Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس شورای شهر ورامین با اشاره به اینکه اقتصاد شهرداری‌ها تک پایه است گفت: باید شهرداری‌ ورامین از اقتصاد تک پایه خارج شده و با جذب سرمایه در بخش‌های مختلف کار را به صورت جدی و میدانی انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، دقایقی پیش مراسم تودیع و تکریم علی حیدریان شهردار سابق ورامین و معارفه حسین دهقان شهردار جدید ورامین با حضور معاون استاندار تهران، فرماندار ورامین و معاونان، روسای دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، 5 شهردار استان تهران و کلیه روسای ادارات ورامین در سالن همایش‌های شهرداری ورامین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا هداوند میرزایی نائب رئیس شورای شهر ورامین در این مراسم ضمن سلام و درود بر سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) اظهار داشت: شهرداری یک شرکت سهامی عام است و مردم باید بدانند که در این شرکت سهیم هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پیشرفت ورامین نیازمند همراهی همه مسئولان است تصریح کرد: ما در دوره گذشته در شورای شهر 320 جلسه و 1500 مصوبه داشتیم و بنا داریم همراه با شهردار باشیم، البته این مقدار فعالیت کافی نیست و باید تلاش بیشتری انجام داد.

نائب رئیس شورای شهر ورامین با بیان اینکه شهرداری در سه سطح با مردم در ارتباط است بیان کرد: شهردار باید با شورا همکاری داشته باشد، و برای خدمات‌رسانی به مردم کمک کند، شهرداری نهادی است که بیشترین رفت و آمد مردم را به همراه دارد که در همین راستا حفظ حرمت و تکریم مردم ورامین باید حفظ شود.

هداوند میرزایی ادامه داد: اقتصاد شهرداری‌ها تک پایه است که همین مسأله آسیب زیادی به همراه دارد، از اینرو باید شهرداری‌ها از اقتصاد تک پایه خارج شده و با جذب سرمایه در بخش‌های مختلف کار را به صورت جدی و میدانی انجام دهند.

وی با اشاره به مطالبات مردم بیان کرد: حضور میلیونی مردم ایران پای صندوق‌های رأی پیام‌های زیادی به مسئولان داشت؛ اینکه باید حرف مردم را بشنویم و به خواسته‌های آنها جامع عمل بپوشانم، باید خدمت خالصانه به مردم داشته باشیم و کار جهادی را در پیش بگیریم.

نائب رئیس شورای شهر ورامین گفت: از شهرداری جدید اعلام حمایت می‌کنیم؛ چراکه ایشان یک نیروی جهادی و انقلابی هستند، در بین افرادی که برای کرسی شهرداری برنامه‌های خود را ارائه دادند اعضای شورای شهر ورامین به برنامه آقای دهقان اعتماد کردند و سعی کردیم تا برنامه برتر را انتخاب کنیم و از ایشان انتظار داریم از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنند و کار جهادی را در شهر ورامین انجام دهند.

هداوند میرزایی خطاب به مسئولان استان تهران خاطرنشان کرد: ورامین نسبت به شهرستان‌های استان تهران از قدمت بیشتری برخوردار است و مردم این دیار در زمان‌های مختلف همراه امام (ره) بودند و بعد از انقلاب هم هرجایی که نظام را در خطر دیدند کفن‌پوش به راه افتادند و از نظام و رهبری حمایت کردند؛ از مسئولان می‌خواهیم به ورامین که بیشترین شهید مدافع حرم را دارد نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/

R7840/P1486/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، نود و یکمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان به ریاست استاندار یزد برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست، با بیان اینکه سال ۱۴۰۲ از نظر اقدامات اتاق بازرگانی در مقایسه با سال های قبل از آن سال مطلوبی بود، اظهار کرد: انتظار داریم بعد از هر نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، گره ای از حوزه صنعت، معدن و تجارت به واسطه تصویب و پیگیری مصوبات در سطح ملی، باز شود.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود بر برگزاری جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان یزد با حضور مدیران ملی، تاکید کرد.

فاطمی با بیان اینکه اتصال اتاق بازرگانی با بخش دانشگاهی باید با جدیت دنبال شود، تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت‌ دانشگاه های یزد در حوزه علمی و همچنین اتصال اتاق بازرگانی با بخش دانشگاهی باعث ارتقا حوزه صنعت و تولید و دانشگاه می‌شود.

استاندار یزد در ادامه عنوان کرد: در راستای بررسی مسائل حوزه صنعت از نزدیک، نشست های شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان در محل صنایع برگزار شود.

وی از «ارتقا سطح آموزش ها» به عنوان یکی از وجوه برجسته اتاق بازرگانی استان یزد در سال ۱۴۰۲ نام برد و افزود: مجموعه این اقدامات شایسته تقدیر بوده و باید تقویت شود.

فاطمی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های هیات های تجاری و سفرای دیگر کشورها به منظور بهره گیری از قراردادهای بین المللی در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کارآفرینان و بخش خصوصی توانمند استان با محوریت اتاق بازرگانی زمینه های مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد به منظور تحقق شعار سال را دنبال کنند.

خبرنگار: محمد مهدی داوری

انتهای خبر/

کد خبر: 1228473 برچسب‌ها استان یزد اشتغالزایی و کارآفرینی اقتصاد ایران کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی

دیگر خبرها

  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند/ هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • مردمی سازی اقتصاد در استان بوشهر عملیاتی شده است
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است