Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@22:36:28 GMT

توقیف خودوری حامل 7000 فشنگ جنگی در کهنوج

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۹۲۳۱۷

توقیف خودوری حامل 7000 فشنگ جنگی در کهنوج

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا؛ مجید سیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: طی یکسری اقدامات اطلاعاتی از سوی ماموران یگان تکاوری این شهرستان، مشخص شد اعضای این باند قصد انتقال مقادیری مهمات را دارند.   وی افزود: بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستور کار دستگاه قضایی و پلیس قرار گرفت و با دستور مقام قضایی خودروی حامل محموله مهمات جنگی شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دادستان کهنوج عنوان کرد: در بازرسی از یک دستگاه خودروی پراید تعداد ۷ هزار و ۳۹۷ فشنگ جنگی مربوط به اسلحه کلاشینکف کشف و ضبط شده است.   وی با بیان اینکه سایر عوامل باند نیز مورد شناسایی قرار گرفته اند، افزود: تحقیقات تکمیلی در دادسرای عمومی و انقلاب کهنوج در خصوص علت و انگیزه متهم از جابجایی این حجم زیاد فشنگ در حال انجام است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد

 سرهنگ غلامرضا برزگر رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزدگفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی یزد از خبری مبنی بر جابجایی سوخت قاچاق توسط فردی مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس کامیون حامل سوخت قاچاق را متوقف کردند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد ضمن اشاره به کشف بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل افزود: متهم جهت تکمیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • خودوری «بن گویر» واژگون شد
  • واژگونی خودوری «بن گویر»
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • عفو بین‌الملل: اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد