Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-05-01@11:25:18 GMT

مظلومی:پرسپولیس تنها مدعی قهرمانی در لیگ امسال است

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۸۱۲۳۱

مظلومی:پرسپولیس تنها مدعی قهرمانی در لیگ امسال است

به گزارش"۱۱نیوز"؛ پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال گفت: به نظر من استقلال تیم خوبی است و نفرات خوبی دارد اما من فکر می‌کنم هر چه شناخت شفر نسبت به بازیکنان بیش‌تر شود و از مهره‌هایش به شکل مطلوب‌تری استفاده کند، این تیم می‌تواند در لیگ مدعی باشد. به جرات می‌گویم استقلال لیاقت قرار گرفتن در بین سه تیم بالای جدول را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: من در لیگ امسال به جز پرسپولیس تیم مدعی دیگری ندیدم و باقی تیم‌ها شرایط معمولی دارند و مثل گذشته قدرتمند نیستند. فکر می‌کنم این تعطیلات ۲۰ روزه می‌تواند به شفر کمک کند تا تیمش را بهتر بشناسد.مظلومی در مورد بازی دیروز استقلال گفت: شیوه‌هایی که استقلال در کارهای تاکتیکی به کار برد نشان می‌داد که تغییراتی در روش بازی‌شان ایجاد شده و موقعیت‌های بیش‌تری نسبت به بازی‌های قبل ایجاد کردند. آنها می‌توانستند حتی بیشتر از دو گل به نفت تهران بزنند.او اضافه کرد: از نظر من مشکل گل نزدن استقلال مربوط به مهاجمانش نیست. در داربی هم موقعیت خاصی نصیب مهاجمان استقلال نشد تا بتوانند گلزنی کنند.سرمربی سابق استقلال در مورد نیمکت نشینی رحمتی گفت: من اگر صحبتی نکنم بهتر است. رحمتی از گلرهای خوب ایران است. هر چند حسینی دروازه‌بان خوب و آینده‌داری است و تا این‌جا هم خوب کار کرده است. به نظر من رحمتی باید بیشتر تلاش کند تا جایگاه قبلی خود را به دست بیاورد.مظلومی در پاسخ به این پرسش که آیا از استقلال طلبی دارد، گفت: بله، خیلی وقت است. من دوست ندارم محرومیت استقلال از جانب من باشد. از سال ۸۹ طلب دارم و برای پرداخت آن همیشه به ما قول‌هایی داده‌اند. در هر صورت من دنبال شکایت و شکایت بازی نیستم.او همچنین در خصوص مدیریت افتخاری هم گفت: آقای افتخاری تمام تلاش خود را می‌کند. به نظر من مدیریت استقلال و پرسپولیس از یک وزارتخانه هم سخت‌تر است. در این باشگاه‌ها مسائل مالی و اقتصادی و بدهی‌های انباشته شده مشکلات زیادی را برای مدیریت ایجاد می‌کند.سرمربی سابق استقلال در پایان صحبت‌هایش گفت: استقلال در پایان فصل در رده‌های بالایی جدول قرار می‌گیرد چرا که تیم‌های بزرگی مثل ذوب آهن و تراکتورسازی مثل گذشته پرقدرت ظاهر نشده‌اند. برچسب ها: 11نیوز ، استقلال ، سرمربی استقلال ، پرویز مظلومی

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است

همشهری آنلاین - گل‌گهر سیرجان بعد از تساوی عجیب مقابل استقلال خوزستان، توانست فجر سپاسی را در جام‌حذفی شکست دهد و حالا خودش را برای بازی با مس رفسنجان در دربی استان کرمان آماده می‌کند. علیرضا علیزاده هافبک گل‌گهر در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، در خصوص برد تیمش مقابل فجر سپاسی می‌گوید: «فجر جزو تیم‌های خوب لیگ دسته اول است که برای لیگ برتری شدن تلاش می‌کند، آنها واقعا تیم خوبی هستند ولی ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شکست دادن این تیم راهی مرحله بعد شدیم. ما ۲روز قبل از این بازی به شیراز رفتیم، شیراز واقعا شهر فوق‌العاده‌ای است و امیدوارم دوباره فجر را در لیگ برتر ببینیم.»

علیزاده در مورد اینکه آیا گل‌گهر در جام حذفی دنبال قهرمانی است، توضیح می‌دهد: «ما هم اندازه خودمان شانس داریم و قطعا خودمان را مدعی می‌دانیم. جام حذفی جام شگفتی‌ها است و دیدید که استقلال و پرسپولیس حذف شدند، در این جام نمی‌توان هیچ تیمی را دست کم گرفت. ما هم تلاش می‌کنیم تا به فینال برسیم.»

از هافبک گل‌گهر در مورد بازی با مس رفسنجان سوال می‌کنیم که اینگونه جواب می‌دهد: «مس تیم خوبی است و بعد از آمدن محرم نویدکیا متحول شده است. تیم ما آمار بسیار خوبی مقابل مس دارد و در این ۴سال به آنها نباخته‌ایم و سعی می‌کنیم در این بازی هم به برد برسیم تا جایگاه خودمان را در جدول بهتر کنیم.»

علیزاده در خصوص اینکه کدام تیم در لیگ برتر قهرمان می‌شود، می‌گوید: «پیش‌بینی سخت است چون هر دو مدعی واقعا خوب هستند ولی من شانس قهرمانی استقلال را بیشتر از پرسپولیس می‌دانم.»

کد خبر 848056 برچسب‌ها باشگاه گل گهر سیرجان فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند