Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، یادواره 1319 شهید دانش آموز استان کرمان به میزبانی شهرستان زرند برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زرند ، روز گذشته هشتم آبان همزمان با سالروز شهادت حسین فهمیده و روز نوجوان و بسیج دانش آموزی، مراسم بزرگداشت شهدای دانش آموز استان کرمان به میزبانی شهر زرند در دبستان معلم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در این مراسم اظهار داشت: امروز افتخار بزرگی نصیب شهرستان زرند شده است و یادواره 1319 شهید دانش آموز استان کرمان، آسمان زرند را نورانی کرده است.

وی افزود: هر یک از این شهدای دانش آموز، تاریخ ساز هستند و نگاه این 1319 شهید به این مراسم و شهر زرند تاثیر گذار خواهد بود و حقیقتا این مجلس، مجلسی شفابخش و مشکل گشا است.

وی ابراز داشت: شهدای دانش آموز که سن کمی داشتند با اصرار و التماس از پدر و مادر خود برای حضور در جبهه رضایت می گرفتند و این نفس حق امام (ره) که آنها را این چنین خودساخته کرده بود.

ابراهیمی تصریح کرد: اولین درسی که شهدای دانش آموز به ما می دهند، هدف داشتن در زندگی و درس ولایتمداری و پیروی از نائب امام زمان (عج) است.

وی به گوشه ای از وصیتنامه شهدا اشاره کرد و گفت: این شهدا در لبیک به ندای امام (ره) و یاری اسلام در مقابل دشمن ایستادند و آنطور که در وصیتنامه خود نوشته اند آرزویشان پیروزی اسلام و ترویج آن در تمام جهان بوده است.

امام جمعه زرند گفت: استکبار جهانی، ایران اسلامی را برهم زننده سباط منطقه معرفی می کند درصورتی که حقیقت عکس این است و انقلاب اسلامی ایران باعث سباط منطقه شده است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نه تنها در ایران ایجاد امنیت کرده بلکه کشورهایی مثل عراق، سوریه، لبنان و ... که طبق نقشه کفار، باید محو و نابود می شدند را هم حفظ کرده است.

 

حسین کاظمی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان زرند، ضمن عرض خیر مقدم به حضار، گفت: افتخار می کنیم که میزبان یادواره شهدای دانش آموزی استان شده ایم و علاوه بر این یادواره، مسابقات دلنوشته، شعر و نقاشی را هم در این هفته داریم.

وی اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا در مدارس بسیار مورد نیاز است چرا که ما باید نسل چهارم انقلاب را با رشادت و ایثار شهدا آشنا کنیم.

کاظمی تصریح کرد: یکی از وظایف ذاتی آموزش و پرورش این است که فرهنگ ایثار و شهادت را در بین دانش آموزان نشر دهد که اگر این اتفاق رخ دهد ما در آینده راحت تر می توانیم در برابر ابرقدرتها انسجام ملی خود را حفظ کنیم و ایستادگی داشته باشیم.

وی افزود: سال گذشته حدود 50 یادواره شهدا در مدارس زرند برگزار شد و امسال نیز این روند را ادامه خواهیم داد.

 

 

انتهای پیام/م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار اردستان در یازدهمین نشست کنگره شهدای اردستان در فرمانداری افزود: در سال گذشته صد یادواره شهدا در سطح شهرستان برگزار شده، امسال نیز این یادواره‌ها برگزارمی شود که بیش از ۸۰ درصد آنها برای نخستین بار است که اجرا می‌شود.


سید محمد هادی احمدی طبا افزود: این یادواره‌ها شامل شهدای اصناف و کارگری، دامداران و کشاورزان، ورزشکاران، مهندسان، یادواره شهدای رسانه و خبرنگاران، هنرمندان، دانشجویان، روحانی، پاسدار، نیروی انتظامی، ارتش، بانوان، جهاد گران، مداح وقاریان قرآن، و یادواره سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و ۱۱خرداد روز ایثار و شهادت شهرستان اردستان است.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • دانش‌آموزان و کودکان قربانیان اصلی جنایات اسرائیل هستند
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد