Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر‌رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی، گفت: با توجه به شرایط پرسپولیس شایسته نیست که بخواهیم از این تیم بازیکن بگیریم و سرمربی تیم تصمیم دارد با توجه به شرایط این تیم بازیکنی از آن‌ها جذب نکنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، محمد جواد پاینده درباره اخباری مبنی بر احتمال حضور علیرضا بیرانوند در این تیم اظهار داشت: با توجه به اخبار و حواشی که در روزهای گذشته مطرح شده است لازم است نکاتی را یادآوری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه پیغام‌هایی در خصوص جذب بیرانوند به باشگاه تراکتورسازی ارسال شده کاملاً درست است و مسائلی مطرح شده ولی ما هیچ مذاکره‌ای با اویا نمایندگانش نداشته‌ایم.

وی افزود: «یحیی گل محمدی سرمربی تیم معتقد است با توجه به شرایط ویژه‌ای که برای پرسپولیس پیش آمده و تجربه تلخ محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی را پس از تراکتورسازی این تیم نیز تجربه می‌کند، همانطور که پرسپولیسی‌ها از تیم ما بازیکن نگرفتند ما نیز شایسته نیست در این شرایط این تیم را تضعیف کنیم چون پست دروازه‌بانی پست تاثیرگذاری است.»

مدیر رسانه‌ای تیم تراکتورسازی، خاطرنشان کرد: «طبیعتاً تراکتورسازی این امکان را دارد که گزینه‌های مورد نظر خود را تا نیم فصل بررسی کند و با توجه به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی دست ما برای جذب بازیکن باز می‌شود و با توجه به شرایط پرسپولیس شایسته نیست که بخواهیم چنین اقدامی انجام دهیم و سرمربی تیم تصمیم دارد با توجه به شرایط این تیم بازیکنی از آن‌ها جذب نکنیم.»

پاینده تصریح کرد: «با این وجود بیرانوند بازیکن بزرگ و خوبی بوده و دروازه‌بان اول تیم ملی ماست و تردیدی وجود ندارد که خیلی از باشگاه ها آرزوی داشتن این بازیکن را دارند ولی با توجه به شرایط باشگاه پرسپولیس، تراکتورسازی برای جذب بازیکنان این تیم وارد عمل نمی‌شود.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات

مهدی قائدی درخشش بی نظیری در الاتحاد کلبا داشته است.

طرفداری | مهدی قائدی بی شک بین ۵ بازیکن تاثیرگذاراین فصل لیگ امارات است.

مهدی قائدی در این فصل با ثبت 9 گل و 5 پاس گل از سوی سوفا اسکور به عنوان تاثیرگذارین بازیکن فصل اتحاد کلباء شناخته شد.

شبکه شارجه امارات نیز گزارش داد که «مهدی قائدی را می توان جزو 5 بازیکن تاثیرگذار لیگ برتر امارات» به شمار آورد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • رباط‌داده‌های پرسپولیس، یکی هست، سه تا فصل بعد!