Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@10:06:31 GMT

زنان نیمه برهنه جلسه کارگردان نامی را به تشنج کشیدند +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۷۸۸۲۸

زنان نیمه برهنه جلسه کارگردان نامی را به تشنج کشیدند +فیلم

‍‍‍‍‍‍

 

به گزارش جام نیوز، در حالی که سینمای جهان در چند مدت اخیر تحت تاثیر رسوایی اخلاقی «هاروی واینستین» تهیه‌کننده هالیوودی قرار دارد، برنامه مروی بر آثار «رومن پولانسکی» که او هم همواره متهم به تجاوز جنسی بوده است در پاریس با مخالفت‌های گسترده‌ای رو به رو شده است.

 

رومن پولانسکی برای برنامه مرور آثارش و معرفی جدیدترین ساخته‌اش با عنوان «بر اساس یک داستان واقعی» به سینماتک پاریس رفته بود، تعدادی از افراد بافریاد زدن شعار "متجاوز هیچ آبرو وافتخاری ندارد" به حضور این کارگردان جنجالی اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش یورونیوز، این فیلمساز جنجالی فرانسوی – لهستانی که چندین پرونده اتهام تجاوز جنسی علیه او مطرح است برغم مخالفت فعالان حقوق زنان و کمپین‌های فمینیستی روز دوشنبه در این مراسم حاضر شد.

 

علاوه بر حرکت اعتراضی فمن‌ها که برخی از آنها به داخل ورودی سینماتک نفوذ کرده بودند ده‌ها تن نیز در پشت در با در دست داشتن نوشته ها و سر دادن شعارهایی در محکومیت تجاوز جنسی، برگزاری همایش بزرگداشت کارگردان فیلم پیانیست را محکوم کردند.

 

یکی از تظاهرکنندگان با زیر سوال بردن افراد و سازمان هایی که از این سینماگر حمایت مالی می کنند گفت افرادی دیگری نیز وجود دارند که خواستار دریافت این کمک مالی هستند و از آنها دریغ می‌شود.

 

فرد دیگری نیز در جمع معترضان برگزاری همایش بزرگداشت رومن پولانسکی را که به تجاوز جنسی متهم شده شرم آور و توهین آمیز خواند و تصریح کرد برگزار کنندگان این مراسم باید به جای این اقدام با قربانیان این فرد اعلام همبستگی می کردند.

 

معترضان به سرعت از سوی پلیس محاصره و از ساختمانی که «پولانسکی» در آن حضور داشت بیرون رانده شدند اما اعتراضات در محوطه بیرونی ادامه یافت.

 

«رنیت لِنگر» بازیگر آلمانی جدیدترین فردی بود که اوایل ماه اخیر میلادی مدعی شده «رومن پولانسکی» کارگردان سرشناس لهستانی-فرانسوی در دهه ۱۹۷۰ میلادی و زمانی که ۱۵ سال داشته او را مورد تجاوز جنسی قرار داده است. این چهارمین نفری است که از سالیان گذشته تاکنون به صورت عمومی «پولانسکی» را به تجاوز متهم می‌کند.

 

در ماه ژانویه نیز «پولانسکی» به عنوان رئیس هیئت داوران جوایز فیلم سزار معروف به اسکار سینمای فرانسه انتخاب شد اما با فشارهای گروه‌های حمایت از حقوق زنان و تهیه‌ نامه‌ای با ۶۰ هزار امضاء ناگزیر شد از این سِمت کناره‌گیری کند.

 

در جریان این مراسم که تا روز جمعه سوم نوامبر ادامه خواهد داشت آخرین فیلم رومن پولانسکی به نام «براساس یک داستان واقعی» نیز به نمایش درمی آید.

 

 

لینک دانلود

115

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۸۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح پرورش مرغ بومی ویژه زنان روستایی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   انتخابات تسهیلگران زن روستایی در روستای آفان توسط کارشناس زنان روستایی اداره آموزش و ترویج مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد و با همکاری مرکز جهاد کشاورزی منگور شرقی و شورای روستا برگزار شد.

در این جلسه بعد از توضیحات لازم در خصوص تسهیلگری و وظایف تسهیلگر در همه عرصه ها بالاخص در پروژه پرورش مرغ بومی با رای گیری از بین حاضرین دو نفر به عنوان تسهیلگران اصلی و علی البدل به عنوان رابط برای ادامه همکاری های لازم در پروژه مذکور انتخاب شدند.

در پایان این جلسه نیز ۲۰ نفر داوطلب از بین زنان روستایی علاقمند که تجربه پرورش طیور را داشتند جهت اجرای این طرح انتخاب شدند.

  

دیگر خبرها

  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی
  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • آغاز طرح پرورش مرغ بومی ویژه زنان روستایی در مهاباد
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • ماجرای رابطه جنسی یک مرد انگلیسی با اجساد