Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: امام جمعه بروجرد، با دعوت از عموم مردم برای حضوری گسترده در راهپیمای روز۱۳ آبان، گفت: راهپیمایی مردم، نمایش پایداری ملت بر اصل استکبار ستیزی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، امروز (8 آبان) در جلسه هماهنگی و برنامه‎ریزی مراسم راهپیمایی 13 آبان، گفت:  یوم الله 13 آبان روز اعلام پایداری ملت در برابر استکبار جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی با دعوت از عموم مردم برای حضوری دشمن شکن در مراسم راهپیمایی روز قدس، افزود: استکبار ستیزی مهم ترین راه مقابله با زیاده خوهی استکبار است.

 

حجت الاسلام ترابی، 13 آبان را روز ملی استکبار ستیزی دانست و افزود: راهپیمایی روز 13 آبان  نمایش وحدت و انسجام ملی در برابر توطئه های دشمنان است.

 

وی با بیان اینکه یوم الله ۱۳ آبان ماه روزی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است، بیان کرد: در این روز مردم با فریاد مرگ بر آمریکا، مخالفت خود با استکبار جهانی را اعلام می کنند.

 

حجت الاسلام ترابی با بیان اینکه 13 آبان تنها روز اجتماع دانش آموزی نیست، افزود: عموم مردم باید با هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان در این مراسم حضوری گسترده داشته باشند.

 

وی با اشاره به وجود سه واقعه تاریخی در 13 آبان سال‎های 42، 57 و 58 اشاره و تصریح کرد: 13 آبان سالروز تبعید امام خمینی (ره) در 13 آبان ماه سال 42، کشتار دانش‎آموزان در مقابل دانشگاه تهران و تسخیر غرورآفرین و افتخارآمیز لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان ماه سال‎ 58 است.

 

حجت الاسلام ترابی، عنوان کرد: در تسخیر لانه جاسوسی نیز عامل اصلی مداخلات آمریکا در امور داخلی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود که از سفارتخانه این کشور به عنوان یک مرکز توطئه علیه ملت و انقلاب استفاده می‎شد.

 

امام جمعه بروجرد، اظهار کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، به تعبیر امام خمینی (ره) انقلاب دوم در کشور بود.

 

وی با دعوت از عموم مردم برای حضوری گسترده در راهپیمایی یوم الله 13آبان، گفت: در این روز همه اقشار مردم به صحنه بیاییند و انزجار خود را از توطئه های استکبار جهانی فریاد بزنند.

پایان پیام/186

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی و عروس امام (ره) امروز با حضور چهره‌های سیاسی و برخی از مردم از مسجد نو به سمت حرم حضرت معصومه (س) تشییع و بعد از اقامه نماز به امامت آیت‌الله جعفر سبحانی، در مقبره شیخ فضل‌الله نوری به خاک سپرده شد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900309

دیگر خبرها

  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • مطهری امام
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است