Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@00:26:46 GMT

اعضای خانه مطبوعات ۵ استان انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۸۰۴۸۲

اعضای خانه مطبوعات ۵ استان انتخاب شدند

خبرگزاری شبستان: صبح امروز انتخابات خانه های مطبوعات ۵ استان کرمانشاه، گیلان، کهگیلویه و بویر احمد، همدان و مرکزی با مشارکت حداکثری برگزار شد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، صبح امروز انتخابات خانه های مطبوعات ۵ استان کرمانشاه، گیلان، کهگیلویه و بویر احمد، همدان و مرکزی با مشارکت حداکثری برگزار شد. اعضای هیئت مدیره خانه های مطبوعات بر اساس اساسنامه از ۲ نفر مدیرمسئول، ۳ روزنامه نگار، ۱ نفر سرپرست نشریات مکتوب، ۱ نفر سرپرست خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و ۲ بازرس از میان اعضایی که اعلام نامزدی کرده اند تشکیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابراین گزارش، پیشتر انتخابات خانه مطبوعات ۲۴ استان برگزار شده و تا دو ماه دیگر هم انتخابات خانه های مطبوعات اصفهان، گلستان و شهرستان های استان تهران برگزار می شود. در مجموع ۳۲ استان خانه مطبوعات دارند.

 

یادآور می شود: بنا به گفته مسئولان برگزاری ۱۸ وظیفه از وظایف ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور از جمله برگزاری جشنواره ها، دوره های آموزشی و رصد انتشار ویژه نامه های غیرقانونی به خانه های مطبوعات واگذار شده است. خانه های مطبوعات در روند تامین امنیت شغلی اصحاب رسانه کمک کننده است؛ روزنامه نگاران و خبرنگاران با استعلام از خانه مطبوعات می توانند به رسانه منتخب خود اعتماد کنند.

پایان پیام/528

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات با صلابت و امنیت برگزار شود

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای وحیدی افزود: با توجه به اینکه بیشترین تعداد کاندیدا‌ها مربوط به شهر تهران است این اولین موضوع در دست اجرای شورای اداری استان تهران است که باید برای آن تلاش کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات با صلابت و امنیت برگزار شود
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد