Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@09:42:55 GMT

شمارش معکوس میهمانی لاله‌ها در واحد تهران شرق

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۴۲۹۳۸

شمارش معکوس میهمانی لاله‌ها در واحد تهران شرق

جلسه هماهنگی تشکیل ستاد تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق با حضور مسئولان در واحد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، با پیگیری‌های بعمل آمده از سوی این واحد دانشگاهی و با موافقت کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، دو شهید گمنام در تاریخ 22 آبان 96 در واحد تهران شرق دفن خواهند شد و فضای دانشگاه با حضور شهدا عطرآگین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه هماهنگی که با حضور مسئولان واحد دانشگاهی، امام جمعه قیامدشت، بخشدار و نمایندگانی از سپاه، بسیج، بنیاد شهید و همچنین کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در سالن کنفرانس حوزه ریاست برگزار شد کمیته‌های مختلف اجرایی و تبلیغات و فرهنگی تعیین شدند و برنامه‌ها و ضوابط کار اجرایی هر کمیته نیز در اختیار آنان قرار گفت.

همچنین قرار شد نماینده ای از واحد دانشگاهی به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی تا مقدمات تحویل شهدای گمنام صورت پذیرد.

با بازدیدی که نمایندگان کمیته مفقودین از واحد دانشگاهی داشتند محل مناسب برای تدفین مشخص شد و قرار شد معاونت عمرانی واحد طبق دستورالعمل آماده سازی محل تدفین را انجام دهد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۲۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، جدول ۲۱ با عنوان توزیع اعتبارات نیروهای مسلح را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول، گفت: این جدول مربوط به نیروهای مسلح است که ما ۱.۸ میلیارد یورو برای آن پیش‌بینی کردیم و این بودجه برای تقویت بنیه دفاعی کشور است.

کد خبر 6092799 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • استان یزد میزبان لاله گمنام
  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • (تصاویر) خیابانی که قرار بود شانزلیزه ایران شود
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند