Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده از آن‌سوی مرز (عراق) تاکنون نیروهای عراقی از هیچ‌یک از زائران ما موادی کشف نکرده‌اند که این نشان‌دهنده موفقیت همکاران ما است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شلمچه، سردار مرتضی میرزایی در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ساختارهای ایجادشده در مرز شلمچه بسیار بهتر و غیرقابل قیاس با سالهای گذشته است، افزود: زیرساخت‌های مهیا شده در مرز شلمچه سبب شده تا ما شاهد عملیات روان تردد زائران به سمت عراق باشیم که در آرامش و امنیت کامل در حال تردد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: امسال تلاش‌های بسیار خوبی صورت گرفته و با همراهی و کمک مستمر پلیس مرزبانی و تمامی واحدهای که در این نقطه مرزی مستقر هستند، توانستیم ضمن انجام‌وظیفه محوله از بروز هر آنچه با آبرو و حیثیت زائر ما در آن‌طرف مرز بازی کند، جلوگیری کنیم.

میرزایی با اشاره به اینکه نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سایر رده‌های مستقر در مرز شلمچه در حال انجام‌وظیفه هستند، براثر بخش بودن تبلیغات انجام‌شده در خصوص موارد قانونی و سختی قانون کشور عراق در برخورد با حاملان مواد مخدر تأکید کرد و گفت: البته برخی موارد جزئی هم هست که همکاران ما آن‌ها را کشف و برایشان تشکیل پرونده می‌دهند و به مقام قضایی معرفی می‌کنند.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا افزود: چنانچه جرم موارد کشف‌شده سنگین نباشد با پرداخت جریمه و اعمال برخی موارد تنبیهی، افراد راهی زیارت می‌شوند.

سردار میرزایی اظهار کرد: به‌هرحال با تلاش تمامی نیروهای مستقر در مرز امنیت بسیار خوب و مطلوبی برقرارشده و تمامی نیروهای پلیس در رده‌های مختلف در حال انجام‌وظیفه هستند.

وی تصریح کرد: در موضوع مواد مخدر نیز نیروهای ما با تمام توان و با استفاده از تجربه و واحدهای مواد یاب مستقر در مرز تاکنون اجازه نداده‌اند تا مواردی از مرز خارج شود.

میرزایی یادآور شد: بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده از آن‌سوی مرز (عراق) تاکنون نیروهای عراقی از هیچ‌یک از زائران ما موادی کشف نکرده‌اند که این نشان‌دهنده موفقیت همکاران ما است.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت : با توجه به نزدیکی اربعین حسینی و افزایش شمار زائران، پیش‌بینی‌های لازم برای افزایش کنترل‌ها انجام‌شده و همین روانی کار نتیجه تلاش همکاران ما در مرزبانی و سایر بخش‌ها است.

سردار میرزایی افزود: آمادگی کامل برای ارائه خدمات لازم به زائران با توجه به نزدیکی اربعین و ازدحام بیشتر زائران وجود دارد.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سردار احمد نگهبان عنوان کرد: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

وی اضافه کرد: در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان افزود: طرح های پاکسازی معتادان متجاهر و کارتون خواب ادامه دارد و شهروندان نیز در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • پلیس در تعقیب همدست ال چاپو | سلطان مواد مخدر اکوادور چه کسی است؟
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد