اسلامي گام‌هاي استوار برداريم.

خادمان شهدا با قرآن انس بگيرند
طاهرنژاد مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان البرز در حاشيه‌ جلسه‌ شوراي اداري اداره کل بنياد و مراسم تجليل از نفرات برتر مسابقات قرآن بنياد شهيد و امور ايثارگران و نفرات برتر مسابقات تنيس روي ميز دستگاه هاي اجرايي استان، با تأکيد بر اينکه تقويت جسم و جان اساس خدمت در بنياد است، بيان داشت: ورزش‌کاران نماد مبارزه با رخوت و سستي هستند که با توکل به خدا و ياد ايثارگري شهدا در راستاي تعالي و سلامت جامعه تلاش و کوشش مي کنند.
وي افزود : خادمان شهدا بايد با انس گيري با آيات قرآن نفوس خود را به سمت عبوديت سوق دخند و با ورزش انگيزه خود را براي خدمت به جامعه ي هدف افزايش دهد.
مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان البرز در پايان خاطرنشان ساخت: بايد هميشه باروحيه‌ جهادي آماده‌ به‌ خدمت بوده و با برنامه‌ريزي، اخلاق‌مداري و روحيه‌ مناسب با شناسايي دقيق مشکلات پاسخگوي مشکلات جامعه‌ي هدف باشيم و موجب رضايت اين عزيزان شويم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۷۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر سلمانی روز پنجشنبه در جلسه تحول بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در حوزه معاونت تعاون و امور اجتماعی در شهرستان سراب، افزود: همواره و تحت هر شرایطی دیدار با خانواده‌های بزرگوار شهدا باید در اولویت برنامه‌های خادمان این خانواده‌ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد و هیچ یک از مدیران شهرستانی نباید اجازه دهند در لابلای مشغله‌های روزمره، پدران و مادران شهدا مورد کم مهری قرار بگیرند.

وی، رؤسای ادارات شهرستانی بنیاد در سطح آذربایجان شرقی را مکلف به اختصاص حداقل یک روز از هفته برای دیدار با خانواده‌های بزرگوار شهدا دانست و اظهار کرد: در انجام این وظیفۀ مهم نیز باید اثربخش بودن و کیفیت دیدارها مد نظر باشد و مسائل و مشکلات خانواده‌های بزرگوارِ دیدار شونده، شناسایی و احصاء شود و تا حصول نتایج مطلوب و رفع مشکلات، درخواست‌ها و مسائل مطرح شده مورد پیگیری قرار گیرد.

سلمانی با تاکید بر اینکه باید قدر مادران و پدران شهدا را بدانیم، ادامه داد: متأسفانه روزی نیست که برخی از پدران و مادران بزرگوار شهدا را از دست می‌دهیم و از این رو باید همان‌هایی را که در قید حیات هستند، پاس داشته و تکریم کنیم.

وی هدف از طراحی و اجرای نشست‌های منطقه‌ای را بررسی موانع، مشکلات و چالش‌ها برای پیدا کردن راه‌های بهبود و تحول خدمت رسانی در سال ۱۴۰۳ دانست و خواستار اهتمام همکاران شهرستانی بنیاد به مطالعه دقیق دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی شد و گفت: تسلط به دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها علاوه بر مطلوب شدن و سرعت گرفتن آهنگ خدمات رسانی به جامعۀ معزّز ایثارگری، رضایتمندی بیش از گذشتۀ خانواده‌های بزرگوار شهدا و ایثارگران را به دنبال دارد.

کد خبر 6088633

دیگر خبرها

  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی