Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید آوینی شهرستان سامان از برگزاری یادوراه شهدای دانش آموز در شهرستان سامان خبر داد و ابراز کرد: با بیان اینکه دشمن امروز برای انحراف نسل جوان و انقلابی ما دست به تهاجم فرهنگی زده است که برگزاری این یادواره‌ها می‌تواند مانع رسیدن آن‌ها به اهدافشان شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سامان ما، یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان سامان به‌منظور پاسداشت شهید شاخص دانش‌آموزی این شهرستان، «شهید بهنام صحرانشین» با حضور در هنرستان فنی‌و‌حرفه‌ای الزهرا(س) سامان برگزار شد و در این مراسم از پدر این شهید والامقام قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید آوینی شهرستان سامان سعید داوودی در یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان سامان که با حضور ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان بسیجی دختر این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: جایگاه و نقش شهدا در پیشرفت و تعالی نظام اسلامی بسیار بالاست و اقتداری که امروز نظام اسلامی ما توانسته در دنیا به آن دست یابد، به برکت خون پاک شهدا و در سایه رهنمودهای امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حاصل شده است.

سعید داودی افزود: شهدا با توکل به خداوند در راه حق، قدم برداشتند و در مسیر خویش به جز خداوند بزرگ بر کسی تکیه نکردند.

وی با بیان اینکه دشمن برای انحراف نسل‌ جوان این انقلاب تلاش می‌کند، تصریح کرد: دشمن امروز برای انحراف نسل جوان و انقلابی ما دست به تهاجم فرهنگی زده است که برگزاری این یادواره‌ها می‌تواند مانع رسیدن آن‌ها به اهدافشان شود.

داوودی تصریح کرد: شهرستان سامان دارای ۲۶ شهید دانش‌آموز است که از شهدای کربلا درس گرفتند و با بصیرت و آگاهی راه خود را انتخاب کردند.

امنیت و آسایش در حال حاضر جامعه را مدیون شهیدان هستیم

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان محمد دهقانی در این مراسم با بیان اینکه نقش دانش آموزان در هشت سال دفاع مقدس تاثیرگذار بوده است عنوان کرد:شما دانش آموزان با پیروی از ولایت فقیه راه شهیدان را ادامه دهید و این امر به دست نمی آید مگر با رعایت اخلاق اسلامی وپوشش اسلامی و درس خواندن و پاک نمودن نیت در همه کارها و امور شخصی خود.

وی با اشاره به اینکه امنیت، راحتی و آسایش ما مدیون شهیدان و خانواده‌های ایشان است اذعان کرد: به چهره مادر و پدر شهید بهنام صحرا نشین که نگاه می کنم به یاد خاطرات دوستان و همکاران شهید خود می افتم و نگاه کردن به چهره این عزیزان را عبادت می دانم و این عبادت را هم مدیون خون شهدا هستیم. خانواده های شهید، یادگاران شهدا هستند و باعث برکت این نظام و انقلاب می باشند.

دهقانی افزود: بهترین راه راه شهدا است ؛شهدا انسان های خاصی بودند که جنگ تحمیلی سرنوشتی بود که برای این انسانهای خاص تا به ارزش واقعی که لیاقت آنرا داشتند برسند واین سعادت نصیب هرکسی نمی شود.

محمد دهقانی در پایان گفت: شما دانش آموزان سعی کنید با ارزش قائل بودن برای خودوکشورخود وباورها وعقایدتان و با تکریم واحترام به پدر ومادر ،ارزش وجودی خود را بالا برده و باانجام رفتارهای شایسته ودر شان یک مسلمان واقعی رضایت شهدا رابدست آورید.

شهید بهنام صحرانشین در سال ۱۳۴۸ در شهر سامان متولد شد و در ۳۱ تیرماه سال ۱۳۶۵ در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

در فرازی از وصیت‌نامه این شهید والامقام می‌خوانیم «نماز شب را حتما به جای آورید، چون نیمه شب در رحمت خدا باز است و انسان مورد رحمت قرار می‌گیرد.»    

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری شنبه‌شب در آئین تشییع باشکوه شهید «مرتضی غلامی» (دشتی نظری) در گلزار مطهر شهدا اظهار داشت: با حضور این شهید والامقام شهرستان گناوه و استان منور و معطر به عطر شهدا شده است.

فرماندار گناوه افزود: شهیدان همچون شهید غلامی در دفاع از اسلام، ملت، شرف و ناموس و حیثیت کشور و نظام اسلامی جانانه در رکاب امام خود جنگیدند و پیکر مطهر این شهید والامقام سال‌ها در منطقه بی نام و نشان در راه دفاع از میهن و دین باقی ماند.

فرماندار گناوه افزود: آمدن شهید پیام بزرگی برای ما به همراه دارد که با بصیرت و آگاهانه و تبعیت پذیری از مقام معظم رهبری راه شهدا را جانانه ادامه دهیم و در رکاب امام و ولی امر خود بمانیم و دشمنان را برای همیشه خاموش کنیم.

وی گفت: همه ملت ایران به ویژه مردم متدین و شهید پرور شهرستان گناوه با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه خواهند داد.

وی بیان کرد: امروز مردم شهرستان گناوه با حضور باشکوه از فرزند خود جانانه استقبال و این فرزند شهید خویش را تا جایگاه ابدی بدرقه کردند.

فرماندار گناوه گفت: امیدواریم شهدا ما را در دنیا و آخرت یاری کنند تا ما هم بتوانیم با تبعیت پذیری از مقام معظم رهبری در راهی که آنها پیمودند باقی بمانیم.

صفری بیان کرد: امروز اگر رهبری انقلاب اسلامی ندای مبارزه با استکبار جهانی را سر می‌دهد به پشتیبانی املت غیور ایران اسلامی و خون پاک این شهیدان گرانقدر و والامقام است.

وی ادامه داد: اگر امروز دشمنان و استکبار جهانی جرأت نگاهی به سمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد ناشی از، قدرت، بصیرت و آگاهی ملت ایران و تبعیت پذیری از رهبری و به برکت خون شهدا است.

کد خبر 6096731

دیگر خبرها

  • کارفرهنگی درمساله حجاب ضروری است
  • هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده است
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • «داستان راستان» نردبانی برای خیزش‌های انقلابی بود
  • دانش‌آموزان و کودکان قربانیان اصلی جنایات اسرائیل هستند
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است