Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد ، علی نمازی به مناسبت هفته پدافند غیر عامل، نقش این حوزه را در تقویت اقتصاد مقاومتی موثر خواند.
وی افزود: نقش پدافند غیرعامل در اقتصاد مقاومتی به این مفهوم است، با بهره گیری از امکانات و توانمندی های اقتصادی، در مواجهه با موانع و تهدید احتمالی غفلت نکنیم و در مقابل تحریم های دشمنان مقاوم و متکی بر منابع داخلی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد تصریح کرد: در شرایطی که جنگ دشمنان به حوزه اقتصادی راه پیدا کرد و درگیر جنگ اقتصادی هستیم، توجه به اقتصاد مقاومتی می تواند ما را به اهداف پدافند غیرعامل نزدیک کند.
نمازی با بیان اینکه پدافند غیرعامل آمادگی برای دفاع در تمامی حوزه‌هایی است که احتمال تهدید و حوادث وجود دارد، بخش اقتصادی را از این امر مستثنی ندانست و گفت: تقویت زیرساخت ها و بنیه های دفاعی مهمترین اهداف پدافند غیر عامل است.
وی یادآور شد: دشمن امروز میدان مبارزه را از جنگ سخت افزار به جنگ نرم افزار تغییر داده و تهدید اقتصادی ملموس ترین راهبرد دشمن در جنگ های نوین است.
این مسئول، پدافند غیرعامل را تضمین کننده امنیت پایدار و راهی به سوی امنیت و آرامش اقتصادی برشمرد و با بیان اینکه جنگ اقتصادی دشمنان علیه کشورمان جنگ تمام عیار است، اظهار کرد: جهت گیری دشمنان در جنگ اقتصادی، ایجاد نارضایتی و فاصله بین مردم و حاکمیت است.
وی همچنین پدافند غیر عامل در جنگ اقتصادی را مجموعه اقداماتی دانست که در عرصه‌های مدیریت، سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، طراحی و بودجه‌ریزی می‌ توان انجام داد.
وی ادامه داد: این اداره کل در کمیته پدافند غیرعامل وزارتخانه در بین دستگاه های اجرایی کشور در ششمین همایش ملی پدافند غیرعامل، رتبه برتر را کسب کرد.
هفته پدافند غیرعامل از 6 تا 12 آبان تعیین شده است.
1968/2047* تنظیم: محمودرضا رحمانی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
@irnayazdd

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: کارگران از رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی محسوب می‌شوند، مقام معظم رهبری فرمودند «اگر بخواهیم به استقلال اقتصادی برسیم این اقتصاد وابسته است به تولید و کار و کارگر» بدون کار و کارگر اقتصادی وجود نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: کارگران موتور پیشران و عامل اصلی حرکت و رونق اقتصادی کشور هستند، که مظلومانه در جامعه زندگی می‌کنند، باید به این قشر عزیز توجه بیشتری شود.

امام جمعه قرچک گفت: تمام کشور همه اقشار و همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی بر می‌گردد به قشر زحمت‌کش کارگر، اگر این عزیزان نباشند کار کشور زمین خواهد ماند.

وی افزود: اگر امروز ما در اقتصاد همچون دیگر حوزه سیاسی، نظامی و امنیتی قوی شویم دشمن بفکر آسیب ما نخواهد بود و جرأت نزدیک شدن به ما با نیت آسیب نخواهد داشت.

کد خبر 6089153

دیگر خبرها

  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • ضرورت جهادتبیین در موضوعات اقتصادی/تعیین مشوق‌های ویژه برای استان
  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است