Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل بانک مرکزی طی مراسمی در حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، الهام امین‌زاده دستیار ویژه رییس‌جمهور در امور حقوق شهروندی، مسعود پزشکیان نایب‌رییس به همراه برخی دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران بانک مرکزی و مدیران عامل بانک‌ها با اهدای لوح تقدیر از مدیرعامل بانک صادرات، به پاس تلاش‌های ارزشمند در پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک صادرات ایران، ولی‌الله سیف رییس‌ کل بانک مرکزی در مراسمی که به مناسبت تقدیر از یازده بانک مشارکت‌کننده در "طرح ضربتی اعطای وام ازدواج" در بانک مرکزی برگزار شده بود، با قدردانی از سیاوش زراعتی، مدیرعامل بانک صادرات ایران لوح تقدیری به او اعطا کرد.

در این لوح آمده است: به لطف پروردگار و به مدد قدرت همیاری و اهتمام نظام بانکی و بانک مرکزی، «طرح ضربتی اعطای وام ازدواج» از مرداد ماه تا مهر ماه سال جاری، به صورت موثر و موفقیت‌آمیز اجرا شد که موجبات رضایت‌مندی زوج‌های جوان و خانواده‌ها را فراهم کرد. بدون شک در اجرای این طرح، معنای حقیقی اتحاد و همدلی در پیش‌برد اهداف نیک، جلوه‌گر است که به همت و نیت خالصانه مدیران عامل و همکاران  شبکه بانکی کشور عملی شد و فراغ خاطر همگان را در این طرح عظیم به همراه داشت.

همچنین شعب بانک صادرات ایران طی شش ماهه اول امسال، در سراسر کشور، نزدیک به ۱۰۴ هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به ارزش بیش از  ١٠ هزار و ٧٩٦ میلیارد ریال به زوج‌های جوان پرداخت کرده و این در حالی است که پرداخت سریع وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه در شعب بانک صادرات ایران در صورت تکمیل پرونده، به صورت روزانه قابل اجرا است و در اکثر شعب صف انتظاری وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش سال ۱۴۰۲ با حضور رییس جمهور

دریافت 79 MB کد خبر 6099306

دیگر خبرها

  • فیلم مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش سال ۱۴۰۲ با حضور رییس جمهور
  • پاسخ عجیب بانک مرکزی به درخواست زوج‌های جوان: «هیچ بانکی اعتبار پرداخت وام ازدواج ندارد»
  • ورود رییس جمهور به مراسم تجلیل از قهرمانان سال ۱۴۰۲
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • جایگزین اسکناس کیلویی
  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • روزگار سپری شده اسکناس ایرانی