Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

رییس پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی ضمن تاکید بر همکاری با سازمان بنادر گفت: همایش های بین المللی اقیانوس شناسی و دو سالانه سواحل ، بنادر و سازه های دریایی( ICOMPAS ) مکمل یکدیگرند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، حاجی زاده رییس پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی در حاشیه همایش بین المللی اقیانوس شناسی گفت: همکاری سازمان بنادر و دریانوردی و پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی در ابعاد مختلف می تواند زمینه ساز توسعه علوم و فنون و تحقیقات دریایی در سطح کشور باشد ؛ کما اینکه تا کنون تجربیات خوبی را در این زمینه داشته ایم و کارهای خوبی انجام شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به همایش بین المللی اقیانوس شناسی گفت: این همایش به نحوی برنامه ریزی شده که با توجه به دو سالانه بودن ICOMPAS که سالهای زوج میلادی برگزار می شود، مکمل یکدیگر باشند. با برگزاری دوسالانه همایش اقیانوس شناسی در سالهای فرد، ما هر سال یک همایش معتبر بین المللی در حوزه علوم و فنون و تحقیقات و مهندسی دریایی خواهیم داشت .

وی افزود: امیدواریم همان طور که در زمینه های دیگر همکاری خوبی بین این دو سازمان دریایی وجود دارد ، در زمینه برگزاری همایش های بین المللی نیز این تعاملات گسترش یابد .

حاجی زاده ادامه داد: ما معتقدیم این دو همایش بین المللی باید در کنار یکدیگر دیده شوند و نیازهای کشور در زمینه های علوم، فنون، تحقیقات و مهندسی دریایی از طریق اینها تامین گردد و این دو به صورت یک مجموعه در نظر گرفته شوند .

وی در پایان گفت: باید این امکان برای محققان ایرانی وجود داشته باشد که هر سال از یک کنفرانس معتبر در زمینه دریایی بهره مند شوند و شاهد سخنرانی هایی در سطح جهانی باشند و از این طریق، ارتباطات ما با محققان بین المللی به مرور گسترش یابد .

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ مقررات تسهیل صدور پروانه تولید فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا رستمی اظهار کرد: تلاش ما بر این است که منویات مقام معظم رهبری در امر «جهش تولید با مشارکت مردم» را جامه عمل بپوشانیم، لذا با تدبیر ریاست سازمان، مقررات تسهیل شده جدیدی در صدور پروانه تاسیس واحد تولیدی فرآورده‌های طبیعی سنتی مکمل ابلاغ کردیم.

وی بیان کرد: اگر خط تولید کارخانه‌ای توسط اداره کل داروی سازمان غذا و دارو به تایید فنی GMP رسیده باشد، نیازی به موازی کاری و طی مجدد مراحل تایید در اداره کل فراورده‌های سنتی مکمل طبیعی نخواهد داشت و این موضوعی است که پیش از این بعضا تا حدود شش ماه بطول می‌انجامید

 رستمی تصریح کرد: مباحث جهش تولید، رونق صادرات و خودکفایی در تولید مواد اولیه فراورده‌های طبیعی سنتی مکمل در دستور کار ویژه این اداره کل قرار دارند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابلاغ مقررات تسهیل صدور پروانه تولید فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • بررسی علل مهاجرت و پیامدهای آن در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان