Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، علی رضایی اظهار داشت : این مسابقات ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان وزارت ورزش و جوانان از پنجم تا دهم آبان ماه به مدت ٦ روز در شهر شیراز در حال برگزاری است. این مقام مسوول درحوزه فرهنگی اداره کل ورزش وجوانان استان فارس هدف از برگزاری این مسابقات و محافل قرآنی بین المللی را نشر فرهنگ ایرانی و شیعی در بین جوانان سایر کشورها اعلام کرد و گفت : ما به دنبال این هستیم که به سایر کشورها نشان دهیم که فارغ از تبلیغات سوء دشمنان، ایران کشوری با فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی و صلح و دوست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت :دور نخست این مسابقات در بخش خواهران انجام شد که اختتامیه آن هفتم آبان ماه برگزار ودراین مراسم از ٣٦ برگزیده اصلی و پنج برگزیده نونهال و شایسته تقدیر در چهار رشته حفظ یک جزء، حفظ ١٠ جزء، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل، قدردانی شد معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان فارس توضیح داد که مسابقات کتبی، ماه قبل به صورت همزمان در تمامی استان های کشور برگزار، نتایج اعلام و از برگزیدگان بخش کتبی نیز تجلیل به عمل آمد . وی همچنین از برگزاری مسابقات مردان از هفتم آبان ماه خبر داد و اظهار داشت: این رقابتها نیز در رده های مختلف در حال انجام است. رضایی افزود : در حاشیه مسابقات ملی قران کریم ، محفل بین المللی ویژه جوانان جهان اسلام را داریم که با حضور قاریان و حافظان کشورهای اسلامی و اروپایی در آستان مقدس شاه چراغ در حال برگزاری است. او با اعلام این خبر که آیین اختتامیه مسابقات ملی قرآن کریم و محفل بین المللی قرآن کریم نیز روز دهم آبان ماه با حضور دکتر احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان و مسئولین استانی، مسئولین مجمع جوانان سازمان کنفرانس اسلامی، قاریان و استادان قرآن مطرح کشور برگزار می شود، افزود : این مسابقات با پیام دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش وجوانان در آستان مقدس شاه چراغ به کار خود پایان خواهد داد . از سال ٢٠١٧ شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام لقب گرفته است به این ترتیب مسابقات ملی و محفل بین المللی قرآن کریم به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و در شهر شیراز برگزار شد. در سومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم، ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان وزارت ورزش و جوانان، با حضور بیش از هفتصد شرکت کننده، پنجم تا دهم آبان ماه سال جاری در شهر شیراز که امسال به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام لقب گرفته است برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۶۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در پنجاه و یکمین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌های ایران از ورزش به عنوان عاملی منسجم کننده یاد کرد و از همت سازمان متبوعش برای فراهم آوردن امکانات تفریحی و ورزشی در این راستا سخن گفت.

وی افزود: رویکرد ما در سال جدید، مسجد محور و با نگاه به قرارگاه تعلیم و تربیت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تنظیم شده است و بر همین اساس حرکت می‌کنیم. اگر بتوانیم مدارس، مساجد و اماکن ورزشی را با یک‌دیگر پیوند دهیم کار به نحو احسن انجام خواهد شد. 

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تأکید کرد: با بهره‌مندی از تجربیات برگزاری ۲ دوره مسابقات قهرمان شهر، در سال جاری به سمت برگزاری مسابقات پایتخت‌های آسیایی خواهیم رفت.

اوجاقی در بخش دیگری از اظهارات خود به ارتباط بین ورزش شهروندی و جامعه قهرمانی نیز اشاره کرد و گفت: بخشی از رویداد‌هایی که تعریف می‌شود مرتبط با حوزه تفریحات است و مواردی مانند همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، کوهنوردی و... را با مخاطبین مختلف در رده‌های سنی متفاوت شامل می‌شود. بخشی دیگر نیز مانند قهرمان شهر و مسابقه محور است و ما در تلاشیم با برگزاری این مسابقات، شرایط قهرمانی را در یک رشته خاص ورزشی برای صد‌ها یا هزاران نفر در مناطق و محلات شهر تهران ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»