Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در این بخشنامه آمده است:

پیرو بخشنامه شماره 27289/30 مورخ 7/5/96 و در راستای ایجاد وحدت رویه و سرعت بخشیدن به امور مربوط به مدرسان حق‌التدریس و افزایش سطح کیفی آموزش در واحدهای دانشگاهی، حداکثر ساعت ارائه تدریس به مدرسان حق‌التدریس (مدرس شاغل به تدریس در واحدهای دانشگاهی که دارای هیچ‌گونه حکم کارگزینی مبنی بر همکاری به صورت تمام‌وقت یا نیمه‌وقت از دانشگاه آزاد اسلامی نباشد) در تمامی گروه های آموزشی ابلاغ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس بندهای این بخشنامه؛ حداکثر ساعت تدریس در یک واحد دانشگاهی 18 ساعت در هفته و حداکثر ساعت تدریس در تمامی واحدهای دانشگاهی 30 ساعت در هفته است.

گفتنی است مفاد این بخشنامه، مدرسان حق‌التدریس گروه معارف اسلامی را نیز شامل می شود.

حق‌التدریس معاونت آموزشی دانشگاه آزاد دکتر رهایی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۹۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداقل و حداکثر سرعت مجاز در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها چقدر است؟

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان حداقل و حداکثر سرعت مجاز در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی اصغر زارع اظهار کرد: مؤلفه شهروندی به عنوان معیاری برای سنجش میزان پایبندی انسان‌ها نسبت به حقوق دیگران و محیط اطراف به کار گرفته می‌شود، رانندگی یکی از رفتارهای اجتماعی است که با بررسی آن، می‌توان درجه شهروند شدن افراد یک جامعه را ارزیابی کرد.

وی با اشاره به اینکه در یکی از مؤلفه‌های احترام به حقوق شهروندان در رانندگی، حداقل و حداکثر سرعت مجاز در نواحی شهری مطرح شده است، افزود: در معابر شریانی درجه یک که شامل آزادراه‌ها و بزرگراه‌های شهری می‌شود، بر اساس قوانین راهنمایی و رانندگی ذکر شده در آئین نامه، حداقل و حداکثر سرعت در آزادراه‌ها به ترتیب ۷۰ و ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت و حداکثر سرعت مجاز رانندگی در بزرگراه‌ها ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: خیابان‌های شریانی اصلی و فرعی به عنوان معابر شریانی درجه دو در نظر گرفته می‌شود و قوانین رانندگی در خصوص حداکثر سرعت مجاز در خیابان‌های اصلی و فرعی به ترتیب به ارقام ۶۰ کیلومتر بر ساعت و ۵۰ کیلومتر بر ساعت اشاره می‌کند.

زارع خاطرنشان کرد: احترام به قوانین رانندگی از جمله رعایت سرعت‌های مجاز در معابر درون و برون شهری یعنی احترام به حقوق شهروندی، پایبندی به قوانین راهنمایی و رانندگی علاوه به کاهش وقوع تصادفات می‌تواند نشان دهنده افزایش فرهنگ رانندگی در یک جامعه باشد.

کد خبر 751581

دیگر خبرها

  • حداقل و حداکثر سرعت مجاز در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها چقدر است؟
  • اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق التدریس دانشگاه علمی‌کاربردی
  • نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان