Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون تربیت اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت ۱۳ آبان تاکید کرد:‌ وزارت آموزش‌وپرورش در پرورش دانش آموزان انقلابی با شاخص‌های استکبار ستیزی مصوب مدرسه در افق چشم انداز ۱۴۰۴سند تحول بنیادین، اهتمام مضاعف ورزد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کانون تربیت اسلامی به مناسبت 13 آبان بیانیه‌ای را صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است: از حوادث یوم الله 13 آبان سال های 1343،1357،1358 سال‌ها میگذرد اما حقانیت خروش و جهاد دانش‌آموزان علیه محمدرضا پهلوی، علیه استکبار آمریکای شیطان صفت و نیز فریاد حضرت روح الله علیه لایحه کاپیتولاسیون، لایحه تحقیر ملت بزرگ ایران توسط ایادی داخلی استکبار و قیام دانشجویان مسلمان در تسخیر لانه جاسوسی هر روز آشکارتر و روشن می‌شود که تنها راه مواجهه با استکبار قیام و مقاومت است و نه تسلیم و مذاکره.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارکرد گذر زمان پرده برداری از چهره فریبکار استکبار آمریکا و کشف دست چدنی در زیر دستکش مخملی است که «مکروا ومکر الله والله خیر الماکرین.»

گوهر یوم الله عبرت‌گیری از وقایع آن است از قیام امام در سال 1343درس گرفتیم که روحانیت بیدار و انقلابی تربیت شده در دامن فقه، جواهری حافظ استقلال و هویت این کشور است و با پشتوانه ایمانی مردم در مقابل انواع سلطه به ویژه سلطه فرهنگی ایستادگی خواهد کرد و سازش و توجیه و عافیت طلبی و دنیا پرستی در آنان معنا ندارد وآن مرد مجاهد فرمود: تحمیل کاپیتولاسیون بر ملت مظلوم ما به وسیله شاه مخلوع سابق از بزرگترین جنایات آمریکا بود که با مخالفت روحانیون وملت متدین مواجه گشت(صحیفه نور جلد 12ص134)

خروش دانش آموزان در 13 آبان سال 1357هم نشان داد که مدرسه، کلاس درس و کتاب زمینه است برای تربیت انسان مومن، مجاهد و عالم تا درهر موقعیت بتواند نقش آفرین باشد و الگو شود و تسخیر لانه جاسوسی در 13آبان 1358 نشان داد که طبیعت خوی استکباری آمریکا توطئه، نفوذ، جاسوسی، تحریم، زیاده خواهی وخونریزی است که گاهی در چهره تحمیل هشت سال جنگ و گاهی در چهره کودتا و گاهی در چهره داعش وگاهی در چهره تحریم اقتصادی و گاهی در چهره نفوذ و گاهی هم در چهره مذاکره بروز می‌کند.

کانون تربیت اسلامی ضمن بزرگداشت روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از وزیر محترم آموزش وپرورش انتظار دارد:

1. در پرورش دانش آموزان انقلابی با شاخص‌های استکبار ستیزی مصوب مدرسه در افق چشم انداز 1404سند تحول بنیادین، اهتمام مضاعف ورزد و وزارت آموزش و پرورش از تمامی فرصت‌های تربیتی ازجمله مسابقات فرهنگی و هنری،کتاب‌های درسی، مجلات رشد، فصلنامه‌ها، پژوهش‌ها، آموزش و توانمند سازی معلمان و محیط‌های یادگیری را در این جهت استفاده نماید.

2. رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: 70 جلد کتاب از اسناد لانه جاسوسی منتشر شده است، چرا هیچ نشانی از این کتابها درمدارس و دانشگاه‌ها نیست؟ این یکی از اعتراض‌های من است، وزیر جدید هم در جلسه هستند. چرا این اسناد در کتاب‌های دانش‌آموزان نیست تا جوانان بدانند و بفهمند در کشور چه گذشته است(12آبان 1395دیدار دانش آموزان ودانشجویان) با توجه به تشدید فشارها و سرکشی‌های اخیر شیطان بزرگ، ضرورت ایجاب می‌کند که در جهت تحقق این رهنمود برنامه‌ریزی و اقدام جدی به عمل آید.

در پایان به آمریکای جهانخوار اعلام می‌نماییم ملت انقلابی ایران به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان با بصیرت راه سعادت و عزت خود و کشور را در حفظ و استمرار انقلاب اسلامی می‌دانند و همانند شهیدان سرافراز و غرور آفرینان 13آبان و دلیرمردان سپاه پاسداران تا پای جان از آن دفاع خواهند کرد و با حضور شکوهمندانه در راهپیمایی برای شتابگیری سرنگونی شیطان بزرگ با ملت‌های آزاده جهان هم آوا خواهند شد و شعار مقدس مرگ بر آمریکا را در سراسر کشور طنین افکن خواهند ساخت.

انتهای پیام/

R1014132/P1014142/S2,22/CT12 موضوعات مرتبط دانش‌آموزان كتاب هاي درسي

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۵۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست

امین انصاری، دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر در ادامه سفر خود به لبنان با حضور در دفتر جنبش امل لبنان مورد استقبال مصطفی فوعانی، رئیس شورای اجرایی این جنبش قرار گرفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر در این دیدار گفت: در منظر دنیای متمدن امروز، ما همچنان شاهد اقدامات ضد بشری رژیم منحوس صهیونیستی بوده و همه دنیا شاهد هستند که در این 7 ماه 35 هزار نفر از مردم مظلوم غره را به فجیع ترین شکل به شهادت رسانده و 80 هزار نفر مجروح و تعداد زیادی نیز زیر آوارها ماندند.

انصاری با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت که علیرغم سانسور بی سابقه خبری،جهان استکبار قادر به پوشاندن ابعاد مختلف این جنایت نبوده و جهان هر روز شاهد گوشه ای از این فجایع رژیم صهیونیستی است.

امین انصاری افزود: آنچه اکنون در غزه در حال رخ دادن است نه فقط عکس العمل آزادی خواهان جهان بلکه صدای خود مردم آمریکا و غربی ها را درآورده است و این مظلومیت غزه، دنیای غرب را رسوای عالم کرده است.

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر ایران گفت: خوی استکباری آمریکا بر پایه ظلم و جنایت بنا شده است؛ شما همین الان در دانشگاه های آمریکا ناظر برخورد وقیحانه ضدبشری با دانشجویان معترض که در تجمعات مسالمت آمیز خاتمه دادن به جنایات وحشایانه رژیم صهیونیستی و حامیانش در غزه و فلسطین را خواستار هستند ، هستید و علی رغم اینکه دانشجویان هیچگونه حرکت خشونت آمیز انجام نداده و یا خسارت به اماکن و یا مزاحمت برای دیگران فراهم نکرده اند اینگونه مورد خشم و حمله نیروهای امنیتی و پلیس آمریکا قرار گرفتند. البته علیرغم تلاش گسترده نیروهای امنیتی آمریکا و سایر کشورهای اروپایی صدای حق طلبانه دانشجویان و اساتید دانشگاه نه تنها خاموش نشده بلکه فراگیر شده و به سایر کشورهای دنیا تسری پیدا نموده است و این نشانه تحقق وعده امام خمینی در صدور انقلاب اسلامی و به فرموده مقام معظم رهبری حقانیت موضع جمهوری اسلامی ایران را می رساند.

امین انصاری در این سفر در جلسات متعدد با فعالان حقوق بشر و نخبگان لبنان در مورد مسایل روز بین الملل و منطقه گفت و گو کرد.

انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر از کشتار زنان و کودکان در غزه

 

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • تقدیر از مفاخر قرآنی و مفسر کتاب وحی در اردبیل
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • طراحی سؤالات امتحانات نهایی فقط از کتب درسی است
  • قابل توجه دانش‌آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم؛ سؤالاتی که در امتحان نهایی طرح می‌شود
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • چه نوع سؤالاتی در امتحان نهایی طرح می‌شود؟
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست
  • سوالات امتحانات نهایی دانش‌آموزان چطور طراحی می‌شود؟
  • سوالات امتحانات نهایی چگونه طراحی می‌شود؟