Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از شهرکرد، حمیدرضا عزیزی ظهر امروز در آیئن اختتامیه این جشنواره اظهار داشت: دانشجویان به ‌عنوان سرمایه‌های انسانی در عرصه‌ اقتصاد هستند و توسعه‌ انجمن‌های علمی دانشجویی در دانشگاه‌ها و اهمیت دادن به فعالیت‌های گروهی دانشجویان منجر به توانمندسازی و توسعه‌ مهارت کارگروهی در این سرمایه‌های انسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انجمن‌های علمی دانشجویی بستری برای پرورش استعدادها و ایده‌ها است و سیاست دانشگاه شهرکرد هم تقویت و حمایت مستمر از انجمن‌های علمی است.

معاون فرهنگی دانشگاه شهرکرد بیان کرد: جشنواره درون‌دانشگاهی حرکت با هدف رقابت، عرصه و نمایش دستاوردهای برتر علمی و دانشجویی در ۲ بخش رقابتی و نمایشگاهی از هفتم آبان‌ماه در این دانشگاه برگزار شد.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از انجمن‌های علمی برتر هر دانشکده، انجمن علمی مهندسی کامپیوتر از میان ۱۳ انجمن علمی شرکت‌کننده در جشنواره به‌عنوان انجمن علمی برگزیده معرفی شد.

انجمن علمی برگزیده به جشنواره ملی حرکت که از تاریخ یکم تا سوم آذرماه در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می‌شود، اعزام می‌شود.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد

اختتامیه جشنواره سرود بسیج و همایش تجلیل از منتخبین و فعالین جبهه فرهنگی بسیج سپاه خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073946 واژه های کاربردی مرتبط بسیج هنرمندان بیشتر بخوانید... ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲ درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶ آمادگی بسیج برای همکاری با دستگاه‌های متولی و مجری امر حجاب ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷ بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد