Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز از آغاز ثبت‌نام دوره آموزش تخصصی تفسیر موضوعی قرآن کریم در دانشگاه خوارزمی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، احمدرضا فیروزی، با بیان این مطلب اظهار کرد: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه خوارزمی با هدف ايجاد انس و الفت هر چه بیشتر دانشجویان با قرآن کریم و با تأکید بر قرآن‌پژوهی و تدبر در این کتاب آسمانی اقدام به برگزاری دوره آموزش تخصصی تفسیر موضوعی قرآن کریم نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطر نشان کرد: پیش از این، جهاد دانشگاهی البرز با برگزاری دو دوره مقدماتی تفسیر موضوعی، فراگیران را برای ورود به دوره تخصصی آماده کرده است.

 

این مسئول ادامه داد: این دوره آموزش تخصصی با تدریس استاد سیدمحمدمهدی صدری، محقق و مدرس قرآنی، روزهای چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 الی 10 صبح در دانشگاه خوارزمی برگزار خواهد شد.

 

فیروزی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای حضور در این دوره می‌توانند با مراجعه به دفتر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واقع در طبقه همکف ساختمان اداری دانشگاه خوارزمی نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند و یا برای کسب آگاهی بیشتر با شماره تلفن 34505151 تماس بگیرند.

 

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز ابراز کرد: اولویت اصلی برای ثبت نام این دوره با دانشجویان است و دانشجویان دانشگاه‌های مختلف می‌توانند در این برنامه ثبت نام کنند.

 

وی در پایان با بیان این که این دوره از 24 آبان‌ماه آغاز می‌شود، افزود: حضور در این دوره آموزشی برای دانشجویان رایگان است و به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد.

پایان پیام/301

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن آذربایجان غربی

مدیر دارالقران تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در حاشیه برگزاری این آزمون با خبرنگار مهر گفت: نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی واعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم برگزار شد.

ادریس آقالو، افزود: نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با حضور حافظان قرآن کریم برادر و خواهر سراسر استان از اقشار مختلف در ارومیه برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این آزمون ۸۳ حافظ خواهر و ۳۱ حافظ برادر شرکت کرده‌اند که در بین شرکت کنندگان ۲ نفر نیز روشن دل هستند.

آقالو با اشاره به اینکه نتایج آزمون یک ماه بعد از برگزاری آزمون اعلام می‌شود، اظهار کرد: حافظان در ۳ رشته ۱۰ جز، ۲۰ جز و حفظ کل به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: این آزمون معتبرترین آزمون برای ارائه مدرک است و کسانی که در این آزمون برگزیده می‌شوند به عنوان نخبه قرآنی شناخته می‌شوند.

کد خبر 6095528

دیگر خبرها

  • شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم
  • آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در کاشمر
  • افزایش ۲۰ درصدی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • برگزاری آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن آذربایجان غربی
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم
  • آزمون تخصصی حفاظ قرآن کریم در گلستان برگزار می شود
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود