Web Analytics Made Easy - Statcounter

با نزدیک شدن به زمان ضرب‌الاجل کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر پرداخت بدهی‌های مالی به بازیکنان و مربیان سابق‌شان حالا سایه حذف بر سر حداقل سه نماینده فوتبال ایران سنگینی می‌کند. نفت که بیشتر از بقیه این خطر را نزدیک احساس می‌کند و وضعیت استقلال و پرسپولیس هم چندان مساعد نیست.
در این میان اما محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت روز گذشته اعلام کرد که هواداران استقلال و پرسپولیس نگران نباشند و دولت با پرداخت بدهی‌های آنها مانع حذف این دو تیم از لیگ قهرمانان آسیا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توضیح این نکته اینجا ضروری است که این سخنان را سخنگوی دولتی می‌دهد که در چهار سال اولش بارها نمایش خنده‌دار خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را اجرا کرد و ادعا می‌کرد قرار است دست این تیم‌ها از جیب دولت کوتاه شود.
نکته دیگر این ماجرا هم بررسی عملکرد مدیران این دو باشگاه است. هر بار که مدیرعامل جدیدی به این دو تیم اضافه شد ادعا کرد که تنها موفقیت ما این است کهع هیچ بدهی برای باشگاه به جا نگذاشتیم و چه و چه! اگر مدیران این دو باشگاه در این همه سال چنین موفق بودند پس این حجم بزرگ بدهی‌ها از کجا آمده است؟
حساسیت ماجرا وقتی بیشتر می‌شود که بدانیم کم و بیش در این سال‌ها کشور با یک بحران اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند. آیا رواست در این ایام سخت دولت با خیال راحت اعلام کند که: نگران نباشید! ما بدهی‌ها را می‌دهیم؟ 
آیا این کار به فرورفتن بیشتر این دو باشگاه در منجلاب مدیریتی‌شان کمک نمی‌کند؟اکنون می‌خواهیم نظر شما را بدانیم:
آیا با پرداخت بدهی استقلال و پرسپولیس توسط دولت موافقید؟
چه راهکاری برای حل مشکل مدیریتی استقلال و پرسپولیس دارید؟
آیا حذف این دو باشگاه و ساختن یک ساختار درست برای این دو باشگاه بهتر از این نیست که دولت با یک مسکن سعی در التیام موقت درد این دو باشگاه داشته باشد؟


منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۸۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!

آفتاب‌‌نیوز :

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!