Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان بوش برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا، راهی جز پیروزی ندارند.

طرفداری- تیم های دورتموند و آپوئل نیکوزیا از چارچوب مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فردا(چهارشنبه) به مصاف هم خواهند رفت.

تاریخ زمان استادیوم داور 10آبان/31 اکتبر2017 23:15 به وقت تهران سیگنال ایدونا پارک ماتج جوگ

 

بررسی وضعیت دو تیم

وضعیت صعود دورتموند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا پس از تساوی دو تیم در دیدار رفت اکنون در هاله ای از ابهام قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان بوش تنها یکی از 5 دیدار اخیر خود در تمامی رقابت ها را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و در این دیدار باید پیروز شوند.

آپوئل در 3 دیدار اخیر خود در کلیه رقابت ها پیروز نشده است که یکی از این دیدارها نیز بازی رفت با دورتموند بوده است. آن ها در 5 دیدار اخیر خارج از خانه خود نیز تنها یک بار موفق به پیروزی شده اند.

وضعیت آمادگی ماکسیمیان فیلیپ و عمر توپراک نامشخص است تا پیش از آغاز دیدار شرایط این دو بازیکن دورتموند برای حضور در میدان ارزیابی خواهد شد. اریک دورم، سباستین رودی و لوکاس پیشچک قطعا به بازی نخواهند رسید؛ در نتیجه مارک بارترا در پست مدافع راست بازی خواهد کرد.

شکست برای شاگردان پیتر بوش می تواند به معنی از بین رفتن امید های دورتموند برای رسیدن به جمع 16 تیم برتر رقابت ها تلقی شود، اما مربی هلندی می تواند از عمر توپراک در مقابل نماینده قبرس استفاده کند. این ملی پوش اهل ترکیه که دو دیدار اخیر دورتموند در لیگ را به دلیل مصدومیت از دست داده است، می تواند به همراه سوکراتیس پاپاستاتوپولوس در قلب دفاع این تیم قرار گیرد، در حالی که رافائل گوئررو نیز پس از بازگشت از مصدومیت در جریان شکست 2-4 دورتموند مقابل هانوفر، می تواند یکی از 11 مردی باشد که بازی را آغاز خواهد کرد.

انتخاب اول آپوئل در درون دروازه، یعنی بوی واترمن در جریان دیدار رفت دو تیم در قبرس از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی شد و در این دیدار حضور نخواهد داشت. روبرتو لاگو و پراکسیتلیس ووروس، دو مدافع این تیم نیز تلاش می کنند به شرایط آمادگی برای حضور در این دیدار دست یابند.

 نکاتی درباره این دیدار

▄ دیدار رفت دو تیم در 17 اکتبر، اولین رویارویی دورتموند با یک تیم قبرسی محسوب می شد.

▄تیم بوش با 6 امتیاز از 3 بازی، در تعقیب صدرنشینان گروه H یعنی رئال مادرید و تاتنهام است.

▄زاگادو در جریان شکست چند روز پیش دورتموند مقابل هانوفر، اولین گل دوران حرفه ای خود را به ثمر رساند، اما در ادامه بازی از زمین اخراج شد.

▄دورتموند برای اولین بار در این فصل در هفته دهم صدر جدول بوندس لیگا را از دست داد.

▄از دسامبر سال 2016 تا کنون، این اولین بار است که دورتموند در 3 دیدار متوالی در بوندس لیگا، طعم برد را نمی چشد.

▄رائول گودینو، با حضور مقابل دورتموند در جریان تساوی 1-1 در دیدار رفت، تبدیل به اولین دروازه بان مکزیکی شد که در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کند.

مصدومان و محرومان

 دورتموند: اریک دورم - سباستین رودی - مارکو رویس - لوکاس پیشچک - ماکسیمیلیان فیلیپ - عمر توپراک

آپوئل: کارلائو - فاکوندو برتولیو - روبرتو لاگو - پراکسیتلیس ووروس - لورنزو اِبسیلیو

ترکیب احتمالی دو تیم

پیش بینی هواسکورد دورتموند 2       0 آپوئل    

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان از ساعت ۱۷:۰۰ امروز آغاز و از سایت آپارات و آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های دورتموند و لایپزیگ امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز دورتموند و لایپزیگ

بوندس‌لیگا آلمان (لایپزیگ - دورتموند) ساعت ۱۷:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 748350

دیگر خبرها

  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش + فیلم
  • گل های بازی لایپزیش 4-1 دورتموند (بوندسلیگا 2023/24)
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • ۷ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • سوپرگل خاص کی‌دی‌بی: اولین گل ضربه سر!‏ (عکس)