Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@02:30:01 GMT

سپاهان 0 ـ پیکان1؛ کرانچار مرد از بس شانس ندارد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۶۸۱۰۸

سپاهان 0 ـ پیکان1؛ کرانچار مرد از بس شانس ندارد

سپاهان در شرایطی که نمایش خوبی مقابل پیکان داشت، ناباورانه و در دقایق پایانی مغلوب فراز امامعلی شد.

به گزارش "ورزش‌سه"، با گلی که فراز امامعلی در دقیقه (2+90) به ثمر رساند پیکان هفتمین برد متوالی خود را به دست آورد و با 23 امتیاز در رده دوم قرار گرفت. شاگردان کرانچار در این بازی نمایش خوبی داشتند و به خوبی توپ را در میانه ی میدان به گردش در می آوردند، اما در پایان این آرامش پیکان بود که بر استرس سپاهانی ها غلبه کرد و آنها با سهل انگاری سعید آقایی و شاهین ثاقبی مدافعین چپ و راست سپاهان و البته تیزهوشی امیرحسین کریمی و فراز امامعلی موفق شدند به گل دیرهنگامی برسند؛ گلی که باعث رسیدن آنها به رتبه دوم و ادامه روند موفقیت آمیز عجیب آنها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


فولاد مبارکه سپاهان- پیکان تهران – ورزشگاه نقش جهان اصفهان - ساعت 16:45‏
داور: رضا عادل – رضا سخندان – جعفر مهاجر – حسین زمانی – ناظر: محمدرضا فلاح

اخطار: شاهین ثاقبی (10) از سپاهان و آرمان قاسمی (29) از پیکان

 

ترکیب سپاهان:
لی اولیویرا، سعید آقایی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، میلاد سرلک، حسین پاپی، شاهین ثاقبی، مهرداد محمدی( 57 رضا میرزائی)، علی کریمی، جلال علی محمدی(77 رسول نویدکیا)، ساسان انصاری( 85 مروان حسین) .
سرمربی: زلاتکو کرانچار


ترکیب پیکان:
پیام نیازمند، امیرحسین صادقی، حجت حق وردی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، صادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی(55 ماهان رحمانی)، آرفنگ دافه( 64 مهدی مومنی )، فراز امامعلی و امیر روستایی.
سرمربی: مجید جلالی

 

شرح بازی:

 


سپاهان در نیمه اول این میدان صاحب توپ و میدان بود و علیرغم اینکه با مصدومیت چند بازیکن دفاعی خود به این دیدار پا گذاشته بودند، چندان از طرف مهاجمان پیکان تحت فشار قرار نگرفتند و اگر در حملات کمی دقت بیشتری داشتند، می توانستند نیمه اول را با پیروزی تمام کنند. اما حملات پر دامنه ی سپاهانی ها جواب نداد، تا سنت گل نزدن آنها در نیمه اول ادامه داشته باشد و برای پیروزی در این مسابقه حساس چشم به دیدارهای آینده داشته باشند. در نیمه دوم باز هم بازی در اختیار سپاهان بود و پیکان در آرامش به دفاع می پرداخت. در دقایق پایانی استرس طلایی پوشان برای زدن گل بیشتر شده بود و همین کار را برای آنها سخت تر هم کرد و شتاب زدگی بود که در دقایق پایانی کار دست آنها داد تا به جای اینکه گل بزنند روی یک غافلگیری اولین شکست در نقش جهان را تجربه کنند. در واقع این آرامش پیکان و بازی حساب شده ی آنها بود که بر شتاب زدگی و استرس سپاهانی ها غلبه کرد.

 


بهترین بازیکن:

 

فراز امامعلی یکی دیگر از بازیکنان گمنام پیکان است که برای دومین هفته متوالی برای تیمش سرنوشت ساز می شود. امامعلی که سال گذشته در دیدار مقابل پرسپولیس به میدان رفته بود در این بازی جانشین مرتضی آقاخان مصدوم شد و گلی حساس و فوق العاده را روی پاس امیرحسین کریمی کشف سابق کرانچار در سپاهان به ثمر رساند.

 

لحظات حساس:

 

دقیقه 2: شوت بازیکنان سپاهان در همان دقایق ابتدایی به صورت زمینی از سمت راست گلر راهی اوت شد.

دقیقه 17: شوت جلال علی محممدی به سمت دروازه پیام نیازمند در بین راه به مدافعین پیکان برخورد کرد و در اختیار نیازمند قرار گرفت.
دقیقه 20: شوت از راه دور ساسان انصاری بی دقت بود و خطری دروازه نیازمند را تهدید نکرد.
دقیقه 21: شوت محکم مهاجمین سپاهان از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 26: شوت امیر کریمی از پشت محوطه جریمه راهی به چارچوب پیدا نکرد و راهی اوت شد.

دقیقه 29: ضربه زیبای ساسان انصاری به سمت دروازه در شرایطی که در موقعیت ارسال سانتر قرار داشت، با برخورد با دیرک افقی دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 32: ارسال ثاقبی از سمت راست و ضربه سر کریمی می توانست گل اول این بازی باشد، اما واکنش نیازمند توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 35: ضربه ایستگاهی علی کریمی پس از برخورد به دیواره پیکان به کرنر رفت. در برگشت سپاهان می توانست به گل برسد اما مدافعین پیکان مانع شدند.

دقیقه 45: شوت خطرناک مهرداد محمدی از پشت محوطه جریمه در شرایطی که پیام نیازمند از دروازه بیرون آمده بود، با اختلاف اندکی از بالای دروزاه راهی اوت شد.

دقیقه 60: نفود حسین پاپی از سمت چپ خط دفاعی پیکان و ارسال او می توانست به گل اول بازی تبدیل شود، اما مهدی شیری به موقع ظاهر شد و توپ را از جلوی پای علی محمدی دور کرد.

دقیقه 65: کرنر ارسالی بارانی و ضربه سر قاسمی موقعیت خطرناکی را برای پیکان ایجاد کرد ولی ضربه ی این بازیکن پس  از برخورد به زمین و دیرک افقی دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 70: شوت رضا میرزایی از زاویه بسته با  واکنش خوب نیازمند گلر پیکان برگشت داده شد.

دقیقه 79: پیام نیازمند باز  هم در مقابل ضربه میرزائی واکنش خوبی داشت تا مهره ی تاثیرگذاری برای تیمش باشد.

دقیقه 88: تیم سپاهان روی کرنر ارسالی می توانست در دقایق پایانی به گل برسد اما مهاجمین سپاهان در چند رفت و برگشت موقعیت های بسیار خوبی را از دست دادند تا همچنان در حسرت گل باشند.

 

 

 

اتفاق ویژه:

 

در شرایطی که تیم سپاهان فرصت پیروزی مقابل پیکان را داشت در یکی از حملات متعدد خود توسط شاهین ثاقبی یک فرصت عالی را از دست داد تا در برگشت روی اشتباه و سهل انگاری آقایی و واکنش ضعیف ثاقبی و اولیویرا گل ناباورانه ای را از فراز امامعلی دریافت کند.

 

حواشی:

 

* پیش از آغاز دیدار دو تیم  برخی از بازیکنان دو تیم به سمت نیمکت حریف رفتند و با کرانچار و جلالی عکس یادگاری گرفتند.

* در این دیدار کرانچار به اجیار و به دلیل مصدومیت چند مدافع خود از شاهین ثاقبی در پست دفاع راست بازی گرفته است.

* مصدومیت عارف غلامی باعث ایجاد وقفه ای چند دقیقه ای در بازی شده است.

* مرتضی آقاخان بازیکن کلیدی پیکان در این دیدار به دلیل مصدومیت غائب است.

* مهرداد محمدی پس از چند بازی غیبت در این دیدار بار دیگر در ترکیب اصلی تیم راهی میدان شده است.

* هوادارن سپاهان به دلیل نتایج ضعیف تیمشان استقبال خوبی از این دیدار به عمل نیاورده اند.

فولادمبارکه سپاهان پیکان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر ترمز پیکان را کشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ در آغاز هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شمس آذر قزوین در ورزشگاه بدون تماشاگر سردار آزادگان میزبان پیکان تهران بود که این بازی در نهایت با برتری دو بر یک شاگردان دقیقی به پایان رسید تا نخستین باخت خودروسازان در سال جدید رقم بخورد.

در این دیدار که در سکوت سرد سکوها و با قضاوت رضا عادل از ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه آغازشد؛ کاپیتان پوریا سرآبادانی در دقیقه ۹ روی ارسال علی آزادمنش از روی نقطه کرنر با یک ضربه سر تور دروازه محمد ناصری را به لرزه درآورد تا یشمی پوشان با یک گل پیش بیفتند.

بازی متعادل دوتیم که نبود تماشاگر هم برآن سایه انداخته بود در نیمه اول با همان یک گل به اتمام رسید تا دو تیم به فکر نیمه دوم باشند.

در نیمه دوم هم بیشتر بازی در میانه های میدان جریان داشت و بازی دو تیم سرد و کسل کننده بود تا اینکه در دقیقه ۸۹ و در شرایطی که شمس آذری ها بازی را تمام شده می دانستند حامد پاکدل که در نیمه دوم به بازی آمده بود به زیبایی هرچه تمام تر علیرضا جعفرپور سنگربان جوان شمس آذر را مغلوب کرد تا پیکانی ها به گرفتن امتیاز در این دیدار امیدوار شوند.

اما این پایان ماجرا نبود و بازی در دقایق پایانی هیجانی دنبال شد و حسین گودرزی در وقت های تلف شده تیر خلاص را به پیکره پیکان وارد کرد تا سه امتیاز در قزوین بماند.

پیکان آخرین بار در ۲۷ اسفند سال ۱۴۰۲ در ورزشگاه آزادی با یک گل مغلوب پرسپولیس شده بود که شمس آذر نخستین شکست سال ۱۴۰۳ را به این تیم تحمیل کرد.

شمس آذر با این سه امتیاز ۳۵ امتیازی شد و پیکان هم ۲۵ امتیازی باقی ماند.

شاگردان دقیقی در هفته بیست و ششم لیگ برتر در سیرجان میهمان گل گهر این شهر خواهند بود و پیکان هم باید در خانه از آلومینیوم اراک میزبانی کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901617

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال