Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: بازی خوبی بود و تیم ما نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و تنها در دو صحنه به جای اینکه برای سایپا بازی کنیم برای پرسپولیس بازی کردیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا درویش پس از شکست سایپا مقابل پرسپولیس اظهار داشت:

بازی خوبی بود و تیم ما نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و تنها در دو صحنه به جای اینکه برای سایپا بازی کنیم برای پرسپولیس بازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا درویش افزود:

در دیدار امروز از موقعیت‌های خود بهره نبردیم و نباید فراموش کنیم بازیکنان ما روی هر دو گل در نقش بازیکنان پرسپولیس ظاهر شدند. گل اول را مدافع خودمان به ثمر رساند و در گل دوم نیز مدافع ما به علیپور پاس گل داد.

رضا درویش در خصوص درگیری این باشگاه با تیم ملی جوانان گفت:

خیلی دوست داشتم نتیجه دیدار امروز ما غیر از این بود تا در خصوص این مشکلات صحبت کنم. روز گذشته با تاج و ساکت نیز صحبت کردم و گفتم باید تفاوتی بین باشگاه ما که چندین بازیکن در تیم‌های ملی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان دارد با یک باشگاه دیگر که تنها چند بازیکن دارد وجود داشته باشد. اینکه ما در تیم نوجوانان ۵ بازیکن و در تیم جوانان ۸ بازیکن داریم جرم است؟ سعی کردیم همیشه نیز در خدمت تیم ملی باشیم و در حال حاضر نیز ۵ بازیکن ما به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند.

مدیرعامل باشگاه سایپا تصریح کرد:

هر چند حضور بازیکن ما در تیم ملی افتخار است اما خواهش داریم شرایط ما را نیز مدنظر قرار بدهند. ما از سرمربی تیم جوانان خواهش کردیم با توجه به مصدومیت چند بازیکن تیم‌مان در روزهای اخیر به جای اینکه بازیکن ما صبح امروز به اردوی تیم ملی ملحق شوند بعد از بازی و شب به اردوی تیم ملی بپیوندد و خودمان نیز هزینه بلیت او را بدهیم اما متاسفانه با این اتفاق موافقت نشد.

رضا درویش تاکید کرد:

نباید اتوبان همکاری با تیم ملی یک طرفه باشد و دو طرف باید از همکاری با یکدیگر رضایت داشته باشند اما متاسفانه به حرف ما گوش نکردند و کار خودشان را انجام دادند. من فکر می‌کردم با توجه به معرفت و محبتی که ما همیشه به تیم ملی داشتیم به خواسته ما توجه کنند اما نه تنها توجهی صورت نگرفت بلکه هیچ بازیکنی نیز در اختیار ما گذاشته نشد.

رضا درویش خاطرنشان کرد:

به نظر می‌رسد باشگاه ما نیز باید نقش سازندگی خود را کنار بگذارد و مانند باشگاه‌های دیگر آماده خور باشد. اینکه باشگاه ما ۲۳، ۲۴ بازیکن در تیم‌های ملی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان دارد تفاوتی با باشگاه‌های دیگر ندارد و این اصلا درست نیست. برای حضور بازیکنان در تیم‌های ملی به ما هزینه‌ای که نمی‌دهند اما حداقل در کار تیم ما نیز نگذارند. ۵ بازیکن ما در روزهای گذشته آسیب دیدند و به جای آنها ما که نمی‌توانیم از سفینه دیگر یا خارج بازیکن بیاوریم ومجبوریم از بازیکن تیم‌های پایه خود استفاده کنیم. الان من هر چه بگویم می‌گویند چون سایپا نتیجه نگرفته اینگونه صحبت می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص نتایج ضعیف این تیم در هفته‌های اخیر اظهار داشت:

کادرفنی تیم ما وظیفه آماده‌سازی تیم و انجام بازی خوب را برعهده دارد و حتی با آنالیز دیدار ما مقابل پرسپولیس متوجه می‌شوید تیم ما عملکرد بهتری از پرسپولیس داشت. متاسفانه اشتباهات ما خیلی تکراری شده و مشکلات داوری نیز در هفته‌های اخیر در روح و روان بازیکنان ما تاثیر گذاشته است. بازیکن وقتی بین دو نیمه به رختکن می‌آید از لحاظ روحی و روانی آنقدر بهم ریخته است که دایی به جای توصیه فنی باید روح و روان او را آرام کند. دلیل این موضوع نیز این است که داور ابتدا به سود تیم ما اعلام پنالتی می‌کند و بعد از یک دقیقه تصمیم خود را تغییر می‌دهد.

رضا درویش با انتقاد از قضاوت داوران در دیدارهای این فصل سایپا گفت:

داوری‌ها تا امروز علیه تیم ما بوده است و ناخودآگاه ذهن بازیکنان تیم ما را برهم ریخته است و بازیکنان با این ترس به میدان می‌روند که نکند باز هم داور علیه تیم ما اشتباه سوت بزند. تیم ما نیازمند ترمیم از لحاظ روحی و روانی است.

رضا درویش در پاسخ به این سوال که با توجه به نتایج ضعیف سایپا جریمه‌ای برای بازیکنان این تیم در نظر نخواهد گرفت، تاکید کرد:

وقتی داوری‌ها علیه تیم ما بوده است و بر ضد ما سوت زده است باید داوران را جریمه کنیم که دست‌مان به داوران نیز نمی‌رسد.

مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص سرباز شدن مهدی ترابی و احتمال حضور او در تراکتورسازی گفت:

این موضوع را باید از ترابی بپرسید که می‌خواهد درسش را رها کند به خدمت برود یا نه. در صورت اینکه ترابی نیز قصد رفتن به خدمت را داشته باشد باید ببینیم مقررات این اجازه را می‌دهد یا نه. ترابی حتی اگر به خدمت نیز برود دو سال دیگر با پایان خدمتش به نزد ما باز خواهد گشت. ترابی در حال حاضر نیز که مصدوم است و به دیدار با پرسپولیس نیز نرسید و در مقابل فولاد نیز شرایط همراهی ما را نداشت. سال گذشته نیز ترابی ۵ ماه همراه ما نبود و به خاطر مصدومیت در تیم ملی دچار ضرر و زیان شدیم و کسی نیز جوابگو نبود.

رضا درویش در پایان در خصوص صحبت‌های الهیار صیادمنش، بازیکن تیم ملی نوجوانان که در یک برنامه تلویزیونی دلیل عدم حضورش در تمرینات سایپا را عدم تمایل دایی به استفاده از او در تیم بزرگسالان مرتبط دانسته بود، گفت:

صیادمنش با ما قرارداد دارد و نمی‌تواند برای ما خط و مشی تعیین کند که در تیم بزرگسالان حضور داشته باشد یا در تمرینات تیم‌های پایه شرکت کند. مربی در خصوص بازیکن تصمیم گیرنده است و این یکی از معضلات ما است که بازیکن با درخشش در چند مسابقه و دو گل فکر می‌کند آخر همه چیز شده است. من با تجربه سالیان سال حضور در ورزش به او وخانواده‌اش توصیه می‌کنم تصمیمات بهتری بگیرند و به گونه‌ای عمل نکند که مانند بسیاری از بازیکنان که سلسله مراتب را رعایت نکردند مانند یک جرقه دیگر تکرار نشوند. صیادمنش با دو گل برای تیم نوجوانان تازه اول راه است و باید به حرف‌های بزرگترهای خود گوش کند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا درویش درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: امروز یک کار نشدنی و غیر ممکن، ممکن شد. از سال ۶۴ و نزدیک به ۴۰ سال است سابقه همکاری با پرسپولیس را دارم و از آن روز تا الان شنیده بودم که واگذار می‌شود. خدا را شکر کار بسیار بسیار بزرگی انجام شد؛ این واگذاری نشان دهنده اراده همت مسئولان بود و زحمات طاقت فرسایی کشیده شد؛ هم وزارت ورزش و هم وزارت اقتصاد و دارایی.

بیشتر بخوانید: مهدی قایدی پرسپولیسی می‌شود؟

وی ادامه داد: جا دارد از آقای قربان‌زاده (رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی) تشکر کنم که امروز نبود ولی در گذشته زحمات بسیار زیادی کشید. آن زمان گفتم کار بسیار بزرگی است. تا الان دغدغه ما مجوز حرفه‌ای بود و خدا را شکر با این واگذاری این دغدغه برطرف می‌شود. یکی از ارکان کسب مجوز حرفه‌ای رفع مشکل مالی بود که یقیناً با آمدن کنسرسیوم بانکی این مشکل برطرف می شود و باشگاه باید در پی این باشد که چطور سطح تیم را ارتقا دهد و به قهرمانی آسیا فکر کند.

درویش در مورد اینکه با توجه به سابقه همکاری با بانک خریدار پرسپولیس ابقای او در مدیرعاملی محتمل به نظر می‌رسد، گفت: تازه چند دقیقه است واگذاری انجام شده و فرصت این حرف ها نبوده است. یقیناً همه این آقایان به دنبال این هستند که سطح تیم را ارتقا دهند و هواداران خوشحال شوند. برای اینکه هوادار خوشحال شود باید تیم نتایج خوبی بگیرد. مهم این است که جایگاه پرسپولیس بالا باشد، چه ما باشیم و چه نباشیم. ۴۵ سال است پرسپولیس بعد از انقلاب اداره شده و قهرمانی‌های زیادی هم به دست آورده است. مدیران زیادی هم زحمت کشیدند، امروز که ما هستیم و اگر یک روز هم قرار شد برویم حتما یک مدیر با تدبیر بهتر می‌آید که مشکلات را حل کند.

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به سوالی درباره شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس و همچنین تمدید قرارداد اوسمار عنوان کرد: با اوسمار صحبتی درباره وضعیت تیم و دو بازی آینده داشتیم. قرار شد بعد از بازی با سپاهان برنامه‌اش را بدهد. او قبل از این هم نشان داده بود مربی بزرگ و با درکی است، ضمن اینکه بسیار با باشگاه و بازیکن همراه است. قطعاً اولین گزینه‌ای ما که به آن فکر می کنم اوسمار است.

وی افزود: پرسپولیس خانه دایی است. ما با او مشورت هم می‌کنیم. آخرین صحبتی که با دایی چند ماه پیش داشتم اصلاً بحثی برای حضور در فوتبال ندارد. متأسفانه بعضی‌ها به این مسائل دامن می‌زنند تا فضای پرسپولیس را ملتهب کنند. چهار،‌ پنج تیم بالای جدول را نگاه کنید،‌کدام خبرنگار از مدیر آن تیم پرسیده که آیا با بازیکن تمدید کردید؟ در این سه هفته اخیر مدام از ما می‌پرسند. چرا از تیم‌های دیگر نمی‌پرسند؟ حتی در مورد مربی آنها هم نمی‌پرسند. اینها دنبال حاشیه هستند.

درویش در واکنش به این موضوع که مدیرعامل بانک شهر اعلام کرده او همچنان به عنوان مدیرعامل به کار خود ادامه خواهد داد، گفت: ایشان به ما لطف دارند اما هنوز تصمیم‌گیری نشده است. چه ما باشیم و نباشیم پرسپولیسی هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228345 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی
  • درویش در پرسپولیس ماندنی شد
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است
  • درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد
  • رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ماندنی شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • درویش تا پایان فصل در پرسپولیس می ماند
  • لبخند از صورت درویش دور نمی‌شد
  • درویش، اولین مدیرعامل دوران خصوصی پرسپولیس