Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر فعالیت در همه بخش های فرهنگی و هنری، توجه به ۲۳ شهرستان استان پهناور اصفهان را ضروری برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام دکتر محمدعلی انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان که پیش از ظهر امروز(10 آبان) در سالن همایش های اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، گفت: به خودم می بالم که به شهری آمدم که در همه زمینه های ارزاشی، دارای ارزشمند ترین هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به علم و فناوری، دین، کشاورزی، صنعت، ایثار و شهادت در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: استان اصفهان بیشترین آمار شهیدان بزرگ جمهوری اسلامی ایران را در مقایسه با جمعیتش به کشور عزیزمان هدیه کرده است و یکی از افتخارات بزرگ شهادت در این استان، شهید محسن حججی است که یک تحول بزرگ به وجود آورد.

 

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به رشادت های شهیدان خزازی، همت، بهشتی و اشرفی اصفهانی اشاره کرد و اظهار داشت: هیچ تضاد و فاصله ای بین حوزه دین و فرهنگ و هنر قائل نیستم بلکه در نگاه ارزشی و مکتب ما، هنر و دین از یکدیگر جدا نیسیتند.

 

حجت الاسلام والمسلمین انصاری گفت: من  بعید می دانم هیچ ایرانی باشد که جایگاه اصفهان را به عنوان مرکز فرهنگ و تمدن ایران اسلامی نشناسد.

 

وی با تاکید بر اینکه مسوولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان را بسیار مهم می دانم و امیدوارم با کمک اهالی فرهنگ و هنر به شایستگی فعالیت کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، خدمت سی ساله خود در مراکز نظامی را از افتخارات خود دانست و افزود: در حوزه سینما، تئاتر، موسیقی و سرود، برنامه های مختلف فرهنگی، قرآنی و رسانه ای مسوولیت داشته ام و هر روزم را در حال خدمت فرهنگ و هنر نظام مقدس اسلامی بوده ام.

 

وی با تاکید بر اینکه ما به همه بخش های فرهنگی و هنری باید بپردازیم، گفت: قرآن کریم و عترت به عنوان اصلی ترین محتوای همه عرصه های فرهنگی، مساجد به عنوان کانون همه خوبی ها، اهالی نشر، نویسندگان، شعرا، سینماگران، تئاتر و سایر بخش ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام والمسلمین انصاری اظهار داشت: پرهیز از تصدی گری در راس امور است و سیاست دولت تدبیر و امید و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این سمت حرکت کرده است تا این عرصه بتواند جایگاه اصلی خود را پیدا کند.

 

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان فقط شهر اصفهان نیست، تاکید کرد: نیاز امروز کشور ما در حوزه فرهنگ توجه به همه شهرهاست و یکی از جهت گیری های ما توجه جدی و ویژه به 23 شهرستان  این استان پهناور است.

 

خاطرنشان می شود در این مراسم ضمن تجلیل از خدمات شایسته حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی، با اعطای حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان منصوب شد.

 

پایان پیام/121

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۸۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه

ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه تاکید کرد.

کلام‌الله صفری ۱۶ اردیبهشت در گفت‌وگو با ایسنا به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم تاکید کرد و گفت: ضروری است جایگاه معلم در جامعه تقویت شود و نگرش مردم به معلم، باید نگرش نسبت به انبیا باشد.

وی به ایجاد انگیزه در معلمان برای ارائه خدمات مطلوب به دانش‌آموزان تاکید کرد و افزود: ۱۸ هزار و ۵۰۰ معلم در استان داریم و برای انتخاب معلم نمونه، ۶ هزار و ۱۹۸ مشارکت کردند و با ارزیابی انجام گرفته ۸۰۵ نفر به مرحله منطقه‌ای و در ادامه نفر۵۹ به مرحله استانی راه یافتند و نهایتا ۴ نفر انتخاب و به مرحله کشوری راه یافتند.

صفری همچنین از میان مدیران و معاونان و مربیان بهداشت نیز نهایتا ۵ نفر به مرحله کشوری راه یافتند، افزود: تولید محتوای آموزشی، نحوه تدریس، شیوه استفاده از فناوری، ارائه طرح درس، مقبولیت، سابقه بالای ۱۰ سال، اظهارنظر شورای مدرسه، اجرای برنامه‌های فرهنگی و تفریحی برای دانش‌آموزان و غیره از معیارهای انتخاب معلم نمونه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به تحقق منویات مقام معظم رهبری و نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل در حوزه آموزش و پرورش طی یک سال گذشته، ادامه داد: پخش زنده برنامه سلام معلم توسط صدا و سیمای مرکز اردبیل از اقدامات برجسته این حوزه است.

وی به راه‌اندازی پویش‌های مختلف در ایام هفته بزرگداشت مقام معلم در سطح استان، تصریح کرد: در سطح استان ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه فعال است که در هفته معلم امسال زنگ سپاس در همه مدارس استان با حضور مقامات استانی به صدا درآمد.

صفری تجدید پیمان با شهدای دانش‌آموز، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با معلمان پیشکسوت، حضور مسئولان در شورای دبیران، راه‌اندازی قرارگاه جهادی فرهنگیان در خیابان معلم اردبیل، ایجاد یادمان شهدای فرهنگیان و دانش‌آموزان، شناسایی معلمان شاخص، کارآمد و سرآمد استان برای حضور دورهمی در صدا و سیما، ایجاد نمایشگاه از دستاوردهای آموزش و پرورش، برگزاری جشن پیوند مسجد و مدرسه، دومین جشنواره معلم خلاق ایل عشایر، شب شعر و غیره از جمله اقدامات و فعالیت‌های اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • جمع آوری گنجینه‌های تاریخی گیلان توسط حوزه هنری
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی