Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- 'الکسیس چیپراس' گفت: ما با تمام توان از ایجاد صلح عادلانه جهانی، ثبات و آرامش در گوشه و کنار گیتی و امنیت برای تمام ملل، با تمام توان حمایت و در این راستا بصورت مستمر و با ثبات گام بر می داریم.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، چیپراس روز سه شنبه در حاشیه دومین همایش بین المللی گفت وگوی ادیان ،پلورالیزم مذهبی و زندگی مسالمت آمیز که در آتن برگزار شد، با اشاره به ضرورت ایجاد صلح جهانی، افزود: اولویت سیاست خارجی چند جانبه ما بصورت مستمر در راستای ایجاد راه های ارتباطی بین ملت ها به منظور مبارزه با تروریسم می باشد و ما با تمام توان از مبارزه با تروریسم حمایت می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نخست وزیر یونان در ادامه با اشاره به ضرورت ایجاد صلح پایدار در جهان و بخصوص در منطقه خاورمیانه، تصریح کرد: ما با تمام توان از ایجاد صلح عادلانه جهانی، ثبات و آرامش در گوشه و کنار گیتی و امنیت برای تمام ملل، با تمام توان حمایت و در این راستا بصورت مستمر و با ثبات گام بر می داریم.


وی افزود: در تمام سازمان های بین المللی ، تماس های دیپلماتیک و برنامه های علمی و هنری تلاش می کنیم که مساله ضرورت ایجاد صلح جهانی را مورد تاکید قرار دهیم و از توان خود برای اثبات اینکه صلح و آرامش مساله تمام جوامع بشری است و باید برای آن همکاری های همه جانبه وجود داشته باشد را مورد تاکید و تشویق قرار می دهیم.


وی ادامه داد: چالش منطقه منحصر به خاورمیانه نمی باشد زیرا هر روز بر دامنه آن افزوده می گردد و به قلب اروپا و جوامع اروپایی نیز رسیده است و یونان با استفاد از جایگاه استراتژیک منطقه ای خود و با استفاده و بکارگیری سیاست خارجی گسترده و چند جانبه ای که دارد، نمی تواند در قبال این چالش های سنتی و جدید ساکت باشد و ساکت نخواهد ماند ، بلکه تمام توان خود را برای ایجاد صلح و امنیت و آرامش و زندگی مسالمت آمیز تمام انسان ها را بکار می گیرد که بر گرفته از فلسفه گفت و گو در تاریخ و فرهنگ کهن ما می باشد را ادامه می دهد.


نخست وزیر یونان گفت: یونان برای ارزش والای انسانی احترام بسیاری قائل و با اتخاذ انسان محوری در صدد ایجاد صلح و احترام به هستی و ارزش انسانی است و به همین دلیل هم تمام تلاش های خود رابرای ایجاد صلح، ارامش و احترام به ارزشهای انسانی را به طروق مختلف مد نظر و مورد تاکید قرار می دهد که یکی از راه های رسیدن به این امر مهم ، برگزاری گفت و گوهای علمی و مذهبی است که وزارت امورخارجه یونان در همین راستا اقدام به برگزاری موفق دومین گفت و گوی ادیان، پلورالیزم و ایجاد صلح و زندگی مسالمت آمیز در منطقه خاورمیانه کرده که ابتکاری مهم و بیش از 400 شرکت کننده از گوشه و کنار جهان در آن شرکت کرده اند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۲۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم

مجید مرتضایی سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان امروز (شنبه) در یک نشست خبری گفته است: «آسیا باید باور کند که قدرتی به‌نام افغانستان در فوتسال وجود دارد. فردا تمام تلاش خودمان را برای رفتن به جام جهانی می‌کنیم. اگر هم نشد چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌شود، چون تا حالا کارهای بزرگ زیادی را انجام دادیم.»

وی افزوده است: «قرقیزستان تیم خوبی است. آن‌ها مقابل ژاپن نتیجه گرفتند. ما تجربه رویارویی مقابل آن‌ها را در کافا داریم، اما این تیم قرقیزستان تیمی متفاوت است.»

سرمربی تیم ملی افغانستان تصریح کرد: «بازیکنانم مدت هاست تمرینات سخت و فشرده را سپری می‌کنند و ما با بازی کردن در شرایط سخت و حساس عادت داریم.»

قابل ذکر است که تیم ملی فوتسال افغانستان روز گذشته با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل تیم ملی عراق پیروز شد.

تیم قرقیزستان نیز با پیروزی در برابر ویتنام به این مرحله مسابقات دست یافته است.

افغانستان فرصت دارد تا با پیروزی مقابل قرقیزستان به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ صعود کند.

 افغانستان فردا ساعت 9:30 صبح به وقت کابل 8:30 به وقت تهران به مصاف قرقیزستان می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دهان و دندان
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • ریه‌های محلات نفس تازه می‌کنند؟
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • وزیر اسرائیلی: کل غزه را نابود کنید
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن