Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@23:45:12 GMT

مرگ بر آمریکا ؛ درس عزت مداری و نفرت از شیطان بزرگ است

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۹۱۰۵۷

 کانون تربیت اسلامی به مناسبت 13 آبان بیانیه ای صادر کرد  

در این بیانیه آمده است :

اگر چه از حوادث یوم الله 13آبان سال های 1343،1357،1358  سال ها میگذرد اما حقانیت خروش و جهاد دانش آموزان علیه محمد رضا پهلوی علیه استکبار آمریکای شیطان صفت و نیز فریاد حضرت روح الله علیه لایحه کاپیتولاسیون، لایحه تحقیر ملت بزرگ ایران توسط ایادی داخلی استکبار و قیام دانشجویان مسلمان در تسخیر لانه جاسوسی هر روز آشکارتر و روشن می شود که تنها راه مواجهه با استکبار قیام و مقاومت است و نه تسلیم و مذاکره .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار کرد گذر زمان پرده برداری از چهره فریبکار استکبار آمریکا و کشف دست چدنی در زیر دستکش  مخملی است که مکروا ومکر الله والله خیر الماکرین.

گوهر یوم الله عبرت گیری از وقایع آن است  از قیام امام در سال 1343درس گرفتیم که روحانیت بیدار  و انقلابی تربیت شده در دامن فقه، جواهری حافظ استقلال و هویت این کشور است و با پشتوانه ایمانی مردم در مقابل انواع سلطه به ویژه سلطه فرهنگی  ایستادگی خواهد کرد  وسازش و توجیه و عافیت طلبی ودنیا پرستی در آنان معنا ندارد وآن مرد مجاهد فرمود:" تحمیل کاپیتولاسیون بر ملت مظلوم ما به وسیله شاه مخلوع سابق از بزرگترین جنایات آمریکا بود که با مخالفت روحانیون وملت متدین مواجه گشت"(صحیفه نور جلد 12ص134)

خروش دانش آموزان در 13آبان سال 1357هم نشان داد که مدرسه  و کلاس وکتاب و درس  زمینه است برای تربیت انسان مومن، مجاهد و عالم، تا درهر موقعیت  بتواند نقش آفرین باشد و الگو شود و تسخیر لانه جاسوسی در 13آبان 1358 نشان داد که  طبیعت خوی استکباری آمریکا  توطئه،نفوذ ،جاسوسی،تحریم،زیاده خواهی وخونریزی است که گاهی در چهره تحمیل هشت سال جنگ وگاهی در چهره کودتا و گاهی در چهره داعش وگاهی در چهره تحریم اقتصادی و گاهی در چهره نفوذ وگاهی هم در چهره مذاکره بروز می‌کند .

کانون تربیت اسلامی ضمن بزرگداشت روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی  از وزیر محترم آموزش وپرورش انتطار دارد :

در پرورش دانش آموزان انقلابی با شاخص های استکبار ستیزی مصوب مدرسه در افق چشم انداز 1404سند تحول بنیادین، اهتمام مضاعف ورزد و وزارت آموزش و پرورش از تمامی فرصت های تربیتی ازجمله مسابقات فرهنگی و هنری،کتاب های درسی، مجلات رشد ، فصلنامه‌ها، پژوهش‌ها ،آموزش وتوانمند سازی معلمان و محیط های یاد گیری را در این جهت استفاده نماید.

2-  رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند:" 70 جلد کتاب از اسناد لانه جاسوسی منتشر شده است، چرا هیچ نشانی از این کتاب ها درمدارس ودانشگاه ها نیست؟ این یکی از اعتراض های من است وزیر جدید هم در جلسه هستند. چرا این اسناد در کتاب های دانش آموزان نیست تا جوانان بدانند و بفهمند در کشور چه گذشته است"(12آبان 1395دیدار دانش آموزان ودانشجویان) با توجه به تشدید فشارها و سرکشی های اخیر شیطان بزرگ، ضرورت ایجاب می کند که در جهت تحقق این رهنمود برنامه ریزی و اقدام جدی به عمل آید.

در پایان به آمریکای جهانخوار اعلام می نماییم  ملت انقلابی ایران  به ویژه فرهنگیان ودانش آموزان با بصیرت  راه سعادت و عزت خود وکشور را در حفظ و استمرار انقلاب اسلامی  می‌دانند و همانند شهیدان سرافراز و  غرور آفرینان 13آبان و دلیرمردان سپاه پاسداران تا پای جان از آن دفاع خواهند کرد و با حضور شکوهمندانه در راهپیمایی برای شتابگیری سرنگونی شیطان بزرگ با ملت های آزاده جهان هم آوا خواهند شد و شعار مقدس مرگ بر آمریکا را در سراسر کشور تنین افکن خواهند ساخت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهراب سپهری و سیمین دانشور مهمانان امسال نشر فیل در نمایشگاه کتاب

بر اساس اعلام کتاب‌های فیل، این نشر نوپا با ۱۳ عنوان کتاب به نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ می‌آید. آثار فیل مجموعه‌ای با عنوان «انسان‌های کوچک؛ آرزوهای بزرگ» است. عناوین این مجموعه عبارت‌اند از: «ناصر حجازی»، «توران میرهادی»، «مریم میرزاخانی»، «غلامرضا تختی»، «عباس کیارستمی»، «فروغ فرخزاد»، «محمد مصدق»، «استیو جابز»، «زاها حدید»، «محمدرضا شجریان»، «لیلیت تریان»، «سهراب سپهری» و «سیمین دانشور» است.

در این بین دو عنوان «سهراب سپهری» و «سیمین دانشور» چاپ اول هستند که مراسم رونمایی از این عناوین با حضور نویسندگان آن‌ها، از برنامه‌های نشر فیل طی برگزاری نمایشگاه کتاب امسال خواهد بود. همچنین بر اساس اعلام روابط عمومی این نشر، در روزهای برگزاری نمایشگاه، دیگر نویسندگان آثار فیل نیز در غرفه این نشر برای گفت‌وگو با مخاطبان حضور پیدا خواهند کرد که جزییات دقیق این رویدادها در صفحه نشر در شبکه‌های اجتماعی و سرویس کودک و نوجوان ایبنا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کتاب‌های فیل، بخش کودک و نوجوان انتشارات گهگاه است که از سال ۱۳۹۹ شروع به فعالیت کرده. این نشر، با تمرکز بر انتشار کتاب‌های زندگینامه برای کودکان و نوجوانان، اولین مجموعه خود را با ترجمه و تألیف کتاب‌های «انسان‌های کوچک؛ آرزوهای بزرگ» به بازار کتاب کشور عرضه کرده است. نشر فیل تلاش می‌کند کودکان را با زندگی پرفرازونشیب شخصیت‌های بزرگ و الهام‌بخش تاریخ معاصر ایران آشنا کند.

به گزارش ایبنا: نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • شناخت گام‌به‌گام و تدریجی جریان اسرائیل
  • سهراب سپهری و سیمین دانشور مهمانان امسال نشر فیل در نمایشگاه کتاب
  • معلم‌ها تحولات جهان را برای دانش‌آموزان تبیین کنند
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • معمای فرسایش مداری مشتری‌های داغ حل شد
  • سفری به دنیای توپولوژی
  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است