Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی با بیان اینکه در کنار تماشاگران ملوان می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم گفت: پیروزی در مقابل ماشین‌سازی تبریز را مدیون تماشاگران هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر انزلی، نادر دست‌نشان عصر امروز در کنفرانس پس از دیدار دو تیم ملوان بندر انزلی و ماشین سازی تبریز که در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد در مورد این بازی اظهار داشت: این برد را مدیون تماشاگران ملوان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی با بیان اینکه در کنار تماشاگران ملوان می‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم اعلام کرد: روش بازی تیم ماشین سازی تبریز همانند روش بازی تیم استقلال خوزستان در مقابل ما بود.

دست نشان با اشاره به اینکه در بازی مقابل ماشین سازی تبریز اشتباهات بازی گذشته تکرار نشد بیان داشت: در مقابل استقلال خوزستان خوب بازی کردیم اما در دو صحنه غافلگیر شدیم.

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی با بیان اینکه بازی خوب ملوان در این بازی باعث شد که تا دقایق پایانی دست به تعویض نزنیم اظهار داشت: اگر آرامش نیمه اول را داشتیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

دست نشان با اشاره به اینکه تیم ماشین سازی تبریز بازیکنان و امکانات خوبی دارد اعلام کرد: در این بازی اجازه خلق حتی یک موقعیت خطرناک را به حریف ندادیم و باید از این بازی درس‌های زیادی بگیریم.

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی با اشاره به اینکه تیم ما نمی‌توانست قهرمان جام حذفی شود بیان داشت: زور ما به استقلال خوزستان نرسید و باید واقعیت‌ها را در مورد توانایی‌های تیم ملوان بپذیریم.

دست‌نشان با بیان اینکه مهمترین هدف ملوان صعود به لیگ برتر است ابراز داشت: هیچ‌گاه در فوتبال این‌قدر بدشناس نبودم که بازیکنانم اینقدر مصدوم و محروم شوند.

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی با بیان اینکه ملوان به جایگاه اصلی خود خواهد رسید خاطرنشان کرد: برای رسیدن به جایگاه اصلی خود نیاز به یاری تماشاگران، همانند این بازی داریم.

وی با اشاره به اینکه ملوان کنونی همانند گذشته نیست بیان داشت: در گذشته بازیکنانی در ملوان بودند که نمی‌توانستیم آن‌ها را از تیم کنار بگذاریم اما در چند سال گذشته بازیکن‌سازی در ملوان ضعیف بود.

سرمریی تیم ملوان بندر انزلی با بیان اینکه اگر بازیکنان به این باور برسند که تماشاگران آن‌ها را قبول دارند بسیاری از مسائل و مشکلات تیم حل می‌شود اعلام کرد: نیمکت تیم ملوان پر از بازیکنان بومی است.

دست‌نشان با اشاره به اینکه وضعیت چمن مکان تمرینات و مسابقات تیم ملوان خوب نیست عنوان داشت:

با رفع مشکلات چمن، روش بازی ملوان بهتر خواهد شد و این مقوله می‌تواند کمک زیادی به ما بکند.

انتهای پیام/

R7877/P1377/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان

طرفداری| ملی‌پوش تنیس‌روی‌میز ایران در رقابت با نفر چهارم رنکینگ جهان به پیروزی رسید و به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات عربستان صعود کرد.

در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات تنیس روی میز عربستان، ملی‌پوش تنیس روی میز ایران رقابت نزدیک و جذابی را مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان داشت و در پایان توانست پیروز شود. نوشاد عالمیان  در رقابت با لیانگ از چین که نفر چهارم رنکینگ جهان است با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد و به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات صعود کرد.

عالمیان در گیم اول رقابت نزدیکی با بازیکن چین داشت و با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ شکست خورد. او گیم دوم را توانست  با نتیجه ۱۰ بر ۶ به نفع خود به پایان برساند. او گیم سوم را واگذار کرد اما در گیم چهارم توانست حریف خود را شکست دهد. در گیم پایانی هم عالمیان با نتیجه ۱۱ بر ۵ پیروز شد.

نوشاد پیش از این در جدول مقدماتی بازیکنانی از اتریش، بلژیک و مصر را شکست داده بود. در جدول اصلی هم بازیکن چین تایپه که نفر ۲۹ رنکینگ جهان است را مغلوب کرد. عالمیان به دنبال ارتقاء جایگاه خود در رنکینگ جهانی است.

نتیجه بازی به شرح زیر است:

نوشاد عالمیان از ایران (رنکینگ ۶۸ جهان) ۳ - لیانگ از چین (رنکینگ ۴ جهان) ۲

امتیاز: ۱۲ - ۱۴، ۱۱ - ۶، ۸ - ۱۱، ۱۱ - ۹، ۱۱ - ۵

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی
  • حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)