Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورامین- شهردار ورامین با بیان اینکه پروژه های خدماتی و عمرانی باید با مشارکت مردم انجام شود گفت: سرمایه گذاران بومی و غیربومی ورامین باید وارد میدان شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین دهقان، در جلسه معارفه شهردار گفت: اولین باری بود که در ۴ دوره شورای شهر به اتفاق آرا به یک گزینه شهرداری رای دادند و این امر مسئولیت بنده را سنگین می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اولین باری است که یک نفر از بدنه شهرداری مورد اعتماد شورای شهر قرار گرفته و شهردار می شود و مسئولیت بنده سنگین تر می شود.

شهردار ورامین اضافه کرد: باید تلاش شبانه روزی کنیم که شرمنده مردم نباشیم، ترکیب شورای شهر ورامین ترکیب قابل قبولی است.

دهقان افزود: افراد شورای شهر دارای تجربه بالا هستند و در کنار تجربه، ما در جمع اعضا شورای شهر ورامین فرزند شهید، برادر شهید، آزاده، جانباز و بسیجی داریم و این ها فرصت  برای کار کردن است.

وی گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون ۲۴ شهردار در ورامین تودیع و معارفه شده است و در خوش بینانه ترین حالت بنده ۴ سال شهردار هستم و باید با کمک شما از این فرصت استفاده کنیم.

شهردار ورامین گفت: اگر بخواهیم از روزمرگی خارج شویم باید حتما سند برنامه ۵ ساله ورامین را تدوین کنیم و ببینیم ۵ سال دیگر باید کجا باشیم، البته نباید از خدمات شهری غافل شد، ولی برنامه امور مهم شهری ورامین را باید جدی بگیریم.

وی از فعال کردن کمیته اقتصادی شهرداری ورامین خبر داد و افزود: پروژه های خدماتی و عمرانی باید با مشارکت مردم انجام شود تا بتوانیم علی رغم محدودیت مالی به مردم خدمت کنیم.

دهقان اظهار داشت: سرمایه گذاران بومی و غیربومی باید وارد میدان شوند تا به مردم خدمت در خور ارائه دهیم و به درآمد پایدار برسیم.

وی با بیان این که بیش از ۹۰ درصد ناوگان حمل و نقل عمومی ورامین از رده خارج است، گفت: حمل و نقل ریلی ما نیم بند کار می کند و قطار ۲ سرویس صبح می رود و ۲ سرویس بعد از ظهر بر می گردد.

شهردار ورامین از تعامل با فرماندار و نماینده ورامین خبر داد و گفت: نباید اتوبوس های ما غیر ایمن و فرسوده باشند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس

در هفتاد و نهمین سفر رسمی استاندار فارس در شهرستان جویم، نشست شورای اداری این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در حاشیه این نشست و در میز ملاقات مردمی مسائل، مشکلات، چالش‌ها و دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بررسی، تسهیل، رفع موانع و اتخاذ تصمیم عملیاتی شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این نشست با تأکید بر ضرورت بسترسازی‌های لازم و حمایت از سرمایه‌گذاران در جهت تحولات و پیشبرد اهداف و فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و شناسایی ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف شهرستان جویم گفت: لزوم تحقق این مهم هم‌افزایی و همکاری سایر دستگاه‌های متولی و ذیربط در جذب سرمایه‌گذار، ایجاد و ارتقای سرمایه‌گذاری‌های لازم متناسب با موقعیت و شرایط در این منطقه است.

فاصله شهر جویم تا شیراز ۲۵۰ کیلومتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • افزایش نقش چین برای استخراج معادن افغانستان
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان