Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ فیلم کوتاه داستانی «شکلات»به کارگردانی «مهدی حیدری» از حوزه هنری آذربایجان غربی بعد از کسب عنوان بهترین فیلم جشنواره بین المللی زیر و پلاس روسیه در بخش رقابتی چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم «رشد» پذیرفته شد.

در این دوره از جشنواره بین المللی فیلم رشد علاوه بر فیلم داستانی شکلات از حوزه هنری آذربایجان غربی ،39 عنوان فیلم از 18 کشور جهان از جمله سوئیس ، فرانسه ، نروژ، اسپانیا، آلمان، ژاپن ، استرالیا و روسیه در بخش فیلمهای داستانی کوتاه حضور دارند و جهت کسب رتبه های برتر جشنواره به رقابت با یکدیگر می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکلات از تولیدات واحد هنرهای تصویری حوزه هنری آذربایجان غربی است و داستان پسری نوجوان را در یک روستا به تصویر کشیده اشت که برای بدست آوردن هدیه شکلات ، از دست یک پیرزن خودش را به شکل نمایشی هر روز به زمین می زند و گریه می کند.

این فیلم کوتاه داستانی سال گذشته به نویسندگی و کارگردانی مهدی حیدری در مدت 15 دقیقه در روستای ولدیان خوی تصویربرداری شده است و از تولیدات موفق حوزه هنری آذربایجان غربی طی سالیان اخیر می باشد.

کسب عنوان بهترین فیلم خارجی بخش داستانی جشنواره بین المللی زیروپلاس روسیه ، حضور در بخش رقابتی جشنواره بین المللی جهان کودک بمبئی هندوستان و جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان دهلی نو هندوستان از افتخارات کسب شده فیلم شکلات تا به امروز است.

انتهای پیام/ح

فیلم شکلات به بخش رقابتی جشنواره بین المللی فیلم رشد راه یافت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۵۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، افزود: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه از ۱۵ استان شامل زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان، کردستان، فارس، کرمانشاه، البزر، یزد، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان برپا شده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سید رضا قندیلی، مهمترین هدف برگزاری جشنواره ملی اقوام را معرفی و بیان اصالت‌های اقوام ایرانی، تقویت و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، تقویت همگرایی ملی و معرفی توانمندی‌های اقوام ایرانی ذکر کرد.

وی اضافه کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌های موجب می‌شود تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم و فرهنگ و هویت خودمان را در میان نسل جوان تقویت کنیم.

این مسوول با بیان اینکه این نمایشگاه در زنجان به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی از امروز تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.


دیگر خبرها

  • ریچارلیسون امیدوار به آینده درخشان اسپرز: ترکیب تاتنهام در فصل آینده رقابتی‌تر خواهد بود
  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی
  • میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • طرز تهیه کوکی شکلاتی + نکات مهم و فوت و فن‌ها
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم