Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین اسماعیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه بعد از انتشار عمومی فراخوان پنجمین جایزه هنر و ادبیات محتشم استقبال خوبی از این رویداد هنری شده است، گفت: امکان تمدید زمان ارسال آثار وجود ندارد و علاقه مندان و هنرمندان فقط تا پایان 14 آبان ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر جایزه محتشم توضیح داد: این جایزه در چهار بخش شعر(کلاسیک و آزاد)، هنرهای تجسمی(نقاشی، تصویرسازی و پوستر، خط، نقاشیخط و آثار حجمی)، عکس و رسانه های دیجیتال برگزار می‌شود.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ادامه داد: روز دوشنبه (15 آبان ماه) انتخاب و داوری آثار انجام و آثاری که قرار است به نمایشگاه راه پیدا کنند انتخاب می‌شوند.
وی گفت: در مجموع 80 اثر به نمایشگاه راه پیدا می‌کنند که از20 تا 25 آبان ماه هر روز از ساعت 10 تا 17 نمایشگاه در گالری رسول مهر واقع در سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان مطهری شمالی، کوی مروارید برپا و بازدید برای عموم آزاد است.
اختتامیه جایزه محتشم نیز روز 24 آبانماه ساعت 15 در سالن اجتماعات رسول مهر در آدرس فوق برگزار و برگزیده‌ها در بخش‌های مختلف معرفی خواهند شد.
پنجمین جایزه هنر و ادبیات محتشم به همت اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را تا 14 آبان ماه به آدرس ایمیل honariershad@gmail.com ارسال کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه آقا امینی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7244/ 1539

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۵۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب

دریافت 14 MB

تصویربردار: مرتضی امین الرعایایی

کد خبر 6089005

دیگر خبرها

  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند