Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@22:59:13 GMT

کشف ۶۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در رودبارجنوب

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۹۲۹۴۱

کشف ۶۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در رودبارجنوب

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ رضا فیروزبخت گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و فرآورده های نفتی، مأموران پلیس آگاهی شهرستان، با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی، از عبور دو دستگاه نفت کش حامل سوخت قاچاق از مسیر رودبارجنوب به مقصد مرزهای شرقی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران بعد از تحت کنترل قرار دادن محورهای مواصلاتی در نهایت خودروهای مذکور را شناسایی و موفق شدند در یک عملیات منسجم آنها را متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی رودبارجنوب اظهار داشت: در بازرسی از نفت کشها مقدار ۶۲ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف، سه نفر متهم دستگیر و خودروها نیز توقیف شدند.

سرهنگ فیروزبخت با اشاره به خسارات جبران ناپذیر کالای قاچاق بر پیکره اقتصاد کشور گفت: برخورد نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و سرمایه های ملی محکم و قاطع خواهد بود که در این راه عموم شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، ضمن تماس با سامانه ۱۱۰ یاریگر پلیس باشند.

منبع: مهر

902

فرماندهی انتظامی رودبار جنوب 62 هزار لیتر سوخت قاچاق سرهنگ رضا فیروز بخت مبارزه با قاچاق کالا

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۲۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان

مدیرکل گمرک پرویزخان گفت: ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان که قصد خروج از کشور را داشتند، کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا قربانی امروز _ دوشنبه دهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق طی دو ماه گذشته با همکاری نیروی انتظامی و کارکنان گمرک پرویزخان کشف شده است.

وی افزود: سوخت‌های کشف شده از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان که قصد خروج از کشور را داشتند کشف شد و متخلفان به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

مدیرکل گمرک پرویزخان تصریح کرد: سوخت‌های کشف شده از جمله بنزین و گازوئیل و در قالب گالن‌های بیست لیتری از آن‌ها کشف و ضبط شده است.

قربانی ادامه داد: سوخت سرمایه ملی است و با هرگونه عرضه خارج از شبکه آن برخورد خواهیم کرد.

استان کرمانشاه در مجموع ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و در امتداد این مرز، دو مرز رسمی و پنج بازارچه مرزی فعال است.

کد خبر 749053

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم