Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: خانواده‌های شهدا سرمایه‌های اجتماعی معنوی انقلاب اسلامی هستند که برای ادامه این مسیر مقدس، نیازمند تاثیر حضور همیشگی آنها هستیم و این تاثیر حضور باید در رفتار و منش همگی ما بروز کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی خدادادی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم نادر حمید اظهار داشت: نیاز ما به شهدا نیازی از جنس خودشان است که از مسیر و راه آنها تأسی جسته و بتوانیم در مسیری صحیح حرکت کرده و فضای معنوی را که ایجاد کردند را درک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این درک از معنویت و بندگی شهدا باعث می‌شود تا نسبت به مردم و برای برطرف کردن مشکلات آنها و ایجاد رضایت در بندگان خدا که رضایت خداوند است تلاش بیشتری به انجام رسانیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: نگاه ما به شهدا نگاهی با راهبرد فرهنگی برای مصونیت سازی و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است.

وی گفت: با وجود خلأهای اجتماعی و مشکلاتی که در حال حاضر جامعه با آن روبرو است، ضرورت تلاش و جدیت برای پیشبرد اهداف عالی نظام اسلامی بیشتر احساس می‌شود.

خدادادی ادامه داد: خانواده‌های شهدا سرمایه‌های اجتماعی معنوی انقلاب اسلامی هستند که برای ادامه این مسیر مقدس، نیازمند تاثیرحضور همیشگی آنها هستیم و این تاثیر حضور باید در رفتار و منش همگی ما بروز کند.

وی با بیان اینکه توسل به شهدا و تأسی از آنها و مسیری که طی کردند، می تواند برای ما نجات بخش باشد گفت: در دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر شهدایی به اوج ایمان رسیده داریم که می‌توانند برای ما الگو باشند و این شهیدان والامقام و وارسته توانسته‌اند فضای توام با معنویت را در آن مجموعه‌ها ایجاد کنند.

شهادت شهدا به جامعه حیات می‌بخشد

حجت‌الاسلام والمسلمین قربانعلی سعادت‌نیا نیز در این دیدار اظهار داشت: شهید حمید هم مجاهد و قاری قرآن، جهادگر و جوان شایسته‌ای بود و اخلاص خوبی داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: شهید حمید با روی گشاده با دیگران برخورد می‌کرد و خوش برخورد و متین و به معنای واقعی کلمه دوستدار اهل بیت(ع) بود و همین امر باعث می‌شود که خداوند آنها را انتخاب و این توفیقات را نصیب آنها کند.

وی تصریح کرد: زندگی و حیات شهیدان به دو بخش شهادت و رسالت تقسیم می‌شود؛ اما رسالت سنگین‌تر است چون صبوری و استمرار نیاز دارد.

سعادت‌نیا گفت: خانواده شهدا ارزش هستند و شهدا با شهادت شان به جامعه حیات و ارزش می‌دهند.

به گزارش تسنیم دیدار با خانواده شهید مدافع حرم نادر حمید با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثاگران، مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد.

انتهای پیام/

R41468/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۹۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا

متن پیام دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر به دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا به شرح ذیل است.

جناب آقای دکتر احمد ادریس

دبیرکل محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا

جناب آقای دبیرکل

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا ابلاغ می‌نماید.

متاسفانه، مطلع شدیم بارش باران‌های شدید منجر به شکسته شدن سد در شمال شهر نایروبی و جاری شدن سیل شده است. به طوری که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از افراد شده است.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران جمعیت صلیب سرخ کنیا، افراد متاثر اعلام نموده و با خانواده‌های جان باختگان ابراز همدردی می‌نمائیم.

همچنین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به منظور حمایت از عملیات بشردوستانه به نفع سیل‌زدگان اعلام آمادگی می‌نماید.

بهترین‌ها را برای جنابعالی و همکارانتان در فعالیت‌های بشردوستانه آرزو دارم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • سرکشی از خانواده‌های شهدا برکات معنوی دارد
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد