Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - مقامات کشوری و لشکری درگذشت حسن سلیمانی پدر سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس که بامداد روز گذشته 'سه شنبه' دار فانی را وداع گفت،به وی تسلیت گفتند.

به گزارش ایرنا، پیام های تسلیت مقامات کشوری و لشکری به سردار قاسم سلیمانی در پی درگذشت پدر گرانقدر ایشان همچنان ادامه دارد و هر یک از مقام ها در پیام های جداگانه، این مصیبت را به ایشان تسلیت گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



**پیام تسلیت فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب
در بخشی از پیام سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری اسلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب آمده است: بی‌تردید صدق، صفای معنوی و همت والای آن پدر مؤمن و پارسا در تربیت و پرورش فرزندی مؤمن، انقلابی و ولایت‌مدار که در قامت یک فرمانده خردمند، هوشمند و مجاهدی شجاع با نقش‌آفرینی‌های برجسته و الهام‌ بخش در عرصه‌های صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی و در جبهه مقاومت و دفاع از مسلمانان مظلوم منطقه و جهان آوازه جهانی یافته است، ذخیره‌ای ارزشمند است که بی‌شک در سرای باقی با پاداش گرانقدر الهی همراه خواهد بود.
این پیام می افزاید: خداوند بزرگ او را در نعیم مقیم و از خوان رحمت واسعه‌اش بهره‌مند گرداند.

**پیام تسلیت دختر حضرت امام خمینی (ره)
در پیام تسلیت زهرا مصطفوی دختر حضرت امام خمینی (ره)، رئیس و دبیر کل جمعیت دفاع از ملت فلسطین خطاب به سردار قاسم سلیمانی آمده است: در گذشت پدر بزگوارتان که خود یک بسیجی مخلص بود و سرمایه عمرش، فرزندان برومندی شد که یک تن جامه شهادت پوشید و دیگری در کسوت سرداری سپاه اسلام، خادم مظلومان و پاسدار مرزهای امنیتی نظام اسلامی است، موجب تاثر و تالم گردید.

** پیام تسلیت حسین جابر انصاری
معاون عربی و آفریقایی وزارت امورخارجه نیز در پیامی درگذشت پدر سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی را به وی تسلیت گفت.
در این پیام آمده است: برای آن مرحوم که از توفیق باقیات الصالحاتی چون آن برادر مجاهد برخوردار است، رحمت و مغفرت و برای شما و همه بازماندگان عزیز صبر و اجر طلب می کنم.

**پیام تسلیت مرتضی بانک مشاور رییس جمهوری
مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی کشور در پیامی درگذشت پدر سردار سرلشکر پاسدارحاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است: خبر درگذشت پدر بزرگوارتان «حاج حسن سلیمانی» که ماحصل عمر پرخیر و برکتشان تربیت فرزندانی ایثارگر متدین و مجاهد چون شما و شهید والا مقام بوده برای همگان موجب تاسف و تالم گردید.
آنچه می تواند اندوه این فقدان را التیام بخشد اطمینان از انبوه دعای خیر آزادی طلبان و مظلومین مسلمان است همان ها که به پشتوانه رشادت های شما در سایه پرچم افراشته همراه با عزت اسلام؛ آرام، امنیت و قرار گرفته اند و امروز دعایشان بدرقه راه ابوی ارجمندتان است.

**پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در سپاه
حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی درگذشت 'حاج حسن سلیمانی' پدر بزرگوار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
در بخشی از پیام نماینده ولی فقیه در سپاه خطاب به سردار سلیمانی آمده است: فقدان آن پدر مومن و پارسا که حاصل عمر با برکت وی تربیت و پرورش فرزندی با ایمان و مخلص و فرمانده ای مقتدر و عزت آفرین برای ملت ایران و جهان اسلام و مجاهدی سختکوش در حفظ و حراست از آرمان های والای انقلاب اسلامی از دوران دفاع مقدس تا به امروز بوده است، مصیبتی بزرگ و جبران ناپذیر است.
به گزارش ایرنا، حسن سلیمانی پدر سردار سلیمانی بامداد روز گذشته - سه شنبه - در95 سالگی بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت.
ادامه دارد...
اجتمام**3229**1569
تنظیم: حنانه شیعی** انتشار: علی حبیبی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۳۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

 

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • سخنگوی سپاه : در عملیات «وعده صادق» ۱۰ کشور به اسرائیل کمک پدافندی کردند / هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری