Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا-معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران با اشاره به ویژه برنامه های این نهاد در سیزده آبان ماه گفت: شهرداری تهران با برپایی پردیس های فرهنگی هنری ورزشی «مبارزه با استکبار» و «شهدای انقلاب اسلامی»، نمایشگاه کاریکاتور و زمینه سازی تسهیل حضور راهپیمایان به استقبال یوم الله 13 آبان،روز ملی استکبار ستیزی می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجتبی عبدالهی با اشاره به فرارسیدن روز دانش آموز اظهار کرد: برنامه های فرهنگی شهرداری تهران با هدف برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم راهپیمایی سیزدهم آبان ماه در شهر تهران در راستای دانش افزایی و شناخت شهروندان و به خصوص جوانان نسبت به وقایع 13 آبان ماه در تاریخ انقلاب اسلامی، آگاهی بخشی و شناخت در بین مردم نسبت به خیانت ها و جنایت های آمریکا در ایران و منطقه خاورمیانه اجرا می شود.
وی از برپایی پردیس فرهنگی هنری ورزشی مبارزه با استکبار خبر داد و گفت: با استقرار ایستگاه فرهنگی در مسیر و راهپیمایی به همت معاونت های امور اجتماعی و فرهنگی مناطق 6 و هفت، خدمات فرهنگی به عموم شرکت کنندگان در مسیر با محوریت کودکان و نوجوانان ارائه می شود.
به گفته عبدالهی، برپایی ایستگاه صلواتی از سوی مناطق 6، هفت و 11 برای پذیرایی از شرکت کنندگان، تهیه و توزیع پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در مراسم راهپیمایی سیزده آبان و توزیع محصولات فرهنگی در بین راهپیمایان از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.
معاون شهردار تهران خاطرنشان کرد: اتخاذ تمهیدات شایسته برای تسهیل حضور شهروندان، دانش آموزان و دانشجویان برای حضور و شرکت در مراسم راهپیمایی سیزده آبان و اختصاص واگن و اتوبوس ویژه مراسم نیز از جمله اقداماتی است که در حوزه حمل و نقل عمومی صورت می گیرد.
عبدالهی با اشاره به راه اندازی پردیس فرهنگی هنری شهدای انقلاب اسلامی افزود: نمایشگاه کاریکاتور با موضوع استکبار ستیزی به همراه طراحی و اجرای المان گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی و دانشجوی شهید در مسیر راهپیمایی از جمله برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در راهپیمایی 13آبان ماه است.
وی گفت: مشارکت در برگزاری مراسم های دانش آموزی با محوریت سرودهای انقلابی در مدارس شهر تهران به مناسبت یوم الله 13آبان نیز از دیگر اقدامات معاونت های امور اجتماعی فرهنگی مناطق 22 گانه است که با همکاری اداره آموزش های شهروندی اجرا می شود.
عبدالهی با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های محله ای در برگزاری برنامه های پیش بینی شده با تعامل و مشارکت مردمی افزود: هماهنگی هایی برای تسهیل حضور عمومی شهروندان در محلات شهرتهران با محوریت سرای محلات و همکاری شرکت واحد اتوبوسرانی نیز صورت گرفته تا زمینه را برای حضور خودجوش مردمی در مراسم ملی یوم الله 13 آبان ماه فراهم کند.
وی یادآور شد: در راستای هویت بخشی به سیمای بصری شهر نیز فضاسازی تبلیغی در سطح شهر و اطراف محل برگزاری راهپیمایی 13آبان با محوریت بیانات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و طرح های فاخر گرافیکی در ظرفیت های موجود از جمله پرتابل ها، بیلبوردها و عرشه های پل در سطح شهر تهران صورت گرفته است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به لزوم آشناسازی جوانان نسل جدید با وقایع انقلاب اسلامی افزود: در این راستا دانش افزایی و شناخت شهروندان نسبت به وقایع 13 آبان ماه در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان نماد شعائر و پاسداشت مناسبت های ویژه فرهنگی ضروری است.
عبدالهی، پاسداشت روز تاریخی یوم الله 13 آبان به عنوان نماد استواری ملت ایران، تقویت و ارتقای روحیه عزت خواهی و تسلیم نشدن در مقابل نظام سلطه گر، حضور آگاهانه و پرشور شهروندان نسل جوان انقلابی امروز و آینده، دستیابی به عزت، رفاه و استقلال این کشور در سایة ایستادگی در مقابل ظلم، عمق بخشی به مولفه های الگوی سبک زندگی اسلامی – ایرانی با تأکید بر مقابله با استکبار را از اهداف برگزاری برنامه های پاسداشت یوم الله سیزده آبان عنوان کرد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7245/ 1539

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۳۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت

به نقل از آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، مصطفی بهارلویی نماینده جامعه انجمن‌های اسلامی بازار و اصناف در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت که  امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: ابلاغ‌های لازم به سراسر کشور انجام شده تا در دهه کرامت امسال مانند سال‌های گذشته برنامه‌هایی نظیر آذین‌بندی و چراغانی بازار‌ها در سراسر کشور انجام شود.

 وی با بیان اینکه در بازار تهران برنامه‌های خاصی را برای چراغانی و برگزاری جشن‌های محوری توسط صنوف برنامه‌ریزی شده است گفت: در صنف طلا بازار‌ها مفروش خواهد شد و برپایی جشن‌هایی با اهدای جوایز به دختر‌ها پیش‌بینی شده است.

 نماینده جامعه انجمن‌های اسلامی بازار و اصناف با اشاره به برپایی ایستگاه‌های صلواتی در بازار تهران و اصناف سراسر کشور در دهه کرامت، گفت: جشن‌های زیر سایه خورشید نیز در ایام دهه کرامت به‌ویژه در سالروز میلاد امام رضا علیه‌السلام در بازار تهران برگزار خواهد شد.

 وی تصریح کرد: همچنین به صندوق‌های قرض‌الحسنه اصناف و بازاریان سراسر کشور ابلاغ شده است که در ایام دهه کرامت  اعطای وام به نیازمندان تسهیل گردد و منابع ویژه‌ای به این امر اختصاص یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی