Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دلیل پشت پرده کنایه مربی ایرلندی استقلال به دروازه‌بان آبی‌پوشان مشخص شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، میک مک درموت مربی ایرلندی استقلال وقتی از این تیم جدا شد، در صفحه شخصی خود پست کنایه‌آمیز گذاشت و جالب اینکه در این پست مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال را هم «تگ» کرد!   او در این پست، به دروازه‌بان استقلال تاخت تا نشان دهد چه اختلافاتی با او داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  پیگیری‌های خبرنگار میزان نشان می‌دهد که اختلاف این دو به گذشته بازمی‌گردد و اینکه میک متوجه کارشکنی‌های رحمتی شده و زمانی که وینفرد شفر سرمربی استقلال شد، به این مربی اعلام کرد که سیدحسین حسینی گزینه مناسبی برای قرار گرفتن درون دروازه است.   رحمتی که انتظار نیمکت نشینی نداشت، همه چیز را از چشم میک دید. با گذشت زمان و با جدایی میک از استقلال، این مربی ایرلندی به سر تمرین آمد تا با بازیکنان و اعضای تیم خداحافظی کند.   رحمتی وقتی او را دید با صدای بلند به بقیه بازیکنان گفت: این هم جایی می‌رود که بقیه رفته‌اند! ظاهرا این اظهارنظر به کادر فنی قبلی استقلال هم بازمی‌گردد که از این تیم کنار رفتند.میک که انتظار چنین برخوردی نداشت، در صفحه شخصی خودش پست کنایه‌آمیزی نوشت تا دروازه‌بان استقلال متوجه منظور او شود!   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای دیدار روز چهارشنبه مقابل تراکتور تبریز آماده می‌شود که گلر اصلی این تیم اجازه همراهی آبی‌ها را ندارد.

سید حسین حسینی که در این فصل عملکردی فوق العاده درون دروازه استقلال داشته به دلیل محرومیت انضباطی ناشی از مصاحبه پس از بازی برابر شمس آذر در حساس‌ترین بازی استقلال در نیم فصل دوم غایب خواهد بود.

با این حال حسینی این روز‌ها تمرینات خود را در کمپ حجازی پا به پای سایر بازیکنان استقلال دنبال می‌کند و امیدوار است با پایان محرومیت از بازی هفته بیست و ششم دوباره درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

او که در روز‌های گذشته حمایت ویژه‌ای از گلر دوم تیمش داشته، سعی کرده با روحیه دادن به این دروازه‌بان جوان، انگیزه او برای نگه داشتن استقلال به عنوان شانس اصلی قهرمانی را حفظ کند و از سوی دیگر خودش هم تلاش می‌کند این محرومیت بدموقع را به دست فراموشی سپرده و تمرکزش را برای ادامه فصل حفظ کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛‌ در باشگاه استقلال چه خبر است؟
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • خالدآبادی پس از ۳۱۶ روز درون دروازه استقلال!
  • پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!
  • پشت‌پرده گزارش بی‌بی‌سی درباره مرگ نیکا شاکرمی
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • پشت‌پرده گزارش جدید بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی چیست؟
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم