Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@01:55:24 GMT

دیدار وزیر اقتصاد با وزیر انرژی روسیه

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۷۹۴۶۹

‍‍‍‍‍‍

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: زمینه های خوبی برای همکاری در حوزه سرمایه گذاری، احداث نیروگاه های اتمی و آبی، کشاورزی، حمل و نقل دریایی و ریلی، دارویی و نفت و گاز میان ایران و روسیه وجود دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

مسعود کرباسیان در پایان دیدار با نواک وزیر انرژی روسیه افزود: با توجه به در پیش بودن کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور و سفر رئیس جمهور روسیه به ایران برای شرکت در اجلاس سه جانبه با آقای روحانی و رئیس جمهور آذربایجان، با آقای نواک گفتگوهای سازنده ای در خصوص زمینه های همکاری وسیعی که میان دو کشور وجود دارد داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: خوشبختانه روابط تجاری و بازرگانی میان ایران و روسیه با پیشرفت 70 درصدی همراه بوده و ما امروز در خصوص زمینه های همکاری با اورآسیا، حل مشکلات بانکی و ایجاد زمینه برای فعالیت بانکی دو کشور همچنین همکاری های گمرکی و ایجاد مسیر سبز در روسیه برای تسهیل فعالیت تجار و بازرگانان ایران مذاکرات خوبی داشتیم.

وزیر انرژی روسیه هم با تبریک انتخاب کرباسیان به عنوان رئیس ایرانی کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور گفت: امروز گفتگوهای سازنده ای در خصوص نقشه راه و طرح های آتی داشتیم.

گفتگو های ما مبتنی بر دیدار اخیر رؤسای جمهور ایران و روسیه بود و بر این باوریم که زمینه های زیادی برای همکاری میان ایران و روسیه وجود دارد. دانلود  


منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۹۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سطح تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، «مهرداد بذرپاش» که روز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) به‌عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات در نشست این کمیسیون در ابوظبی حاضر شده بود، پس از برگزاری نشست و دیدار و گفتگو با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی ابوظبی با «شیخ منصور بن زاید آل نهیان» نائب رئیس دولت امارات دیدار کرد.

در این دیدار که در قصر «الوطن» ابوظبی برگزار شد، دو طرف در مورد روابط و همکاری‌ها به‌ویژه توسعه تجارت بین دو کشور گفتگو کردند.

شایان‌ذکر است که مهرداد بذرپاش در این سفر به گفتگو با مقامات و فعالان اقتصادی امارات پرداخت تا موضوع توسعه تجارت بین دو کشور با جدیت بیشتری دنبال شود.

وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات در این سفر و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اقداماتی که در دستور کار قرار گرفته می‌توان پیش‌بینی کرد تجارت بین دو کشور به ۳۰ میلیارد دلار برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • سطح تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • گشتی در اقتصاد ایران | بازگشت ایران و امارات به میز همکاری‌های اقتصادی
  • امضای ۲ سند همکاری اقتصادی میان ایران و امارات 
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب
  • کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار می شود
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور