Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو تیم‌ ‌ملی شطرنج می‌گوید عملکرد فدراسیون در مسابقات قهرمانی جهان در بعد مدیریت مالی دارای نواقص جدی بود.

به‌ گزارش ‌ایسنا، احسان قائم مقامی، با حضور در غرفه خبرگزاری ایسنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، گفت‌: هر مجموعه در کاری نقاط قوت و ضعفی دارد. من فکر می‌کنم که مسابقات قهرمانی جهان در بعد مدیریت مالی دارای نقایص جدی است و متاسفانه این نقایص چند ماهی فدراسیون را درگیر یکسری مسائل کرد اما ربط دادن مشکلات به این موضوع کار صحیحی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه‌ داد: باید روی این موضوع کار کارشناسی صورت بگیرد.  من فکر می‌کنم که در زمان برگزاری مسابقات قهرمانی جهان وزارت ورزش و جوانان در شرف یک دوره مهم بود و آقای سلطانی‌فر هنوز در کار خودشان به طور کامل جا نیفتاده بودند و فدراسیون در زمان مناسبی با این مسابقات روبه‌رو نشد. با توجه به این که ماه‌های پایانی سال بود بودجه هم تقریبا تمام شده بود و حمایت‌های ‌اسپانسرها نیز طبق وعده‌های داده شده صورت نگرفت. همه این‌ها دست به دست هم داد تا فدراسیون از لحاظ مدیریت مالی زیر ظرفیت عمل کند که این موضوع به فعالیت‌های فدراسیون ضربه وارد کرد. هر چند که در مجموع عملکرد فدراسیون قابل قبول بوده است.

قائم مقامی ‌اضافه کرد: در حال‌ حاضر فدراسیون میزبانی مسابقات سطح بالایی را پذیرفته است. این اتفاق هم می‌تواند تبعات منفی داشته باشد و هم از طرفی می‌تواند منجر به بازیکن‌سازی شود و بازیکنان سطح اول‌مان این شانس را پیدا کنند که در طول سال با قدرت‌های جهان خوب بازی کنند. برگزاری مسابقاتی هم‌چون جام ستارگان، سال‌های سال یک آرزو برای ایران بوده است ولی در حال‌ حاضر دو دوره است که در ایران برگزار می‌شود. تیم منتخب جهان تیم ما را به سختی و با کم‌ترین اختلاف شکست داد. این نشان می‌دهد که سطح شطرنج کشورمان بالاتر رفته است. در حال‌ حاضر اقبال در حوزه شطرنج بسیار خوب است. 

او ادامه‌ داد: شطرنج ما از حالت تمرکز خارج شده است و چندین استان داریم که مسابقات بین‌المللی برگزار می‌کنند و فدراسیون جای خالی در تقویم خود ندارد. هر چند که نقاط ضعفی وجود دارد.

این عضو تیم‌ ‌ملی شطرنج در مورد وضعیت خودش نیز، اظهار کرد: برنامه یک ماهه آینده من کاملا پر است. فردا (پنج‌شنبه) عازم مسابقات نیمه نهایی کشور هستم که در همدان برگزار می‌شود. بعد از آن بلافاصله به آمریکا می‌روم تا در دو تورنمنت شرکت کنم. از آن‌جا به ایران بر می گردم و با تیم سایپا مسابقات لیگ برتر را ادامه‌ می‌دهم. اخیرا هم در جام پایتخت بازی کرده‌ام که در بخش برق آسا اول شدم  ولی در بخش کلاسیک نتوانستم انتظارات خودم را بر آورده کنم و با بدشانسی از عنوان قهرمانی دور ماندم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند

رقابت‌های پاراکانو قهرمانی جهان اردیبهشت در مجارستان اعزام می‌شود و ۴ ورزشکار عازم این رقابت‌ها می‌شوند.

به گزارش ایسنا، رقابتهای پاراکانو قهرمانی جهانی که آخرین فرصت برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس است ۱۹ اردیبهشت در مجارستان برگزار می‌شود. تیم پاراکانو ایران برای شرکت در این رقابت‌ها با ۴ ورزشکار ۱۶ اردیبهشت عازم این مسابقات می‌شوند.

شهلا بهروزی راد و مسعود قیصری در کلاس KL۳، سعید حسین پور در KL۱ و اسلام جاهدی در VL۲ نفرات اعزامی به قهرمانی جهان هستند.

هدایت این تیم را احمدرضا طالبیان بر عهده دارد.

در این رقابت ها علاوه بر کسب سهمیه پارالمپیک، قایقرانان کلاس بندی بین‌المللی نیز می‌شوند.

در حال حاضر سعید حسین پور تنها قایقران پاراکانو است که سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کرده و در این تورنمنت به دنبال کلاس بندی و تایید نهایی سهمیه پارالمپیک است.

آخرین اردوی تیم ملی پاراکانو برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در دریاچه آزادی در حال برگزاری است و تا ۱۶ اردیبهشت قبل از اعزام به این مسابقات ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • رکوردشکنی سامیار عبدلی در شنا
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند