Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- معاون مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي ناجا نقش تاثيرگذار پليس در مبارزه با فرار مالياتي و احقاق حقوق بيت المال، گفت: يقينا با هم افزايي بين دستگاهي و همکاري مطلوب مراجع قضائي، سازمان امور مالياتي و پليس آگاهي، روند مبارزه با فرار مالياتي تقويت و بخش قابل توجهي از حقوق بيت المال استرداد خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ کارآگاه "سهراب بهرامي" با اشاره به منويات مقام معظم رهبري مبني بر مبارزه جدي با مفاسد اقتصادي، اظهارداشت: معاونت مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي در راستاي تعاملات صورت گرفته با سازمان بورس و اوراق بهادار اقدام به برگزاري کارگاه تخصصي مبارزه با جرايم بورسي در تالار بورس تهران با حضور تعدادي از کارشناسان و کارآگاهان مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي سراسر کشور کرد.
وي افزود: هدف از اجراي اين کارگاه ارتقاء دانش تخصصي کارآگاهان مبارزه با جرايم اقتصادي در زمينه بازار سرمايه و مبارزه با جرايم و تخلفات در اين حوزه بود.
معاون مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي ناجا خاطرنشان کرد: کارگاه مذکور با حضور اساتيد مجرب سازمان بورس در سه حوزه آشنايي با مفاهيم وکليات بازار سرمايه، قوانين و مقررات بازار سرمايه و چگونگي کشف و برخورد با جرايم بورسي و همچنين بازديد از تالار و تشريح نمادهاي درج شده بر تابلو تالار براي کارشناسان و کارآگاهان مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي برگزار شد.
وي تصريح کرد: معاونت مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي ناجا با هماهنگي مقام قضائي و همکاري واحدهاي حقوقي و نظارتي سازمان بورس در راستاي شفافيت و امنيت فعالان اقتصادي در بازار بورس با هرگونه تخلف وجرم در اين حوزه مقابله خواهد کرد.

ارتقاء دانش تخصصي کارآگاهان پليس آگاهي در امر مبارزه با تسهيلات غير مجاز بانکي
وي به مبارزه جدي با مفاسد اقتصادي بويژه جرايم پولي و بانکي اشاره کرد و گفت: در راستاي تعاملات صورت گرفته با اداره کل بازرسي بانک ملت،کارگاه تخصصي مبارزه با تسهيلات غير مجاز بانکي با حضور تعدادي از کارشناسان و کارآگاهان مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي سراسر کشور برگزار شد.
معاون مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي ناجا افزود: هدف از برگزاري اين کارگاه، ارتقاء دانش تخصصي کارآگاهان مبارزه با جرايم اقتصادي پليس در زمينه مقابله جدي و همه جانبه با جرم تسهيلات غيرمجاز بانکي و سوء استفاده کنندگان در اين حوزه است.
وي تصريح کرد: کارگاه مذکور با حضور اساتيد مجرب از ادارات بازرسي و حقوقي بانک ملت در سه حوزه تسهيلات ريالي و روند تشکيل پرونده هاي اعتباري، تسهيلات ارزي و شيوه و شگردهاي متقلبانه مشتريان و نيز روش هاي اخذ تسهيلات کلان توسط مشتريان خاص براي کارشناسان و کارآگاهان مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي برگزار شد.
سرهنگ بهرامي خاطرنشان کرد: معاونت مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي ناجا با هماهنگي مقام قضائي و همکاري واحدهاي حقوقي و نظارتي نظام بانکي در راستاي شفافيت و امنيت فعالان اقتصادي در بازار پولي و بانکي با هرگونه تخلف و جرم در اين حوزه مقابله خواهد کرد.

تقويت روند مبارزه با فرار مالياتي با همکاري مطلوب مراجع قضائي و پليس آگاهي
معاون مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي ناجا به کارگاه آموزشي مبارزه با فرار مالياتي اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاري اين کارگاه، مبارزه با فرار مالياتي و ارتقاء سطح دانش تخصصي کارآگاهان مبارزه با جرايم اقتصادي است.
معاون مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي ناجا بر ضرورت افزايش تعاملات بين ناجا و سازمان امور مالياتي اشاره و بيان کرد: يقينا با هم افزايي بين دستگاهي و همکاري مطلوب مراجع قضائي، سازمان امور مالياتي و پليس آگاهي در سطح کشور، روند مبارزه با فرار مالياتي تقويت و بخش قابل توجهي از حقوق بيت المال در موضوع فرار مالياتي به بيت المال استرداد خواهد شد .
وي به حضور دکتر تقوي نژاد "رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور" و معاونان سازمان در کارگاه آموزشي مبارزه با فرار مالياتي اشاره و خاطرنشان کرد: اين حضور نشان گر تعامل بسيار مطلوب پليس و سازمان امور مالياتي است که اميدواريم با تعميم اين همکاري در سراسر کشور بتوانيم در احقاق حقوق بيت المال موفقيت هاي بيشتري کسب کنيم.
معاون مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي ناجا با تاکيد بر نقش تاثيرگذار پليس در مبارزه با فرار مالياتي و احقاق حقوق بيت المال، تصريح کرد: نقش ماليات در تقويت اقتصاد مقاومتي و استقلال اقتصادي کشور، احصاء آخرين شيوه و شگردهاي فرار مالياتي، تبيين راهکارهاي شناسايي و کشف فرار مالياتي و برخورد با مفسدان اقتصادي در اين حوزه از مهمترين مباحث مطروحه در کارگاه آموزشي بوده است.
اين مقام انتظامي گفت: در اين دوره هاي آموزشي از اساتيد مجرب و متخصص در بخش هاي مختلف در راستاي انتقال تجارب و اطلاعات به فراگيران استفاده شده است.
سرهنگ بهرامي با تاکيد بر ضرورت آموزش و ارتقاء تخصص و توانمندي کارآگاهان مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي، گفت: در اين حوزه فعاليت هاي خوبي انجام شده که اميدواريم اين عملکرد در راستاي تحقق شعار امسال و ارتقاء اقتصاد و نيز به منظور کمک به رشد و توسعه پايدار کشور باشد و بيش از پيش مثمر ثمر واقع شويم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۱۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگرد عجیب سرقت در مترو

به گزارش خبرآنلاین؛سردار علی ولیپور گودرزی در این‌باره گفت: چندی پیش زن جوانی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و با طرح شکایت خود گفت که قصد داشته تا در مترو بلیت بخرد که مرد میانسالی نزد او رفته و با چرب زبانی کارت این زن را را برای کمک کردن در پرداخت از او گرفت، اما ساعتی بعد با پیامک بانکی برداشت پول متوجه شده که این مرد کارت او را گرفته و کارت دیگری را در اختیار او گذاشته است.

ایسنا در خبری نوشت:وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام برای تحقیقات میدانی راهی ایستگاه مورد نظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد زیادی با همین شیوه سرقت کرده است. کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی و اخذ مجوز عملیات، این فرد را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولیپور گودرزی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم سرقت از کارت بانکی مالباخته با شگرد تعویض کارت اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان با این شگرد هدف سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900291

دیگر خبرها

  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • شگرد عجیب سرقت در مترو