Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بسیج دانش‌آموزی استان البرز با بیان اینکه فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی استان با کمترین امکانات در حال فعالیت هستند، گفت: بسیج دانش‌آموزی می‌تواند در اقتصاد مقاومتی فعالیت و تاثیرگذار باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی باقرینسب در گردهمایی فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی و یادواره شهید فهمیده که صبح امروز در کانون شهید سبحانی سپاه استان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه نباید دست از حمایت از ولی‌فقیه برداشت زیرا مورد نیاز خود ما است، اظهار داشت: اگر بتوان از بستر جامعه دانش‌آموزی استفاده کرد، انرژی بسیاری در آن نهفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بسیج دانش‌آموزی استان البرز با بیان اینکه یک هزار و 560 واحد بسیج دانش‌آموزی در استان البرز وجود دارد، ادامه داد: اگر دانش‌آموزان مانند شهید فهمیده که الگوی جهانیان شده آماده و آگاه شوند دیگر باکی از استکبار نیست.

وی با اشاره به اینکه فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی استان با کمترین امکانات در حال فعالیت هستند، بیان کرد: این فرماندهان نیاز به حمایت دارند.

باقری نسب با بیان اینکه اگر با تغییر در برخی از برنامه‌ها اولویت اصلی به بسیج دانش‌آموزی داده شود،تحولات زیادی ایجاد می‌شود، اضافه کرد: بسیج دانش‌آموزی می‌تواند در اقتصاد مقاومتی فعالیت و تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز یک هزار تن کاغذ باطله در سال در مدارس استان استفاده می‌شود، عنوان کرد: اگر نگاه اقتصاد مقاومتی فرهنگ شود که دانش‌آموزان کاغذهای باطله را جمع کنند بیش از یک صد میلیون تومان در بودجه صرفه‌جویی می‌شود.

باقری نسب با بیان اینکه در فضای مجازی می‌توان کار کرد، افزود: فرماندهان باید تمام وقت با نگاه انقلابی و جهادی کار کنند و مسئولان هم وارد میدان شده و بسیاری از مشکلات را حل کنند.

وی ادامه داد: نماز جماعت باید در مدارس پررنگ و کارهایی مانند قرائت زیارت عاشورا در آن انجام شود.

رئیس بسیج دانش‌آموزی استان البرز تاکید کرد: 13 آبان سال جاری با سالهای قبل متفاوت است و باید در آن به یاوه‌گویی‌های ترامپ پاسخ داد.

انتهای پیام/

R41451/P1486/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۸۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی

والیبال ایران در رده های پایه در سطح جهانی یک قهرمانی دیگر به دست آورد. 

طرفداری | تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران یک قهرمانی مهم را به دست آورد. 

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، در فینال هم 3 بر 0 آلمان را شکست داد و قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • چیزی به نام مرغ هورمونی وجود ندارد
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی