Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي علي دايي آرزوي موفقيت مي‌کنم، البته نه براي بازي فردا، بلکه براي ديگر بازي‌ها.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، برانکو ايوانکوويچ در نشست خبري قبل از ديدار پرسپوليس و سايپا در حضور خبرنگاران گفت: از اين فرصت استفاده مي‌کنم و روز مربي را به همه همکاران عزيزم تبريک گفته و براي همه آرزوي موفقيت و خوشبختي مي‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همين‌طور براي علي دايي، اما نه براي بازي فردا، بلکه براي ديگر بازي‌ها. اميدوارم او در بازي‌هاي بعدي موفق باشد. فردا بازي سختي داريم و بايد بگويم همه بازي‌ها براي ما سخت است. متأسفانه وقت کمي براي شادي پس از دربي داشتيم و بايد خيلي زود خودمان را براي بازي با سايپا آماده مي‌کرديم.
حتي يک لحظه هم از هدف و تفکرات‌مان دور نخواهيم شد
وي افزود: ما براي ادامه بازي‌هاي ليگ کاملاً آماده هستيم. بارها گفته‌ام و الان هم تأکيد مي‌کنم حتي يک لحظه هم از هدف و تفکرات‌مان که همان رسيدن به بهترين عناوين است، دور نخواهيم شد و کوتاه نمي‌آييم. ما در هر بازي براي برد به ميدان مي‌رويم. قبل از دربي هم گفتم، يک عده در گوشه و کنار براي پرسپوليس بحران‌زايي مي‌کنند. بايد خدمت آنها عرض کنم فصل پيش ما در همين مقطع يک امتياز کمتر داشتيم و الان به مراتب نتايج بهتري را کسب کرده و حتي دربي را که بسيار اهميت داشت، برديم.
بهترين گلزن 2 فصل اخير را در اختيار نداريم اما 6 گل بيشتر زده‌ايم
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در اين باره خاطرنشان کرد: پارسال ما در همين مقطع به قشقايي باختيم، اما امسال قهرمان جام حذفي سال گذشته را حذف کرديم، در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا الاهلي قدرتمند را شکست داديم و در نيمه نهايي به الهلال برخورد کرديم. علي‌رغم اين نتايج از لحاظ آماري هم بايد بگويم، ما نسبت به فصل پيش با وجود اينکه بهترين گلزن دو سال اخير فوتبال ايران را در اختيار نداريم، شش گل بيشتر زده‌ايم. البته تعداد گل‌هاي دريافتي‌مان هم بيشتر بوده است. اينها را گفتم که به همه بگويم ما همان مسير قبل خود را ادامه مي‌دهيم و دوست داريم همچنان کيفيت و قدرت‌مان را ارتقا دهيم. در کنار آن به تمام حريفان خود نيز احترام مي‌گذاريم.
از بين انصاري و خليل‌زاده فردا فقط يک نفر به ميدان مي‌رود
برانکو در ارتباط با آخرين مصدومان تيمش نيز تصريح کرد: ما براي بازي فردا محمد انصاري و شجاع خليل‌زاده را با مصدوميت جزيي در اختيار داريم، اما فردا وضعيت نهايي آنها مشخص خواهد شد. آنچه محرز است اين است که يکي از اين دو بازيکن در ترکيب اصلي به ميدان خواهد رفت. بقيه نفرات سالم و آماده براي قرار گرفتن در ترکيب رقابت مي‌کنند. البته به جز فرشاد احمدزاده که مصدوم است و مهدي طارمي که دوران محروميتش را پشت سر مي‌گذارد. ما نوراللهي را هم داريم که فعلاً اجازه بازي ندارد.
توضيحات پندار خمارلو در خصوص وضعيت پرسپوليس
پندار خمارلو، مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در جريان نشست خبري برانکو ايوانکوويچ در خصوص وضعيت باشگاه پرسپوليس براي صدور مجوز حرفه‌اي‌اش در آسيا اظهار داشت: در سال‌هاي گذشته بدهي‌هاي پرسپوليس پرداخت شده است، از تيم بانوان گرفته تا تيم کشتي که بخشي از بدهي‌هاي باشگاه پرداخت شده است. بدهي حدود 100 نفر پرداخت شده از جمله بدهي ژوزه که بزرگ‌ترين بدهي باشگاه پرسپوليس بود. در باشگاه اسنادي وجود دارد که بسياري از حساب‌ها پرداخت شده است و فقط امکان دارد، نامه‌نگاري آنها صورت نگرفته باشد. طبق جلساتي که در باشگاه و در سازمان ليگ داشتيم قرار شده است که فهرست نهايي طلبکاران باشگاه مشخص شود. ما اسنادي در اختيار داريم که در اختيار سازمان ليگ قرار مي‌دهيم و با آنها رايزني خواهيم کرد تا مشکلات برطرف شود.
خمارلو: براي حضور در آسيا مشکلي جدي ما را تهديد نمي‌کند
وي در خصوص اينکه از سوي AFC ضرب‌الاجلي به نمايندگان فوتبال ايران در آسيا داده شده است که تا امروز وضعيت حساب‌هاي مالي خود را مشخص کنند، گفت: اين ضرب‌الاجل چيزي نبوده که بخواهد تا همين امروز باشد، اين صحبتي بوده است که تاج اعلام کرده بود حساب‌ها بايد تا امروز مشخص شود و حتي اگر بعد از اين تاريخ کسي برود و به AFC شکايت کند، براي ما تبعات خواهد داشت. در اين مدت سلطاني‌فر حمايت‌هاي بسياري کرده تا اين مشکل حل شود. از سوي AFC براي ما نامه‌اي آمده است، مبني بر حضور ما در قرعه‌کشي ليگ قهرمانان آسيا در سال آينده و اين نشان مي‌دهد که مشکل جدي ما را تهديد نمي‌کند.
خمارلو در ادامه تصريح کرد: بيشتر بدهي‌هاي باشگاه پرسپوليس از سال 78 تا سال 92 بوده است که بسياري از آنها پرداخت شده و بسياري از آنها اسنادش پيدا شده است. ما اطلاعيه‌اي در سايت باشگاه خواهيم گذاشت و از کساني که پول دريافت کرده‌اند، اما حکمي براي آنها صادر نشده به باشگاه بيايند تا روال آن انجام شود. ما بسيار اميدوار هستيم مشکل بدهي‌هاي پرسپوليس حل شود. به‌هرحال حکم کميته انضباطي مثل دادگاه است. ممکن است يک قاضي به يک شکل حکم بدهد و قاضي ديگر به شکلي ديگر.
مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که با اين حساب تيم‌هاي حاضر در آسيا چند روز ديگر براي روشن شدن وضعيت بدهي‌هايشان در AFC مهلت خواهند داشت، گفت: ما مي‌خواهيم زودتر اين قضيه را حل کنيم. ما الان هيچ پرونده‌اي از پرسپوليس در AFC نداريم و اگر شکايتي از ما نشود هيچ اتفاقي براي ما رخ نخواهد داد، اما اين دليل نمي‌شود که ما بدهي اشخاص را پرداخت نکنيم. در مسئله گولچ نيز بايد بگويم که پول او پرداخت شده بود، اما به هر دليلي اين بازيکن دوباره از ما شکايت کرده است که اين پرونده هنوز در فيفا در جريان است و AFC پرونده‌هايي را بررسي مي‌کند که حکم قطعي براي آنها صادر شده باشد، مثل پرونده ژوزه که ما مشکل آن را برطرف کرديم.
حذف احتمالي از آسيا قطعاً يک ضربه بزرگ براي ما خواهد بود
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در ادامه در خصوص اينکه با وجود احتمال حذف پرسپوليس از آسيا اين موضوع چقدر مي‌تواند روي اهداف تيم تأثيرگذار باشد، خاطرنشان کرد: طبيعي است که يک موقعيت بسيار بد و خبري ناگوار وجود دارد، قطعاً اين يک ضربه بزرگ براي ما خواهد بود. هم به ما و هم باشگاه، من فکر مي‌کنم در اين رابطه خمارلو مي‌تواند توضيحات بهتري ارائه کند.
دايي بازي هجومي و محکم را دوست دارد
برانکو راجع به رويارويي با علي دايي در بازي فردا ادامه داد: قبل از هر چيز فلسفه دايي مشخص است. دايي بازي هجومي و محکم را دوست دارد. سايپا تهاجمي و باحمله‌هاي فراوان بازي مي‌کند که ما هم چنين اعتقادي داريم. امروز بعدازظهر در مورد اين موضوع با بازيکنانم حرف خواهم زد. سايپا از ابتداي فصل هدف بلند خود را نشان داد و رقابت‌ها را خوب شروع کرد. آنها سعي مي‌کنند با بازي مقابل پرسپوليس به فرم ابتدايي اول فصل خودشان بازگردند.
ما فقط تجربه بازيکنان الهلال را نداشتيم
وي در واکنش به اين پرسش که حذف از ليگ قهرمانان آسيا چه تبعاتي براي اين باشگاه خواهد داشت، تصريح کرد: طبيعي است که بعد از اين اتفاق وضعيت بدي براي باشگاه به وجود خواهد آمد، چون حضور در آسيا براي بازيکنان، باشگاه و فدراسيون اهميت زيادي دارد. به‌هرحال همه بازي‌ها جايگاه خودش را دارد. من بعد از بازي الهلال در صحبت‌هايم گفتم که اين تيم بازيکناني باتجربه‌اي بالا دارد، چيزي که ما در تيم‌مان نداشتيم. قطعاً اين وضعيت خوبي براي ما نيست، اما به‌هرحال بايد به قانون احترام گذاشته شود.
عجيب است که باشگاه‌ها نه از حق پخش درآمد دارند و نه از حق فروش بليت
برانکو در مورد اينکه حق پخش تلويزيوني چرا در ايران رعايت نمي‌شود، گفت: همين‌قدر بگويم که در بيشتر کشورهاي دنيا از جمله ايتاليا، اسپانيا و انگليس بخش اعظمي از درآمد باشگاه‌ها از تلويزيون است، اما در ايران حتي حداقل آن هم به باشگاه‌ها نمي‌رسد. من خودم را وارد اين مسائل نمي‌کنم، چون نمي‌دانم قوانين در اينجا چطور است، اما عجيب است که باشگاه‌ها نه از حق پخش درآمد دارند و نه از حق فروش بليت که اين هم به تازگي حل شده است. حتي فروش تبليغات هم وجود ندارد. به نظر شما باشگاه‌ها از کجا بايد درآمدزايي کنند؟
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس درباره اينکه آيا در قرعه‌کشي احتمالي سال بعد ليگ قهرمانان اگر پرسپوليس با تيم‌هاي عربستاني مواجه شود، بازهم قرار است خارج از ايران با آن تيم‌ها بازي کند، تصريح کرد: ما قطعاً با تيم‌هاي عربستاني مواجه خواهيم شد. دوست نداريم اتفاق فصل قبل رخ بدهد. ما از 12 بازي فقط سه بازي در خانه بازي کرديم و در ساير بازي‌ها در کشورهاي ديگر به مصاف حريفان رفتيم که کسب نتايج درخشان در اين بازي‌ها سخت بود. اميدوارم در فصل بعد بتوانيم در ورزشگاه آزادي بازي‌هاي خانگي‌مان را انجام دهيم.
پندار خمارلو، مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در اين نشست در خصوص اينکه آيا احتمال دارد نفت تهران اولين حذف شده از ايران در ليگ قهرمانان آسيا باشد، خاطرنشان کرد: من در مورد نفت اطلاعات دقيق ندارم، اما بايد توضيح بدهم که چند بحث براي گرفتن مجوز حرفه‌اي وجود دارد. اول اينکه AFC چند فرم در اختيار باشگاه‌ها قرار مي‌دهد که يکي از آنها صورت‌هاي مالي است. خوشبختانه ما صورت‌هاي مالي‌مان را براي دومين بار به صورت مکتوب ارائه داديم و فقط يک سري مشکلات مالي بود که حل و با اداره ماليات توافق شد، اما اينکه نفت اين مسائل را رعايت کرده يا نه، نمي‌دانم. آنچه مشخص است، اول بايد اين مدارک مورد تأييد سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال قرار بگيرد.
وي در پاسخ به اين سؤال که در صورتي که طلبکاري در آينده به AFC شکايت کند تأثيري در حذف اين باشگاه از ليگ قهرمانان آسيا دارد يا نه، گفت: قبلاً هم گفته‌ام، مسئله بعد از تصميم‌گيري AFC است. تاکنون کسي نامه نزده و آن موقع هم AFC بايد تصميم بگيرد، اما تاکنون نامه‌اي نرفته و اين خيلي خوب است. ضمن اينکه بدهي‌هاي خودمان را همين‌جا ليست کرده و به سازمان ليگ داده‌ايم.
تسنيم
451

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تیم پرسپولیس در شرایطی رودرروی آلومینیوم قرار می‌گیرد که علیرضا بیرانوند به این بازی هم نرسیده و احتمالا از دیدار با سپاهان در ترکیب قرمز‌ها حضور خواهد داشت تا جانشین او، امیررضا رفیعی برای پرسپولیس بازی کند.

 علاوه‌بر بیرانوند، پرسپولیس دو غایب شاخص دیگر نیز خواهد داشت. سعید صادقی و امید عالیشاه دو وینگر تکنیکی سرخپوشان برای این تیم با پرسپولیس به اراک سفر نکرده‌اند.

در خط دفاعی، اما پرسپولیس تغییر خاصی نخواهد داشت و دو مدافع کناری، دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن خواهند بود. دانیال باتوجه به محرومیت از بازی بعدی حالا انگیزه زیادی دارد تا خود را در این بازی نشان دهد.

گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی مدافعان مرکزی پرسپولیس هستند و امیدوار به درخشش در این بازی خواهند بود تا کابوس بازی لیگ برتر در اراک تکرار نشود.

خط میانی مسعود ریگی را به‌عنوان هافبک دفاعی در خود دارد. جلوتر از او، سروش رفیعی به همراه محمد خدا بنده‌لو بازی می‌کند تا پرسپولیس دو هافبک بازی‌ساز در ترکیب داشته باشد.

همچنین مهدی ترابی و اوستون اورونوف وینگر چپ و راست پرسپولیس هستند. ترابی در این بازی کاپیتان سرخپوشان خواهد بود.

عیسی آل‌کثیر مهاجم جنوبی پرسپولیس تنها انتخاب اوسمار در این دیدار حساس خواهد بود و باید دید که مقابل آلومینیوم موفق به گلزنی خواهد شد یا خیر.

پرسپولیس ترکیب احتمالی پرسپولیس:

امیررضا رفیعی، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدا بنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر.

tags # پرسپولیس سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / کامبک‌هایی که اوسمار فراموش نمی‌کند
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم