Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-01@16:27:53 GMT

جزئیات سفر ترامپ به شبه جزیره کره

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۷۸۳۳۸

رویداد۲۴-کاخ سفید اعلام کرد، رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان سفر خود به آسیا به منطقه غیرنظامی شده مرز دو کره نمی‌رود.
 
خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد: کاخ سفید روز سه‌شنبه اعلام کرد: زمان کافی در برنامه سفر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا برای بازدید از منطقه غیرنظامی شده میان دو کره وجود ندارد و بنابراین وی به این منطقه نمی‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
یکی از مقام‌های ارشد کاخ سفید اعلام کرد: ترامپ قرار است از کمپ هوم فریز که یک پایگاه نظامی در 40 مایلی جنوب سئول است، بازدید کند.
 
سفر ترامپ به آسیا در بحبوحه افزایش تنش‌ها میان آمریکا و کره شمالی بر سر برنامه‌های اتمی و موشکی پیونگ یانگ صورت می‌گیرد.
 
تمام روسای جمهوری آمریکا به جز یکی از زمان رونالد ریگان از منطقه غیرنظامی شده بین دو کره بازدید کرده‌اند.
 
باراک اوباما، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در جریان سفر 2012 خود به سئول به این منطقه رفت و به سربازان مستقر در مرز گفت که اختلاف نظر میان دو کره باید حل و فصل شود و این نیاز به اقداماتی برای شفاف سازی دارد.
 
همچنین تعدادی از مقام‌های دولت ترامپ از جمله جیمز ماتیس، وزیر دفاع، رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه و مایک پنس، معاون ترامپ همگی در این سفر هستند.
 
در همین حال کاخ سفید مساله عدم بازدید ترامپ از منطقه غیرنظامی شده دو کره را کم اهمیت جلوه داد و اعلام کرد که این مساله به دلیل نگرانی‌های امنیتی صورت نمی‌گیرد. اگرچه کارشناسان می‌گویند بازدید ترامپ از این منطقه می‌توانست باعث افزایش تنش‌ها شود.
 
پیشتر اعلام شده بود ترامپ به این منطقه می‌رود.
 
ترامپ روز جمعه آمریکا را به مقصد ژاپن، کره‌ جنوبی، چین، ویتنام و فیلیپین ترک می‌کند و قرار است در چندین نشست حضور یابد.
 
وی همچنین قرار است برای نخستین بار با رودریگو دوترته، رئیس‌جمهوری فیلیپین که به نقض حقوق بشر متهم است دیدار کند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در حاشیه حضور در سومین نمایشگاه مهارت‌های من در محل نمایشگاه‌های بین المللی قشم، گفت: دانش آموزان به عنوان سفیران جدید قشم با هدف گسترش آگاهی فرهنگ و تمدن خلیج فارس و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جزیره، هنر خود را در قالب ۵۰ غرفه در نمایشگاه بین المللی قشم به نمایش گذاشته اند.

ادریس راموز همزمان افزود: دو هزار و ۲۲۰ هنرجو از ۱۲ هنرستان آموزش و پرورش منطقه آزاد قشم هنر‌هایی همچون نقاشی، طراحی و دوخت پوشاک، طراحی جلد کتاب، صنایع دستی دریایی، چرم دوزی، نجاری، جوشکاری، طراحی نرم افزار رایانه‌ای و الکترونیک آثار خود را در برابر دید علاقمندان به نمایش گذاشته اند.

وی گفت: این نمایشگاه با هدف مهارت آموزی و افزایش توانمندی دانش آموزان جزیره قشم و پیوند آن با صنعت و بازار برگزار شده است که یکی از اولویت‌های سازمان منطقه آزاد قشم است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه قشم به عنوان جزیره نوآور و خلاق معرفی شده است افزود: در سومین دوره نمایشگاه مهارت‌های من نیز به دنبال ارائه فرصت‌ها و روایت جزیره جهانی قشم و گسترش مفهوم مکتب فرهنگی و هنری خلیج فارس با استفاده از توان دانش آموزان جزیره هستیم.

سومین نمایشگاه مهارت‌های من به مناسبت هفته ملی خلیج فارس، ۸ تا ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین المللی قشم پذیرای هنردوستان و علاقمندان است.

در حاشیه سومین نمایشگاه مهارت‌های من، از ۱۶ دانش آموز حائز رتبه‌های برتر منطقه‌ای در المپیاد شایستگی محور و جمعی از آموزگاران هنرستان‌های شهر قشم تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم